Sassoon Academy Collection – מאחורי הקלעים עם מארק הייז

אם אהבתם את הקולקציה של אקדמיית Sassoon שהצגנו לכם לאחרונה, בטח תיהנו להציץ מאחורי הקלעים של יצירת הקולקצייה. בואו לחוות טעימה מתהליך היצירה של קולקציית עיצוב שיער על-ידי המדריכים המובילים של אחת האקדמיות הטובות בעולם.

כולנו אוהבים להתפעל מקולקציית עיצוב שיער מהוקצעת ומדוייקת. במיוחד מאלו שיוצאות תחת ידיהם של מארק הייז, אדוארד דארלי ושאר חברי הצוות האמנותי הקריאטיבי של אקדמיית ששון.

sassoon_1וידאל-ששון-3

מתוך קולקציית Mondaine של ששון אקדמי

אבל יותר ממה שאנו אוהבים לשזוף את הקולקציה בעינינו, אנחנו אוהבים להציץ אל מאחורי הקלעים, להגניב מבט חטוף אל הרגעים שבהם נוצר הקסם. בתמונות הבאות ובוידאו המצורף, תוכלו לקבל מעט מהחוויה שמתרחשת בסט הצילומים של Sassoon Academy. אחרי התיכנונים, סיעור המוחות, ההתלבטויות וההחלטות מגיע שלב היישום. הצוות בוחר בקאסטינג את הדוגמניות שעל ראשיהן יוצגו הלוקים הנבחרים, תוך התחשבות בצבע השיער, האורך ואפילו מבנה הפנים וצבע גוון העור של הדוגמנית. הכל כדי ליצור קולקציה מושלמת.

תוכלו אפילו לראות את תשומת הלב המוקדשת לסטיילינג של הקולקציה, בגדים שנתפרים במיוחד למידותיהן של הדוגמניות הנבחרות לקולקציית עיצוב השיער, מתוך רישומים של השראה המוצגים כבר בשלב התיכנון. בסופו של דבר, כל חלקי הפאזל מתחברים לכדי הפקת שיער ברמות הגבוהות ביותר, והתוצאה פשוט מושלמת.

בחודש יוני הקרוב יתארח הצוות הבכיר של אקדמיית Sassoon בסטודיו וולה פרופשיונלס בישראל ויעביר סדנאות והדרכות עיוניות ומעשיות בין התאריכים 4-6.6.2018.

sassoon_וידאל-ששון-9

אנדרו דארלי ומארק הייז עוברים על הסקיצות של הקולקציה.

sassoon_וידאל-ששון-1 sassoon_וידאל-ששון-2 sassoon_וידאל-ששון-3 sassoon_וידאל-ששון-4 sassoon_וידאל-ששון-5

sassoon_וידאל-ששון-7 sassoon_וידאל-ששון-6  Inspiration_sassoon1 Inspiration_sassoon2 Inspiration_sassoon3 Inspiration_sassoon4sassoon_וידאל-ששון-8

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.