המשפחה הצפונית של לוריאל: מעצב השיער יא יא מארח

כ-25 מעצבי שיער התכנסו במספרה של יאיר (יא יא) מנדל בבנימינה, לסדנה של שיתוף ידע והדרכה כחלק מפרוייקט L'Oreal North Family של המותג. "הרעיון כולו הוא לחלוק את הידע והניסיון, לשתף בטכניקות העבודה ובשימוש הנכון בחומרים בתהליכי היצירה של לוריאל" מסביר יא יא.

לוריאל פרופסיונל מחזקת את אחיזתה בצפון, במהלך שנועד לחשוף מעצבי שיער צפוניים נוספים לחווית ההשתייכות למותג. כחלק מעשייה זו, אירח מעצב השיער ושגריר לוריאל יאיא, עשרים וחמישה מעצבי שיער, בעלי מספרות בצפון, חלקם כאלו שאינם מזוהים לחלוטין עם לוריאל וחלקם המכירים את החומרים וצבעי לוריאל.

יא יא הדגים על ראשיהן של ארבע דוגמניות, במשך מספר שעות, תהליכי עבודה כוללים, שלב אחר שלב, מא' ועד ת'. בין השאר הציג יא יא למעצבי השיער תספורות, טכניקות צבע לרבות טכניקות פיקסל, בלונד, משחקי צבע פסטלי ועוד. לצידו של יא יא עמד כמובן שרלי טולידאנו, המדריך הראשי של לוריאל אקדמי ישראל שסייע והעניק למעצבי השיער הסברים על הצבעים והיישום הנכון שלהם בטכניקות העבודה שהציג יא יא.

יא-יא-בנימינה-מספרה-LOREAL6

יא יא מנדל מעביר הדרכה במספרה שלו בבנימינה. צילום: ניר סלקמן

יא-יא-בנימינה-מספרה-LOREAL9

שרלי טולידאנו לצד יא יא בהדרכה בבנימינה. צילום: ניר סלקמן

"ניסינו לתת למעצבי השיער שהגיעו אלי למספרה את ההזדמנות לראות אותי עובד בצורה הכי גלויה ושקופה, כזו שמציגה את הידע כולו, אחד לאחד בשיתוף מלא" מסביר יאיר יא יא מנדל. "זה אחד התפקידים שלי כשגריר לוריאל, תפקיד שאני מאוד אוהב לעשות, בגלל הכיף העצום שיש בלחלוק את הידע שלך עם קולגות. אני עושה זאת באופן פרטי עם מעצבי שיער שאני מדריך ובאופן טבעי, אני עושה זאת גם כשגריר לוריאל."

מעצבי השיער נהנו מאירוח מלא, כולל כיבוד עשיר וקיבלו מענה לכל שאלה מקצועית שעלתה במהלך ההדרכה ושלבי העבודה על הדוגמניות.

יא-יא-בנימינה-שיער-LOREAL4

מדגים טכניקות פיקסל. שיתוף ידע כתפיסת עולם. יא יא ללוריאל פרופסיונל.

יא-יא-בנימינה-שיער-LOREAL2

יא יא וארבע הדוגמניות שלו מההדרכה. צילום: ניר סלקמן

יא-יא-בנימינה-שיער-LOREAL6

המשפחה הצפונית של לוריאל.

"בשנים האחונות אנחנו חשים ברצון עז של מעצבי השיער להתחבר למותג לוריאל, לא רק בצפון הארץ אלא בכלל בפריפריות", מסביר מנכ"ל חטיבת המספרות של לוריאל, עמוס פם. "פרוייקט L'Oreal North Family נועד לענות בדיוק על הצורך הזה מחד ומאידך לעשות את מה שאנו בלוריאל מאמינים שלוקח את מעצבי השיער קדימה – הדרכה מקצועית. הצטרפותו של יא יא מנדל למשפחת שגרירי לוריאל, היא תוספת משמעותית מבחינתנו וללא ספק שהוא נוכח ובולט בעשייה שלו לתחום ההדרכה והעשרת הידע למעצבי השיער".

מעצב השיער יא יא עזב את שוורצקופף פרופשיונל לפני כשנה והצטרף לצוות השגרירים של לוריאל. הוא מעביר הדרכות באקדמיה של לוריאל בתל-אביב, משתתף בהפקות השגרירים בארץ ובחו"ל. ההדרכה שנערכה במספרה שלו בבנימינה היא רק אחת מני רבות המתוכננות בה, במסגרת פרוייקט "המשפחה הצפונית של לוריאל".

יא-יא-בנימינה-מספרה-LOREAL3

טכניקות פיקסל – יא יא מנדל ללוריאל פרופסיונל.

יא-יא-בנימינה-מספרה-LOREAL1 יא-יא-בנימינה-מספרה-LOREAL2 יא-יא-בנימינה-מספרה-LOREAL4 יא-יא-בנימינה-מספרה-LOREAL5  יא-יא-בנימינה-מספרה-LOREAL7   יא-יא-בנימינה-שיער-LOREAL1  יא-יא-בנימינה-שיער-LOREAL3  יא-יא-בנימינה-שיער-LOREAL5  יא-יא-בנימינה-שיער-LOREAL7 יא-יא-בנימינה-שיער-LOREAL8 יא-יא-בנימינה-שיער-LOREAL9 יא-יא-בנימינה-שיער-LOREAL10 יא-יא-בנימינה-שיער-LOREAL12 יא-יא-בנימינה-שיער-LOREAL13

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.