מצלמים במולדובה: רשת Heads מבשלים קולקציה חדשה

ארבעה ממנהלי רשת המספרות Heads ארזו את המספריים, את כלי העבודה ומון המון רעיונות חדשים לתוך תיקי הנסיעה שלהם ושמו פעמיהם למולדובה, שם מצטלמת בימים אלה הקולקציה החדשה של הרשת.

אם חיפשתם בסופהשבוע האחרון את מיטש, יגאל, ראובן ומרק, מנהלי רשת המספרות הגדולה בישראל, סביר להניח שלא מצאתם אותם בסביבה. הסיבה: הארבעה עלו על מטוס למולדובה שם הם מצלמים ממש בימים אלו את קולקציית עיצוב השיער החדשה של הרשת.

heads-salons-2-collection

יצירת קולקציה היא לא דבר פשוט אבל ללא ספק מהנה. מנהלי רשת Heads במולדובה במהלך ההכנות.

הארבעה, מיטש סולימנוב – מנהל סניף Heads ראשון לציון, יגאל גוט – מנהל סניף Heads נס ציונה, ראובן טפר – מנהל סניף Heads באר שבע ומרק ליבשיץ – מנהל סניף Heads חדרה, יחד עם צלם ישראלי בשם ניק סמירנוב שחבר אליהם, יצאו לצלם קולקצייה בקונספט ייחודי שכולל בתוכו אפקטים של תאורה ומשחקי ויז'ואל אפקטס. נשמע מעניין? בצדק. ראובן טפר מספר כי הרעיון הקריאייטיבי נולד כבר לפני יותר משנה "הצלם ואני דיברנו על הרעיון שהגיע בהשראת מיצג אומנותי שראינו שנינו בזמן שחיפשנו רעיונות לקולקציה הקודמת. בסופו של דבר, מסיבות כאלה ואחרות, הרעיון נכנס למגירה ואת הקולקציה הקודמת צילמנו בקונספט אחר. השנה, שלפנו את הרקעיון מהמגירה והנה עכשיו אנחנו מיישמים אותו".

heads-salons-3-collection

תגידו צ'יז למצלמה… הכנות לפני הצילומים. רשת Heads

צילום קולקציה אמנותית גוזל לא מעט זמן ומשאבים. למרות לוח הפעילות השנתי הצפוף מאוד של חברי הרשת, הם מתעקשים למצוא זמן מיוחד לצילומי קולקציה. "יצירת קולקציה שנתית של מראות שיער זה לאו דווקא משהו מסחרי, נכון. אבל יש בזה המון יתרונות לנו כאינדיבידואלים ולרשת כולה כרשת שעוסקת באופנת שיער" מסביר יגאל גוט. "חשוב לנו כאמנים ליצור משהו שאין בו תמורה מיידית שנמדדת בכסף. הזמן הזה, שאנו מקדישים ליצירת הקולקציה, יחד עם לא מעט משאבים כלכליים, משתלם בסופו של דבר. זה מאפשר לנו לאתגר את עצמנו, לחשוב מחוץ לקופסה, ליצור בחופשיות ולהפיק מעצמנו אמירה אופנתית שמביעה את האהבה שלנו למקצוע עיצוב השיער" מסכם גוט.

רשת Heads מונה כיום עשרה סניפים ברחבי המדינה לאחר שלאחרונה נפתח הסניף העשירי בירושלים.

heads-salons-4-collection

מיטש סולימנוב ואחת מהדוגמניות לפני הצילומים

מספרות-הדס-במולדובה-1 מספרות-הדס-במולדובה2 מספרות-הדס-במולדובה-3 מספרות-הדס-במולדובה-4 מספרות-הדס-במולדובה-5

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.