מעצבי השיער מעכו, האחים דודו ושמעון אדרי, שגנבו את ההצגה בלונדון

כבר בתחרות הארצית היו שני מעצבי השיער העכואים, משהו שקשה היה להתעלם ממנו. שני אחים, דומים במראה שלהם, דומים בלבוש שלהם, מתמודדים שניהם כפיינליסטים בתחרות הארצית, זה מול זה. כשדודו אדרי זכה בהזדמנות לייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית, היה ברור שהאסיסטנט שלו ללונדון, הולך להיות השותף שלו למספרה, שהוא גם אחיו, שמעון.

מי שלא מכיר את דודו ושמעון אדרי, יכול לטעות ולחשוב שהם זוג תאומים. השניים, המנהלים יחד מספרה מצליחה בעיר עכו ונחשבים לשניים מהבולטים במעצבי השיער של וולה פרופשיונלס, מתלבשים פעמים רבות באופן כמעט זהה, עוטים על פניהם זקן טרנדי ארוך ומשקפי שמש אופנתיים. אם זה לא מספיק, מדי פעם תתפסו אותם נועלים גם נעליים זהות.

דודו-שמעון-אדרי-עכו-וולה-5

יש להם את זה. האחים אדרי מדגמנים לוק לונדוני לרגל טרנד ויז'ן 2017

מלבד העובדה שהדוגמנית של דודו עמדה בלבל אחד עם דוגמניות מכל העולם, שהציגו עיצובי שיער מידיהם הכשרוניות להדהים של הכשרונות המובילים מכל פינה בגלובוס, הצמד דודו ושמעון סובבו לא מעט ראשים. "אנשים עצרו אותנו גם במהלך העבודה מאחורי הקלעים וגם בזמן שהסתובבנו בתערוכה בלונדון וביקשו להצטלם איתנו" מספרים השניים. "השאלה הכי מתבקשת היתה כמובן, האם אנחנו תאומים."

דודו-שמעון-אדרי-עכו-וולה-7

דודו אדרי עולה על הבמה עם הדוגמנית שלו בקטגוריית קולור ויז'ן

אז למי ששאל את עצמו, הנה התשובה: לא, הם לא תאומים

13 חודשים מפרידים בין שמעון אדרי, בן ה-38 ודודו אדרי בן ה-37. בתחרות הארצית, התמודדו השניים זה מול זה באותה קטגוריה. בסופו של דבר, דודו זכה במקום הראשון ושמעון במקום השני. המשמעות, השניים נוסעים יחד ללונדון לייצג את ישראל, כשאחד מהם מוביל והשני משמש כאסיסטנט. כך או אחרת, המספרה שאותה הם מייצגים היא המספרה המשותפת של השניים. יחד עם דודו אדרי, שהתמודד בקטגוריית קולור ויז'ן, ייצג את ישראל בקטגוריה נוספת, קריאייטיב ויז'ן, מעצב השיער דביר אטיאס מבית שמש.

"כבר בגיל 15-16, ידענו שזה הולך להיות המקצוע שנעסוק בו" מספר שמעון אדרי. "את המספרה בעכו פתחנו יחד בשנת 2003, ומאז ומתמיד אנחנו שלושה, שמעון ודודו כשלצידנו המותג "וולה פרופשיונלס". את הרעיון להשתתף בטרנד ויז'ן קיבלו דווקא מאחת מהמנהלות הבינלאומיות של וולה העולמית, שבעת ביקור בישראל בשנה האחרונה, הגיעה יחד עם מנכ"ל וולה ישראל היוצא, איתי דומב, לבקר במספרה שלהם. "היא התרשמה מאוד מהמספרה ומהעבודה שלנו ואמרה שהיא תשמח מאוד לראות אותנו מתמודדים בטרנד ויז'ן". מספרים השניים.

דודו-שמעון-אדרי-עכו-וולה-2

הדוגמנית של דודו אדרי צועדת על המסלול. מיד לאחר מכן יעלה לבמה מעצב השיער דביר אטיאס.

"לייצג את ישראל מול יותר מ-80 מתמודדים זו חוויה מעצימה ביותר"

"מעבר לחוויה המטורפת של הנסיעה ללונדון, יש שני דברים מאוד מעצימים בהשתתפות כנציגים בתחרות שכזו" אומר דודו אדרי. "האחד, העובדה שאנו מייצגים את ישראל. אין דרך לתאר כמה נהדר לראות בדיעבד את התמונות שלך על המסך הענק כשלצד השם שלך מופיע בגאווה דגל ישראל. הדבר השני הוא העוצמה היצירתית שמקיפה אותך כשאתה רואה יותר מ-80 מתמודדים, בחדר ההכנות, בחזרות ועל הבמה, עם עיצובי שיער שהולכים עד הקצה. כאילו עוטף אותך ענן של יצירתיות והשראה. אני בטוח שזו גם הרגשה נהדרת לצופים שהיו בקהל באולם ולחברים, ללקוחות ולמשפחה שצפו מהבית. אנחנו מודים לוולה ולבורא עולם על הזכות שניתנה לנו לייצג את המדינה בכבוד".

דודו-שמעון-אדרי-עכו-וולה-6

האחים אדרי, המודליסטית ומנהל ההדרכה של וולה, עופר טורג'מן, בתמונה פטריוטית במיוחד

דודו-שמעון-אדרי-עכו-וולה-8

ואחרי כל ההסבר הזה – אתם יודעים לענות מי בתמונה? דודו או שמעון?

דודו-שמעון-אדרי-עכו-וולה-B

אין לי מושג מי הבחורה הזו, אבל היא ביקשה (כמו רבים אחרים) להצטלם עם אדרי

דודו-שמעון-אדרי-עכו-וולה-C

ווי אר פרום איזראל – עכו, איזראל.

וולה-דביר-אטיאס-בית-שמש-7

מניפים את דגל ישראל במצעד האומות של וולה. ייצוג מכובד לישראל.

טרנד-ויזן-לונדון-וולה-24

דגלי כל העולם (טוב נו, 80 ומשהו מדינות) על הבמה בלונדון. ישראל במרכז העניינים.

טרנד-ויזן-לונדון-וולה-26

החברים ממשלחת וולה מעודדים מהיציע.

טרנד-ויזן-לונדון-וולה-27

דודו ושמעון אדרי, מנהל ההדרכה של וולה פרופשיונלס, עופר טורג'מן, דביר אטיאס ואשתו.

טרנד-ויזן-לונדון-וולה-23

משלחת וולה פרופשיונלס ללונדון, עם המנכ"ל הנכנס מאור בן סבט ומנהל ההדרכה עופר טורג'מן

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.