דביר אטיאס: "זכות גדולה לייצג את ישראל בבמה בינלאומית"

על הבמה הבינלאומית של וולה פרופשיונלס, באירוע הכי מדובר של השנה, בבירת עיצוב השיער העולמית, צעד מעצב השיער דביר אטיאס, בחור צנוע מבית שמש, עם ים של כשרון בעשר אצבעותיו.

מעצב השיער דביר אטיאס מבית שמש, בן 34, התחיל את דרכו בתחום עיצוב השיער בגיל 15. כבר אז, בגיל צעיר, הוא הבין שהייעוד שלו הוא בתחום עיצוב השיער, אך ספק אם משהו הכין אותו למעמד המרגש שחווה בלונדון. מיד עם שחרורו מתפקיד ספר צבאי המשיך לעבוד במספרה בירושלים כשנתיים, אחר כך שנה נוספת בניו יורק וחמש שנים נוספות במספרה בבית שמש, שאחריהן יצא לדרך עצמאית במספרה הנושאת את שמו. "לאורך כל הדרך, וולה היו שם לצידי ואני חייב הרבה מהידע שיש לי למותג המצוין הזה שהדרכה היא אחת מאבני היסוד שלו" אומר אטיאס.

וולה-דביר-אטיאס-בית-שמש-6

עולה לבמה עם הדוגמנית, דביר אטיאס בטרנד ויז'ן בלונדון

וולה-דביר-אטיאס-בית-שמש-8

דביר אטיאס על במת הטרנד ויז'ן בלונדון עם המנחה פטריק קמרון

באחת מהמשלחות הישראליות של מעצבי השיער לתחרות, כאשר הטרנד ויז'ן נערך בברלין, זכה  דביר לחוות מקרוב את העוצמה שיש לאירוע מסוג זה. "זו היתה הנקודה שבה החלטתי שאני רוצה לעבור מהצד של הקהל ולהיות על הבמה הזו בכדי לייצג את ישראל. אנחנו, כמעצבי שיער, עסוקים מרבית הזמן במתן שירות ללקוחותינו. כל תשומת הלב שלנו נתונה לכל לקוחה ולקוחה שנכנסת לסלון. עדיין, כאמנים, אנחנו חייבים לצאת מגבולות המספרה ולשאוב השראה, ליצור ולהיות חלק מהעשייה המופלאה הזו של וולה. לשמחתי, הצלחתי להגיע למעמד ולעלות על הבמה בלונדון עם הדוגמנית שלי. קשה לתאר את ההתרגשות בנקודת הזמן הזו, היא עצומה. זה כבוד גדול עבורי לייצג את וולה פרופשיונלס ישראל בכלל ואת ישראל בפרט".

וולה-דביר-אטיאס-בית-שמש-

הדוגמנית של מעצב השיער דביר אטיאס לוולה פרופשיונלס – קטגוריית קריאייטיב ויז'ן

וולה-דביר-אטיאס-בית-שמש-2

מנופף לקהל – דביר אטיאס מייצג את ישראל

וולה-דביר-אטיאס-בית-שמש-5

הדוגמנית של דביר אטיאס. מבית שמש ללונדון

טרנד-ויזן-לונדון-וולה-25

מניפים את דגל ישראל ב"מצעד האומות" המסורתי של וולה פרופשיונלס.

טרנד-ויזן-לונדון-וולה-24

מייצגים את ישראל בבמה בינלאומית חשובה – דגל ישראל במרכז הבמה.

וולה-דביר-אטיאס-בית-שמש-3

מצטלמים בחדר ההכנות של המתמודדים. דביר אטיאס

טרנד-ויזן-לונדון-וולה-27

עם האחים דודו ושמעון אדרי, מנהל ההדרכה עופר טורג'מן, והאשה שלצידו. דביר אטיאס.

 

אחרי שזכה באחד משני הכרטיסים הנכספים ללונדון ובהזדמנות לעמוד מול אולם מלא באלפי מעצבי שיער ולייצג את ישראל, היה ברור לדביר אטיאס שהוא בדרך להגשים חלום. עדיין, למי שלא היה נוכח באולם בעת העליה של המתמודדים לבמה, פעם אחת כאשר קראו בשמם והציגו את העבודות שלהם ובפעם השניה כחלק מצעדת האומות, קשה להבין עד כמה המעמד מרגש.

דביר לא היה היחיד שהתרגש. על יצירת הלוק של הדוגמנית שלו, עבדו יחד איתו גם אחותו, אור, שהיא מאפרת, סטייליסטית בשם שני אולי ואשתו של דביר, ימית אטיאס, מסרקת ומאפרת, שעובדת איתו במספרה. כשדביר עלה לבמה בפעם הראשונה, הן צפו מהצד, אך כאשר עלו כל המתמודדים, יחד עם הצוותים שלהם, הדוגמניות ונציגי וולה מכל העולם, הצוות שליווה את דביר אטיאס היה לצידו.

"זו התרגשות יוצאת מן הכלל" הסביר עופר טורג'מן, מנהל ההדרכה של וולה פרופשיונלס שליווה את המתמודדים דביר אטיאס ודודו אדרי, "גם אחרי שהייתי על הבמה הבינלאומית הזו עשרות פעמים במהלך הקריירה המקצועית שלי, בכל פעם מחדש, לאחוז בדגל ישראל ולצעוד יחד עם הכשרונות המבטיחים שלנו מישראל, זו סיטואציה שגורמת לי להתרגש מחדש".

"זו זכות גדולה לייצג את ישראל בבמה בינלאומית כזו. אני גאה על הדרך שהצוות שלי ואני עשינו ומודה לוולה פרופשיונלס על התמיכה לאורך כל הדרך", סיכם אטיאס.

טרנד-ויזן-לונדון-וולה-23

משלחת וולה פרופשיונלס ללונדון, עם המנכ"ל הנכנס מאור בן סבט ומנהל ההדרכה עופר טורג'מן

וולה-דביר-אטיאס-בית-שמש-1

ועכשיו, אחרי שנגמרה התחרות, צריך לפרק את הקונסטרוקציה. דביר אטיאס.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.