טרנד ויז'ן, לונדון 2017 – ישראל על המפה הבינלאומית

יחד עם דגלי מדינות מרחבי העולם, הונף גם דגל ישראל על הבמה בלונדון, במסגרת תחרות טרנד ויז'ן של "וולה פרופשיונלס". כחלק מהפעילות המתמדת לאורך השנה, בה זוכים מעצבי השיער הישראלים להדרכות מקיפות ומבקרים בתערוכות ובכנסים מקצועיים, גם הפעם מציבה וולה פרופשיונלס את מעצבי השיער הישראלים בלב ליבה של היצירה הבינלאומית. "ההתרגשות בנקודת הזמן הזו היא עצומה והלב מתמלא ברגשות גאווה על ייצוג המדינה מצד אחד ועל הזכות לעמוד על הבמה הבינלאומית הזו יחד עם כל כך הרבה כישרונות מכל העולם", מסבירים דביר אטיאס ודודו אדרי, הנציגים של וולה פרופשיונלס ישראל לתחרות הבינלאומית, שהתקיימה באמצע חודש אוקטובר בלונדון.

"טרנד ויז'ן", או באנגלית ITVA – International Trend Vision Awards,  הוא אחד האירועים החשובים ביותר בלוח השנה של וולה פרופשיונלס וכזה שעולם עיצוב השיער הבינלאומי נושא אליו עיניים. לאירוע מגיעים מתמודדים מכל רחבי הגלובוס, נציגי מדינות שזכו בתחרויות מקדימות במדינותיהם וגברו על פיינליסטים אחרים בתחרות על הזכות לייצג את מדינתם בהתמודדות העולמית.

תחרות הטרנד ויז'ן הישראלית התקיימה בחודש יולי האחרון בתל-אביב. עשרות מעצבי שיער מובילים הגישו את היצירות שלהם במטרה להיות אלה שייצגו את ישראל על הבמה בלונדון. צוות השופטים שהורכב ממעצבי שיער וותיקים ומובילים כמו אביגדור ליכטנשטיין, אורן אור, אמיר אליהו ומעצב השיער עמוס זרד יחד עם מובילות הדעה אהובית רבי-גולן וטל שירי, בחר מתוך צוות הפיינליסטים, את הזוכים בשלושת המקומות הראשונים בשתי קטגוריות: קולור ויז'ן וקריאייטיב ויז'ן.

טרנד-ויזן-לונדון-וולה-24

דגל ישראל מונף בגאווה על הבמה בלונדון – טרנד ויז'ן 2017

עכו ובית שמש על הבמה בלונדון

מעצבי השיער דביר אטיאס מבית שמש ודודו אדרי, חצי מהצמד המרכיב את מספרת דודו ושמעון אדרי מעכו, הם אלה שגברו על שאר המתמודדים הישראליים בתחרות הארצית וזכו לייצג את וולה פרופשיונלס ישראל. "הרמה שהציגו המתמודדים השנה בתחרות הארצית היתה גבוהה ומרשימה וההסבר לכך הוא ככל הנראה העבודה המתמדת שלנו עם מעצבי השיער והחשיפה הבלתי פוסקת שהם מקבלים לתכני הדרכה מכל העולם במשך השנה". מסביר עופר טורג'מן, מנהל ההדרכה של וולה פרופשיונלס ישראל. "יחד עם זאת, כשהגענו ללונדון וראינו מולנו את שאר המתמודדים מנציגויות וולה מהמדינות השונות, הבנו שאנחנו לא היחידים. העבודות שהציגו מעצבי השיער היו נפלאות. יצירתיות מדהימה והקפדה על כל פרט, בשיער, באיפור, בלבוש ובסטיילינג. ללא ספק, "טרנד ויז'ן" היא אחת מתחרויות עיצוב השיער המובילות בעולם ומהווה מקור השראה לעולם כולו".

האירוע הבינלאומי של וולה פרופשיונלס, נערך ביומה הראשון של תערוכת סלון אינטרנשיונל, תערוכת עיצוב השיער השנתית המתקיימת מדי שנה באוקטובר, במרכז הכנסים אקסל שבבירת הממלכה הבריטית. סלון אינטרנשיונל מהווה מוקד משיכה לעשרות מבקרים מאנגליה ומהעולם כולו המגיעים להתעדכן, ללמוד ולקבל השראה מהנעשה במקום שנחשב לאחת מבירות האופנה של העולם. ההצטרפות של וולה לתערוכה היוותה מצד אחד חיזוק משמעותי לסלון אינטרנשיונל ומצד שני אפשרה ליותר מ-2000 מעצבי שיער שישבו בקהל, לבקר גם בשטח התערוכה ולהשתתף באירועים נוספים שהתקיימו במהלך שלושת ימי התערוכה.

וולה-דביר-אטיאס-בית-שמש-2

דביר אטיאס מבית שמש – מתחרה בקטגוריית קריאייטיב ויז'ן

דודו-שמעון-אדרי-עכו-וולה-7

דודו אדרי מעכו מתחרה בקטגוריית קולור ויז'ן

בתפקיד המנחה: הגורו של עיצוב השיער, פטריק קמרון

בכדי להבין את גודל המעמד, אפשר להשוות את תחרות הטרנד ויז'ן לתחרות בינלאומית אחרת: האירוויזיון. כמו באירוויזיון, גם בטרנד ויז'ן מגיעים מתמודדים מהעולם כולו שניצחו במדינותיהם וגם כאן משודרת התחרות לעולם כולו, במקרה שלנו, דרך האתר של וולה ועמודי הפייסבוק של החברות. בשנה שעברה צפו בשידור החי יותר מ-70,000 איש ולפי הנתונים עד כה, השנה המספר הזה גבוה בהרבה.

את הנחיית התחרות קיבל על עצמו, כבכל שנה, מעצב השיער הוותיק והמוערך פטריק קמרון. קמרון, פרזנטור המזוהה מזה שנים עם וולה פרופשיונלס, הוא הגורו הבלתי מעורער של עיצוב שיער ארוך ונחשב למי שייסד את הקטגוריה והפך אותה לאמנות של ממש.

בזה אחר זה קרא קמרון בשמות המתמודדים שעלו על הבמה והציגו את הדוגמניות ועיצובי השיער שלהם בשתי הקטגוריות: הראשונה, קולור ויז'ן, שבה מושם הדגש על טכניקות הצבע והשימוש במשחקי גוונים בשיער. בקטגוריה זו התמודד דודו אדרי ממספרת "שמעון ודודו אדרי" מעכו. השניה, קריאייטיב ויז'ן, שבה התמודד דביר אטיאס מבית שמש. בקטגוריה זו מושם הדגש על יצירתיות ודיוק בטכניקות העיצוב והגזירה של השיער. חבר השופטים, שהורכב גם הפעם משמות גדולים בינלאומיים, התבקש לחוות דעה לא רק לגבי עיצוב השיער, הצבע והגזירות, אלא גם לגבי הטוטאל לוק המוצג: יצירתיות בביצוע הרעיון, האיפור והסטיילינג. כל פרט זכה לניקוד. לנקודות שהעניקו השופטים התווסף הניקוד שנאסף מהצופים ברחבי העולם שהתחברו לאתר והצביעו עבור הלוק המנצח שלהם.

דודו-שמעון-אדרי-עכו-וולה-6

האחים דודו ושמעון אדרי יחד עם הדוגמנית שלהם ומנהל ההדרכה של וולה פרופשיונלס, עופר טורג'מן

וולה-דביר-אטיאס-בית-שמש-3

מעצב השיער דביר אטיאס מבית שמש עם הדוגמנית שלו – מניפים את דגל ישראל

וולה פרופשיונלס: מסורת של יצירה וחדשנות

"אמנם את התחרות עצמה ראינו במהלך ערב אחד, אבל חייבים להבין שמדובר בעשייה שמתפרשת על פני השנה כולה" מסביר עופר טורג'מן, מנהל ההדרכה של וולה פרופשיונלס ישראל שיחד עם מנכ"ל וולה הנכנס, מאור בן סבט, עמד בראש המשלחת הישראלית ללונדון. "התפקיד שלנו תמיד היה ויהיה להעניק למעצבי השיער שלנו את הכלים וההזדמנויות להביע את היצירתיות שבהם, תוך העשרת הידע המקצועי והדרכה בלתי פוסקת. זו המחויבות שלנו כאנשי מקצוע, לא רק למעצבי השיער של וולה פרופשיונלס, אלא גם ובמיוחד ללקוחות שלהם, אלה הפוקדות את המספרה וזוכות לשירות מידיהם של מעצבי שיער מוכשרים יותר, מנוסים יותר ובעלי יכולות יצירתיות גבוהות יותר. זו המהות של וולה פרופשיונלס".

טרנד-ויזן-לונדון-וולה-26

משלחת וולה מישראל מריעה לקולגות מהיציע

טרנד-ויזן-לונדון-וולה-25

מניפים את דגל ישראל ב"מצעד האומות" המסורתי של וולה טרנד ויז'ן

טרנד-ויזן-לונדון-וולה-23

משלחת וולה פרופשיונלס ללונדון 2017. באו לתמוך וליהנות מהתערוכה במרכז הירידים אקסל.

טרנד-ויזן-לונדון-וולה-27

המתמודדים הישראלים בטרנד ויז'ן לונדון 2017 יחד עם מנהל ההדרכה של וולה פרופשיונלס, עופר טורג'מן.

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.