דודי בן הרוש מול בלהה בן הרוש – ראש בראש

קשה לדבר על דודי בן הרוש מבלי להתייחס מיד לחצי השני שלו, האישה שלצדו, בלהה בן הרוש, שצועדת יחד איתו כבר 28 שנה במשעולי עיצוב השיער. השניים הכירו בביה"ס לעיצוב שיער, עבדו באותה מספרה, פתחו יחד מספרה שעד היום משרתת מאות לקוחות ואפילו הספיקו להתחרות זה מול זו, ראש מול ראש (תרתי משמע) בתחרות הטרנד ויז'ן הארצית של וולה פרופשיונלס ביולי האחרון.

הסיפור האישי והמקצועי של דודי בן הרוש ושל רעייתו בלהה, שזור זה בזה כשתי וערב. דודי, שכבר בגיל 16 התחיל ללמוד עיצוב שיער, לא שיער לעצמו, שאותה נערה מוכשרת שלומדת לצידו, תהפוך במהרה לאשתו, לאם ילדיו ולפרטנרית המקצועית שלו בשלושת העשורים האחרונים של חייו.

"הכרנו בתקופת הלימודים ומאז לא נפרדנו. המסלולים המקצועיים שלנו היו חופפים. לפעמים היא הייתה מגיעה להחליף אותי במקום העבודה שבו עבדתי כשכיר ולפעמים מצטרפת אלי לעבודות שביצעתי במספרה שהייתה לי בבית ממש בהתחלה." מספר דודי והחיוך הנוסטלגי ניכר בקולו. "עוד לפני גיל 21 פתחתי מספרה והיה לי ברור שבלהה תהיה חלק מכל מה שאני עושה." וכך היה.

דודי-בן-הרוש-חיפה-55

דודי ובלהה. סיפור אהבה שנפרש על פני שלושה עשורים

לבלהה ולדודי שני ילדים בוגרים, האחד בן 20 והשני בן 18 אך כשמביטים בזוג המחויך הזה, לבוש בקפידה באופנה היפסטרית צעירה שמתאימה לבני עשרים ומשהו בסצינת עיצוב השיער של לונדון, מתקשים להאמין שמדובר בזוג שחצה את גיל ה-40. "הלבוש הוא חלק מהזהות שלך כמעצב שיער בכלל ובפרט כאשר אתה מזוהה עם מותג כמו וולה פרופשיונלס וסבסטיאן." מסביר דודי. "בתור מעצב שיער שעושה דרך מקצועית ארוכה עם מותג מוביל, אתה נחשף להמון יצירה בינלאומית, לומד ממקבילים לך בחו"ל, מעצבי שיער ברמות הגבוהות ביותר. החיבור לאופנה, לטרנדים, לאמירה עיצובית, הוא מדוייק ועוצמתי".

דודי-בן-הרוש-חיפה-1

דודי בן הרוש בתחרות הטרנד ויז'ן הישראלית 2017

דודי-בן-הרוש-חיפה-2

בלהה בן הרוש בתחרות הטרנד ויז'ן הישראלית 2017

כאשר עברו דודי ובלהה מהמספרה הוותיקה בקרית אליעזר, אחרי עשור של עשייה, למספרה הנוכחית במרכז הכרמל, החל הקשר ההדוק שלהם עם וולה פרופשיונלס. "כבר 13 שנה שהמותג הזה מלווה אותנו בכל חלק מההתקדמות המקצועית שלנו והאנשים שמאחורי המותג, יחד עם הקולגות שלנו שעומדים איתנו בחזית הייצוגית של וולה פרופשיונלס, הם יותר מקולגות, הם משפחה".

בתחרות הארצית האחרונה של טרנד ויז'ן ישראל, התמודדו דודי ובלהה זה מול זו, עלו שניהם לשלב הפינליסטים ובסופו של דבר גם התברג דודי באחד משלושת המקומות הראשונים בקטגוריה. "מאוד מפרגן לחברים שנסעו וייצגו את ישראל בבמה המטורפת הזו שחווינו עכשיו בלונדון", הוא מסכם את הנסיעה כמי שהיה חלק מקבוצת וולה ישראל שהריעה למתמודדים הישראלים מהקהל. "ויז'ן היא מילת מפתח בסיפור הזה: חזון. וולה פרופשיונלס נותנת למעצב השיער את הכלים ליצור חזון אופנתי, להביע את עצמו ולהיות קצת יותר אמן. זה דבר נפלא למקצוע ומעשיר מאוד את הנפש".

הטיפ של דודי בן הרוש לטיפוח השיער בחורף: השיער סובל מתופעה מעצבנת של חשמל סטטי בגל תקופת החורף. זה קורה כי האוויר יבש ונטול לחות כך גם השיער שלנו. הפתרון הוא פשוט להשתמש בחומר שמעניק לשיער לחות ומנטרל את התופעה הפיזיקלית הזו כמעט לחלוטין. סרום או קרם לחות יעשו את העבודה היטב. פשוט שים מעט חומר על כף היד, לשפשף את שתי הידיים ולהעביר את הידיים בעדינות על גבי השיער.

מספרת דודי בן הרוש, שד' הנשיא 129, מרכז הכרמל, חיפה. טל: 04-8363737

בלהה-בן-הרוש-חיפה-2

בלהה בן הרוש. גם מאפרת כלות

דודי-בן-הרוש-חיפה-1-צילום-י

הדוגמנית של דודי בן הרוש בתחרות הטרנד ויז'ן הישראלית 2017

דודי-בן-הרוש-חיפה-2-צילום-י

הדוגמנית של בלהה בן הרוש בתחרות הטרנד ויז'ן הישראלית 2017

דודי-בן-הרוש-חיפה-3

עופר טורג'מן, מנהל ההדרכה של וולה פרופשיונלס ישראל מעניק לדודי בן הרוש את הפסלון בעת זכיה ב-Silver

דודי-בן-הרוש-חיפה-4

דודי בן הרוש (מימין למטה) עם קבוצת מעצבי השיער של וולה פרופשיונלס בסמינר מקצועי של המותג סבסטיאן

דודי-בן-הרוש-חיפה-18

מעצב שיער בהשראת הטרנדים של המותג סבסטיאן. דודי בן הרוש

דודי-בן-הרוש-חיפה-19

דודי ובלהה בן הרוש. תמונה מתוך עמוד הפייסבוק

דודי-בן-הרוש-חיפה-22

בלהה בן הרוש. פיינליסטית בתחרות טרנד ויז'ן הישראלית לשנת 2017

דודי-בן-הרוש-חיפה-23

מתמודדת מול דודי, ראש בראש. בלהה בן הרוש.

 

בלהה-בן-הרוש-חיפה-23

בלהה בן הרוש והדוגמנית שלה על במת הטרנד ויז'ן בתל-אביב

דודי-בן-הרוש-חיפה-27

בלהה ודודי בן הרוש בצילום קבוצתי של מעצבי השיער של וולה, בערב האלטרנטיב הייר שואו 2017 בלונדון.

דודי-בן-הרוש-חיפה-33

העבודה הזוכה של מעצב השיער דודי בן הרוש.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.