סניף תשיעי לרשת Heads – מעצב השיער גיא דויטש מתל-אביב מצטרף לרשת

רשת המספרות הגדולה בישראל ממשיכה להתרחב: מעצב השיער גיא דויטש מתל אביב מצטרף לשמונת הסניפים הפרושים ברחבי הארץ והמספרה שלו בתל-אביב תהיה הסניף התשיעי ברשת.

מעצב השיער גיא דויטש מצטרף לרשת מספרות Heads ובכך יהפוך לסניף התשיעי במספר. המספרה בבעלותו, מספרת גוונים תישא מעתה את השם "מספרת Heads תל-אביב".

דויטש בן ה-45, נשוי ואב לשלוש בנות, נולד בגליל וגדל בקיבוץ עין דור שבעמק יזרעאל, לא רחוק מהר תבור. לפני כ-15, עברו גיא ורעייתו לתל-אביב והמספרה בבעלותו נפתחה בתל-אביב. כעת, לאחר כ-15 שנה, מצטרף דויטש לשמונה המספרות שכבר חברות ברשת Heads הפרושות בכל הארץ: באר שבע, נס ציונה, רחובות, ראשון לציון, תל מונד, ירושלים, חדרה ונתניה.

גיא-דויטש

ברזומה העשיר שלו, הספיק כבר גיא דויטש לכהן כמדריך של חברת צבעים איטלקית, עבר מספר השתלמויות מתקדמות בכימיה באיטליה והדריך מעצבי שיער בישראל על טכניקות צבע ואופי השימוש הנכון בצבעים וחומרי טיפוח לשיער. בין השאר, עבר דויטש קורסים מתקדמים בתסרוקות ערב אצל דיוויס והינו בוגר קורס איפור של עדה לזורגן, דבר המאפשר לו להעניק לכלות המגיעות אליו למספרה שירות כולל של שיער ואיפור ליום הגדול שלהן.

במספרה של גיא דויטש נהנות הלקוחות גם משירות משלים של קוסמטיקאית ובונת ציפורניים הנמצאות במספרה עצמה. פרט נוסף שנספר לכם על גיא, הוא רוכב אופניים מושבע ומנצל את זמנו הפנוי לבילוי עם המשפחה ולרכיבה על אופניים עם חברים.

גיא-דויטש-Heads-תל-אביב-2

לא רק מעצב שיער מוכשר, גם רוכב אופני כביש. גיא דויטש.

"מצאתי קבוצה של מעצבי שיער שעושים את זה אחרת"

"אחרי שנים ארוכות שאני בעלים של מספרה ומתמודד לבדי עם אתגרי הניהול, מצאתי קבוצה של מעצבי שיער, כמוני בדיוק, שעושים את זה אחרת" מספר גיא דויטש. "הקונספט הייחודי של הרשת, שבו למעשה אני לא משנה את העובדה שהמספרה והעסק הם בבעלותי אלא מקבל מעטפת של שירותי ניהול, תמיכה בנושאי פרסום ושיווק ועבודה מקצועית משותפת עם מעצבי שיער מנוסים, היא דבר שמיד הבנתי את היתרונות שלו". דויטש מתייחס לקונספט של הרשת שהוא, בניגוד למה שחושבים מעצבי שיער רבים, לא בפורמט של זכיינות. "המספרות החברות ברשת נהנות מקשת של שירותים, איש ניהול שעובד עבורם, בדמותו של מנהל הרשת יבגני שנול, שיתוף פעולה מקצועי מלא בין הסניפים השונים וכח קבוצתי שיוצר יתרון משמעותי בכל הקשור לפרסום, שיווק, קידום והגעה ללקוחות חדשים בכל סוגי המדיות" מסביר יגאל גוט, אחד ממייסדי הרשת. "גיא, מעבר להיותו מקצוען ומעצב שיער בעל ניסיון של שנים, מבין את היתרונות הללו ומיד הבנו גם אנחנו שמדובר בשחקן קבוצתי שאנחנו רוצים אותו איתנו".

גיא-דויטש-Heads-תל-אביב-5

גיא דויטש – Heads תל אביב

"גיא דויטש הוא תוספת מבורכת לצוות"

"ההצטרפות של גיא דויטש לרשת Heads תיתן מענה לפניות רבות שמגיעות אלינו באיזור תל-אביב" מסביר יבגני שנול, מנהל הרשת. "הודות לאסטרטגיה שיווקית רחבה שאנחנו פועלים לפיה, מיתוג וניהול יח"צ נכון, עשייה מתמדת בכל הקשור להדרכה, הפקת קולקציות ויצירה, פעילות אינטנסיבית ברשתות החברתיות וקמפיינים פרסומיים שצברו תאוצה, הרשת כולה נמצאת בתנופה ויש אחוז גבוה של לקוחות חדשים שמבקשים את השירותיים הייחודיים של רשת Heads. גיא דויטש הוא תוספת מבורכת לצוות המקצוענים של Heads ואני בטוח שיחד נגיע רחוק".

זוהי המספרה הרביעית המצטרפת בתקופה של שנתיים לרשת המצליחה. ב-2015 הצטרפו האחים דודו ואלעד קליין מירושלים לרשת, ובהמשך נפתחה מספרת Heads סניף רחובות בקניון יחד עם סניף של רשת דרך היופי. לפני כשנה הצטרף לרשת מעצב השיער יגאל חסיד והמספרה שבבעלותו הפכה לסניף נתניה של הרשת.

HEADS_brain_640

להשתתפות במפגש, ללא עלות, יש להרשם בלינק המצורף (לחצו על התמונה והשאירו פרטים)

רשת Heads תקיים מפגש ביום שני הקרוב שבו יפגשו בעלי מספרות באחת ממספרות הרשת. המפגש הוא תחת הכותרת: "כיצד להפוך למספרה מצליחה?" ובו ידונו בעלי המספרות מרשת Heads יחד עם הקולגות שלהם שיגיעו להתארח במספרה של יגאל גוט, באתגרים השונים העומדים מולם כבעלי עסק ומנהלי מספרה ויחלקו זה עם זה תובנות ופתרונות שאליהם הגיעו במהלך השנים.

ניתן להירשם ולהגיע למפגש ללא עלות. להרשמה יש ללחוץ על כאן ולהשאיר פרטים.

גיא-דויטש-Heads-תל-אביב-6

שיער ואיפור: גיא דויטש

גיא-דויטש-Heads-תל-אביב-4 גיא-דויטש-Heads-תל-אביב-3  גיא-דויטש-Heads-תל-אביב

 

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.