אבי אמיר מתחדש בריהוט מבית מאלטי איטליה

תגידו מזל טוב למעצב השיער אבי אמיר שסיים את השיפוץ במספרה שלו בדיזינגוף תל-אביב שבסופו נוספו עמדות עבודה, כיור שלישי ודלפק קבלה חדש, כולם מקטלוג הריהוט החדש של מאלטי איטליה מבית גדעון קוסמטיקס.

המספרה של אבי אמיר בדיזינגוף, נוסדה לפני 18 שנה. חמש שנים עברו מאז השיפוץ האחרון במספרה ואבי החליט שהגיע הזמן לשינוי. בחשיבה משותפת ובעיצובה של המעצבת ליאורה פרידמן, אחרי שבועיים של עבודות שיפוץ, חונך אבי אמיר את המספרה בלוק החדש. ל-5 עמדות העבודה נוספו 3 עמדות וכעת יכול הצוות לקבל עד 8 לקוחות בו זמנית. לשני הכיורים התווסף כיור שלישי, הכסאות בעמדות העבודה הוחלפו בחדשים מקולקציית הריהוט של מאלטי איטליה וגם דלפק הקבלה הוחלף.

אבי-אמיר-מעצב-שיער-6

המספרה של אבי אמיר לאחר השיפוץ.

זו הפעם השלישית ברציפות שבה בוחר אבי אמיר לרכוש ריהוט מגדעון קוסמטיקס. "אני לקוח ותיק של גדעון קוסמטיקס והסיבה שאני חוזר ורוכש מהם שוב ושוב היא האיכות הבלתי מתפשרת של הציוד, השירות המקצועי שאני מקבל משרון, מקצוען אמיתי בתחום והעיצוב הנפלא של מאלטי, שמתאים ברמתו הגבוהה לרמה של השירות שאנחנו מעניקים במספרה" אומר אבי אמיר.

"אנחנו מברכים את אבי, פרזנטור jul ו-OLAPLEX על השלמת השיפוץ והרחבת המספרה ומודים לו שבפעם השלישית הוא נותן בנו אמון ובוחר שוב ריהוט למספרה מבית מאלטי איטליה" אומר שרון שעבן מחברת גדעון קוסמטיקס. "אבי אמיר הוא ללא ספק אחד ממעצבי השיער הטובים שיש והתוצאות שמושלמות שהוא מפיק תחת ידיו עם צבעי jul ו-olaplex מביאים עוד ועוד לקוחות לפתחו, דבר שמסביר את התרחבות הצוות והצורך בהוספת העמדות".

מאלטי איטליה. עיצוב בעולם של עיצוב שיער.

מאלטי איטליה. עיצוב בעולם של עיצוב שיער.

אבי-אמיר-מעצב-שיער-7

עיצוב המספרה: ליאורה פרידמן.

אבי אמיר הוא הבעלים של שני מספרות בדיזנגוף בתל אביב, האחת: ברבר שופ – מספרה לגברים בדיזנגוף 228 והשניה: "אבי אמיר" – מספרה לנשים בלבד בדיזנגוף 112, תל אביב. צוות המספרה מונה כ7 מעצבי שיער ומנהלת קבלה.

אבי-אמיר-מעצב-שיער-4

מספרת אבי אמיר

אבי-אמיר-מעצב-שיער-8

צוות מספרת אבי אמיר בפעולה

אבי-אמיר-מעצב-שיער-2

אבי אמיר מתארח בתוענית מילון היופי של גליה תורן חן בערוץ 10

אבי-אמיר-מעצב-שיער

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.