חופי ששון – מעצב השיער המצטיין של רשת Heads לשנת 2017

לפרס הזה, לא ציפה מעצב השיער חופי ששון: במהלך יום גיבוש שנערך ברשת מספרות Heads, הוענק לו אות העובד המצטיין ברשת. "חופי הצטיין בנכונותו להשתתף בהדרכות, לסייע לצוות ובשנה האחרונה הראה התקדמות מקצועית" אומר יגאל גוט, מנהל סניף Heads נס-ציונה.

מעצב השיער חופי ששון הצטרף לצוות המספרה של יגאל גוט בנס ציונה לפני פחות משנתיים. אחרי כמה שנים במספרות שונות, חיפש חופי מקום שבו יוכל גם לעבוד ולהפיק מעצמו את המקסימום ובמקביל, ללמוד, להיחשף לידע נוסף ולהתקדם מקצועית. את כל אלה, לדבריו, הוא מצא ברשת מספרות Heads.

"הופתעתי מאוד כביום הגיבוש הכריזו עלי כעל עובד מצטיין" אומר חופי. "זה לא בגלל שחלילה אני חושב שאני לא בסדר. אני משקיע ונהנה מכל רגע, אבל לצידי יש המון אנשים טובים, חלקם ותיקים ממני ברשת וכולם עובדים יחד במטרה אחת, להוציא את הלקוחות הכי מרוצות שאפשר. גם בשבעת סניפי הרשת האחרים יש אנשים מצויינים, מקצוענים אמיתיים וזה אולי אחד הדברים שמאפיינים את הרשת, כולם חדורי מוטיבציה ויש הרגשה שאתה חלק ממשהו גדול שרק הולך וגדל, הולך ומתקדם".

חופי-ששון-Heads

חופי ששון. עובד מצטיין

חיפש לעבוד במספרה מובילה, שבה יוכל ללמוד עוד

חופי ששון בן ה-33 הגיע למקצוע עיצוב השיער מאוחר יחסית. "עד גיל 27 היה בבעלותי עסק מצליח להשכרת מיטות שיזוף בחוף הים של ראשון לציון", הוא מספר. "נהניתי מהחיים והרווחתי יפה מאוד. אבל חיפשתי משהו אחר. חיפשתי קריירה. ניגשתי למבחנים לבחינת התאמה למקצוע ונאמר לי שם שעיצוב שיער מתאים ליכולות שלי בהרבה מהקריטריונים שנבדקו. החלטתי ללכת על זה והתחלתי ללמוד בבית הספר של אבי פדידה".

אחרי שסיים את הקורס בבית הספר לעיצוב שיער של אבי פדידה, נתבקש חופי להשאר כמדריך בבית הספר ולהצטרף לצוות במקום וכך עשה. אחרי שנתיים אצל אבי פדידה המשיך חופי לעבוד בשתי מספרות לפני שנחת אצל יגאל. "בעקרון, היות שאני ראשוני במקור, חיפשתי עבודה במספרה מובילה באזור, כזו שאוכל ללמוד בה עוד ולהתפתח. הרמתי טלפון למיטש, מנהל סניף Heads ראשון-לציון, אך מכיוון שבאותו הרגע הצוות שלו היה מלא, הוא הפנה אותי לשוחח עם מנהל הרשת, יבגני. יבגני הציע לי להיפגש עם יגאל גוט. השם היה מוכר לי ושמעתי דברים טובים על יגאל. דברים שבהמשך, התבררו לי כנכונים בהחלט".

הדרכה-יגאל-גוט-הרצליה

יגאל גוט מדריך מעצבי שיער בסדנת בלונד מאסטר. ברקע, מכין את המודליסטיות, חופי ששון ואנשי הרשת

"בשלושה החודשים הראשונים לעבודה אצל יגאל, הייתי בשוק"

למרות שכבר היה בעל ניסיון של שנים, הרבה ידע ואפילו נסיון בתור מדריך לעיצוב שיער, מודה חופי ששון שבתחילת הדרך בעבודה במספרה של יגאל גוט בנס ציונה, הוא היה די מופתע: "בשלושה החודשים הראשונים שלי בסניף בנס-ציונה, הייתי ממש בשוק. העבודה במספרה של רשת Heads התגלתה לי כשונה לגמרי ממה שהכרתי במספרות אחרות והספקתי עד אז לעבוד בכמה. הכל היה פתאום מסודר, נוהל עבודה שיורד לרמות המדקדקות ביותר, החל מקבלת הלקוחה בסניף, ההתנהלות הבינ-אישית מולה ועד רמת יישום הצבע וטכניקות העבודה בצבעים, בגזירות ודברים נוספים כמו השירותים הייחודיים של רשת מספרות Heads. היום, כשאני מסתכל אחורנית, קשה לי להבין איך עבדתי אחרת".

במהלך התקופה שהוא ברשת Heads הספיק חופי להשתתף בהפקות, בהדרכות למעצבי שיער אחרים במסגרת ההדרכות שמועברות בסטודיו בהרצליה ואפילו להחזיק לבדו בפעמים מסויימות את הסניף ברחובות כשהיה צורך למלא מקום. "בגלל שמדובר ברשת, העבודה היא מאוד מגוונת. לצד העבודה היום יומית במספרה, יש המון הדרכות, הרבה הפקות ודברים שאפשר ללמוד מהם. הצוות מגובש ועוזר זה לזה ובאופן כללי כולנו לומדים המון אחד מהשני. האנשים ברשת גרמו לי לאהוב את המקצוע יותר ויותר ואני מרגיש שבאופן אישי זה הרים אותי" אומר חופי ומציין במיוחד את מי שלדעתו אחראי על השינוי המשמעותי בידע שלו: "אבל מעל הכל, אני חייב לומר שהעבודה לצידו של יגאל גוט היא סוג של מתנה עבורי. יגאל הוא אחד ממעצבי השיער היותר מוכשרים שיצא לי לפגוש. אני לומד ממנו המון. אני יכול אפילו לומר שהוא מנטור עבורי ואני מרגיש שההתקדמות המקצועית שלי, העשרת הידע וההתפתחות שלי להיות מעצב שיער טוב יותר ולא סתם ספר כמו כולם, הם חלק גדול בזכותו".

הצטיין בנכונות שלו לעזור, לסייע לצוות במספרה ובהדרכות

יגאל גוט, הבוס של חופי במספרה מסביר למה בחרו בו ברשת Heads להיות העובד המצטיין: "הבחירה השנה היתה לא פשוטה" אומר יגאל. "אנחנו כבר שמונה סניפים וצוות עובדים של יותר משלושים איש. זה כשלעצמו מקשה על הבחירה. תוסיף לזה את העובדה שהעובדים במספרות מגיעים כל פעם להישגים גבוהים יותר וכולם מתקדמים באופן קבוע ומשתפרים וזה עושה את הבחירה עוד יותר קשה".

אז מדוע דווקא בחרו בחופי? יגאל מסביר: "כל מנהלי הסניפים ציינו את חופי כמי שבמהלך השנה השתתף באופן בעיל בעבודת הצוות הרשתית. הוא הגיע להדרכות שקיימנו בסטודיו בהרצליה ובמקומות אחרים בארץ, עשה עבודה מאחורי הקלעים בהפקות ותמיד שימש דוגמא לאיך עובד נותן מעצמו להצלחת הכלל. הוא מציג יכולות טובות במספרה והלקוחות שיוצאות תחת ידיו מרוצות. לחופי יש יכולת להקשיב, לקבל ביקורת וללמוד ממנה. יש בו רצון לדעת וליישם. זה לדעתי אחד הדברים שיהפכו אותו למעצב שיער מעולה". הפרס הוענק לחופי ששון במהלך יום גיבוש של רשת מספרות Heads.

חופי-ששון-מעצב-שיער

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.