רשת מספרות Heads ב"עיר הכלות", מאסטר קלאס ל-250 מעצבי שיער ברוסיה

חצי שנה בלבד לאחר שעמדו על הבמה באוקראינה מול 200 מעצבות שיער, המדריכים של רשת מספרות Heads עושים זאת שוב ומופיעים במאסטר קלאס לימודי אל מול 250 מעצבי שיער באיוונובו, רוסיה.

צוות ההדרכה של רשת מספרות Heads, לא נח לרגע, בסוף השבוע האחרון הופיעו שוב שלושה מתוך שמונת מנהלי הסניפים של רשת המספרות הגדולה בישראל, על במה מול מעצבי שיער בחו"ל. הפעם, היו אלה 250 מעצבי שיער רוסים שהתאספו בעיר איוונובו, הממוקמת כ-250 ק"מ צפון מזרחית למוסקבה.

רשת-מספרות-heads-17

מיטש סולימנוב מסביר לקהל: "ואז, בסוף התספורת, מכת קארטה קטנה".

צוות ההדרכה כלל הפעם את מעצבי השיער מיטש סולימנוב מסניף הרשת בראשון לציון, יגאל גוט מסניף Heads נס ציונה וראובן טפר מהסניף בבאר שבע. השלושה הוזמנו להופיע ולהעביר מאסטר קלאס שכלל קווי גזירה וטכניקות צבע. "המארחת שלנו באיוונובו, ראתה אותנו לראשונה כאשר הופענו על הבמה בטיביליסי, גרוזיה, בשנה שעברה, כחלק מפרוייקט החופש הגדול למעצבי השיער שאנחנו משתתפים בו כמעט באופן רצוף כבר כמה שנים" מספר מיטש סולימנוב. "בעקבות המופע שלנו בטיביליסי, נתבקשנו להגיע להעביר את המאסטר קלאס באיוונובו והבעיה העיקרית שלנו היתה למצוא את הזמן הנכון, שכן תכנית העבודה של הרשת סגורה לרוב חצי שנה עד שמונה חודשים לפחות קדימה, בהדרכות שאנחנו מעבירים כמו מאסטר בלונד, קולור לאב והדרכות רשתיות של כל מנהלי ועובדי הרשת".

צוות ההדרכה יצא למסע ביום חמישי אחר הצהריים, הופיע במוצאי שבת במשך ארבע וחצי שעות והשתתף ב"אפטר פארטי" שגם הוא כלל מופע תסרוקות של מעצב השיער ראובן טפר יחד עם אמנית איפור וסטיילינג שהשלימו מייקאובר לטוטאל לוק מושלם. "המאסטר קלאס שהעברנו הפעם היה באווירה קצת אחרת, מעט פחות פורמלית, למרות הכמות הגדולה של מעצבי השיער". מספר יגאל גוט, "התקיים דיאלוג עם הקהל ואיפשרנו למעצבי השיער לשאול שאלות, לקבל הסברים ולהבין את שיטות וטכניקות העבודה שלנו ברשת Heads".

רשת-מספרות-heads-27

צוות ההדרכה של Heads Academy על הבמה באיוונובו, רוסיה

"למרות שמדובר בסופו של דבר בעבודה קשה, ואנחנו פעמים רבות עושים את הסמינרים הללו על ימי החופשה וסופי השבוע שלנו, אנחנו מקבלים מהפעילות הזו המון" אומר ראובן טפר. "כל אחד ממנהלי הסניפים שלנו, שהיה איתנו במופע האחרון, המופע של רשת Heads של באוקראינה, חזר עם מצברים מלאים, היה חלק מיצירת הקולקציה האחרונה שלנו, The SIGMA Collection, שעושה חיל וזוכה להמון תשבוחות. העמידה על הבמה והדרכה של מעצבי שיער אחרים מחייבת אותך להיות חד, מעודכן ולדחוף את היכולות שלך לקצה. זה לא פשוט כש-250 זוגות עיניים בוחנות כל תנועה שאתה עושה, במיוחד כשמדובר במעצבי שיער מוכשרים, כולם בעלי סלונים, שיש לנו אחריות להציג בפניהם משהו חדש ולהעשיר את הידיעות שלהם. לשמחתנו, אנחנו מצליחים לעשות את זה ומכל אירוע כזה מגיעות עוד ועוד הזמנות להופיע על במות בחו"ל".

רשת-מספרות-heads-22

ראובן טפר מציג על הבמה. קרדיט לצילום: עמותת "מוגבלי פוטוגרפיה זה אנחנו".

פרט מעניין לגבי העיר איוונובו, מעבר לכך שהיא מונה למעלה מ-400 אלף תושבים: העיר הוקמה ב-1871 והמאה ה-19 היתה ידועה כמרכז הטקסטיל של רוסיה. היא זכתה לשם "מנצ'סטר הסובייטית" ומאחר שתעשיית הטקסטיל באותם הימים העסיקה באופן גורף נשים ונערות, רובן רווקות צעירות, דבק בעיר איוונובו כינוי נוסף – "עיר הכלות". למרות שרוב מפעלי הטקסטיל שהיו בעיר כבר מזמן נסגרו, הדימוי נשאר והוא אף מצא ביטוי בסמל העיר שעליו מופיע נערה האוחזת בנול. כך או אחרת, לנשות העיר איוונובו יש עכשיו מעצבי שיער טובים יותר, לאחר שאלה סיימו בהצלחה את המאסטר קלאס של Heads Academy.

רשת-מספרות-heads-23

יגאל גוט מציג על הבמה.

רשת-מספרות-heads-30

למעצבי השיער המשתתפים במאסטר קלאס חולקו תעודות של Heads Salons & Academy

רשת-מספרות-heads-28

מחייכים למצלמה. צוות ההדרכה ואחת הדוגמניות.

רשת-מספרות-heads-26

על הבמה. מופע של ארבע וחצי שעות. Heads Academy

רשת-מספרות-heads-25

ראובן טפר מציג תסרוקת כלה.

רשת-מספרות-heads-24

אחת ממעצבות השיער בגמר הסמינר.

רשת-מספרות-heads-16

טכניקות צבע מתקדמות. רשת מספרות Heads בהופעה.

רשת-מספרות-heads-14

שמתם לב לפפיון?

רשת-מספרות-heads-13

מציגים גזורות וצבע. Heads Academy באיוונובו, רוסיה

רשת-מספרות-heads-11

צוות ההדרכה עם המארחת המקומית.

רשת-מספרות-heads-3

חלוקת תעודות

רשת-מספרות-heads-2

תחתום, תחתום גם אתה…

רשת-מספרות-heads-1

מאסטר קלאס ל-250 מעצבי שיער. רשת מספרות Heads

רשת-מספרות-heads-4

ראובן מיטש ויגאל על הבמה. שלושה מתוך שמונת מנהלי הסניפים של הרשת.

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.