מתכוננים להשקת אנטי ברייק – פרזנטורים של מון פלטין בסמינר לימודי באיטליה

צבעי שיער החדשים של מון פלטין, ללא PPD, שזכו לשם "אנטי ברייק" בזכות התוסף המגן על השיער, נכנסים לשימוש במספרות ברחבי הארץ. רגע לפני, דאגו במון פלטין לאסוף מספר מעצבי שיער מובילים של המותג הבינלאומי, להדרכה אינטנסיבית באיטליה.

הבשורה החדשה מבית מון פלטין כבר כאן: צבעי השיער החדשים של המותג הישראלי, המשווק בעשרות מדינות ברחבי העולם, כבר נמצאים בעשרות מספרות שהחלו להשתמש בהם ולדווח על תוצאות יוצאות דופן. אבל רגע לפני, דאגו במון פלטין לקחת את הפרזנטורים והמדריכים להדרכה אינטנסיבית במפעל באיטליה, שם למדו את היכולות של הצבעים החדשים מא' ועד ת'.

mon-platin-anti-break-41

אנטי ברייק. צבע חדש מבית מון פלטין

אחד ממעצבי השיער של מון פלטין הוא יוסי בוחבוט, הבעלים של מספרת "יוסטייל" הוותיקה בתל-אביב ואחד ממעצבי השיער שעשו דרך ארוכה עם המותג מון פלטין ומשמשים כמדריכים באקדמיה של מון פלטין בבת-ים. "הצבעים החדשים ללא PPD הם התרגשות אדירה. מדובר בצבעים המועשרים בפיגמנטים ובתוסף אנטי ברייק שמגן על השיערה בזמן הפעולה" מסביר יוסי בוחבוט "תוסף האנטי ברייק מגן מפני שבירה ויובש והתוצאות הן מעולות. כמובן קיים גם חומר ההבהרה החדש של מון פלטין עם תוסף האנטי ברייק. גם אותו יוכלו מעצבי השיער לחוות עכשיו ולגלות תוצאות טובות יותר ממה שהכירו עד כה."

מון-פלטין-אנטי-ברייק-6

משמאל לימין: עודד נעים, ירמי מזרחי, יוסי בוחבוט והמדריכה האיטלקית.

משלחת מעצבי השיער של מון פלטין הגיעה לאיטליה יחד עם שניים ממנהלי החברה, ירמי מזרחי ועודד נעים. המשלחת כללה את יוסי בוחבוט "יוסטייל" מתל-אביב, זאב רון מחולון, ארז בן הרוש מבת-ים, אודי צמח מחיפה וגבי מיסחאייב מראשון לציון. לצד חמשת מעצבי השיער הישראלים, השתתפו בסמינר ההדרכה גם שלושה מעצבי שיער מסלובקיה. המפיץ של מון פלטין בסלובקיה, ישראלי בשם דניאל כץ, אירח את מפגש המפיצים של מון פלטין בחודש מאי האחרון. בנוסף לכנס המפיצים הבינלאומי, התקיים בעיר קושיצה שבסלובקיה, שם ממוקם מטה החברה המקומית, גם קונגרס מון פלטין – אירוע שיער שבו השתתפו מעצבי השיער הישראלים דנית אנקר, ארז בן הרוש וזאב רון.

מון-פלטין-אנטי-ברייק-1

מעצבי השיער הישראלים ומעצבי השיער מסלובקיה במהלך ההתנסות בצבע החדש.

היכרות מעמיקה עם צבעי האנטי ברייק החדשים

בכדי לאפשר העברת ידע בצורה מדוייקת ולכסות את כל התשובות לכל השאלות, עברו מעצבי השיער של מון פלטין יומיים אינטנסיביים של הדרכה צמודה במרכז ההדרכה האיטלקי. יחד עם הצוות האיטלקי עבדו מעצבי השיער על ראשי דוגמניות ביישום החומר ושימוש בצבעים במספר רב של גוונים, תוך שהם עוברים על מצבים אפשריים במספרה ומתרגלים מתן מענה לדרישות של לקוחות. "עבדנו עם הצוות האיטלקי ובדקנו כיצד הצבע מכסה שיער שיבה, בדקנו את חומר ההבהרה על ראשן של המודליסטיות שלנו והתעמקנו עד היסוד בכימיה של הצבעים החדשים." מספר יוסי בוחבוט. "התרשמנו מאוד מן התוצאות המדהימות הן מבחינת מרקם השיערה בגמר הצביעה והן מבחינת אפשרויות הגוונים. עבדנו עם חמצן 1:1.5 במקום 1:1 שאנחנו רגילים ב-9% חמצן וראינו שהצבע מכסה שיער שיבה לבן בצורה מושלמת. כמו כן הסדרה המבהירה והאפורים שמגיעה לבלונדים שלא ראינו עד היום. כל הרעיון הוא שהצבעים הם  ללא PPD והאנטי ברייק הוא בתוך הצבע ובתוך ההבהרה. פשוט גאוני".

mon-platin-anti-break-21

צבעי אנטי ברייק של מון פלטין. ללא PPD

בשבועות האחרונים מגיעים צוותים של מון פלטין למספרות ברחבי הארץ ומעניקים למעצבי השיער ערכת התנסות של הצבעים, יחד עם קטלוג הגוונים החדש". מספר עודד נעים. "בקרוב גם נחל בסדרה של הדרכות באקדמיה של מון פלטין בבת-ים, לצד הדרכות שאיתן נגיע לכל נקודה ברחבי הארץ, בכדי להעניק את הידע וההכשרה לאלפי המספרות שעובדות בישראל עם המותג מון פלטין."

מון-פלטין-אנטי-ברייק-2

צבעי אנטי ברייק של מון פלטין והקטלוג החדש. עכשיו במספרות.

מון-פלטין-אנטי-ברייק-3

עובדים, לומדים ומחייכים למצלמה. הצוות של מון פלטין בפעולה.

מון-פלטין-אנטי-ברייק-5

מצלמים? אז אני אעשה פרצוף רציני. יוסי בוחבוט ממספרת יוסטייל בתל-אביב.

מון-פלטין-אנטי-ברייק-7

ואם כבר איטליה, צריך להספיק קצת לטייל. צוות מעצבי השיער של מון פלטין סלובקיה, יחד עם יוסי בוחבוט.

מון-פלטין-אנטי-ברייק-8

זאב רון מצלם. לחיים.

מון-פלטין-אנטי-ברייק-9

אודי צמח מתעמק. מתכוננים לסדרה של הרצאות והדגמות בישראל.

מון-פלטין-אנטי-ברייק-10

פיירלואיג'י קולינה הוא לא רק שופט כדורגל מוערך, הוא גם מדריך צבעי שיער כשצריך.

מון-פלטין-אנטי-ברייק-11

הפרזנטוריות הסלובקיות מחייכות למצלמה.

מעצב השיער זאב רון מחולון מספר כי צבעי השיער החדשים של מון פלטין יהוו פתרון מציל להרבה מעצבי שיער ולקוחות שכבר פיתחו אלרגיה לחומר PPD: "העובדה שהצבעים אינם מכילים PPD היא בשורה אמיתית. ראשית למעצבי השיער כמוני, שכבר פיתחו אלרגיה ל-PPD בגלל שנים של שימוש בצבעי שיער רגילים ושנית, ללקוחות, שמקבלות צבע נטול חומר שאינו בריא לשימוש. הצבעים החדשים בריאים יותר, מעניקים תוצאות טובות יותר ויש בהם כמות מועשרת של פיגמנט, כך שכיסוי שיער שיבה הוא טוב יותר." מסביר רון. "מעבר לכך, בל נשכח את רכיב האנטי ברייק שנמצא בצבעים בילד-אין. האנטי ברייק מגן על סיב השיערה במהלך הצביעה והתוצאה היא שיער בריא יותר, פחות שבור ועם הרבה יותר ברק טבעי".

mon-platin-anti-break-31

אנטי ברייק. צבעי שיער ללא PPD. מון פלטין פרופשיונל.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.