החופפת הכי חתיכה היא יפנית והיא בכלל מכונה!

אולי ראיתם אותה בסרטון ויראלי שרץ ברשת ולא האמנתם שזה יכול להיות, אולי במקרה עברתם לידה באחד מדוכני התצוגה בתערוכות האחרונות לעיצוב שיער בעולם וחשבתם שהיא לא אמיתית – עכשיו, היא נוחתת בישראל: עמדת החפיפה האוטומטית של טקארה בלמונט יפן.

עמדת החפיפה במספרה היא אחת התחנות החשובות ביותר בחווית השירות ללקוח. יש מעצבי שיער, שאינם מתעכבים בעמדה ויש שמבינים את הפוטנציאל הגדול שיש בה לתחושה שהיא מעניקה ללקוחה בתחילת הטיפול בה במספרה.

עמדת החפיפה החדשה של ענקית הציוד למספרות מיפן, טקארה בלמונט, נוחתת בישראל ותהיה זמינה לרכישה כבר בשבוע הבא, באולם התצוגה הענק והמפואר של גדעון קוסמטיקס ביבנה.

takara-belmont-aqua-5

עמדת החפיפה האוטומטית של טקארה בלמונט יפן. עכשיו באולם התצוגה של גדעון קוסמטיקס.

מדובר בעמדת החפיפה המדוברת ביותר בענף עיצוב השיער בעולם כולו – עמדת חפיפה אוטומטית ללא מגע ידי אדם. הטכנולוגיה היפנית במיטבה ותסמכו על היפנים שהתחושה של חפיפת השיער במכונה, היא חוויה שאין דומה לה.

"לאחר המתנה ממושכת של שישה חודשים, הגיעה סוף סוף לאולם התצוגה של גדעון קוסמטיקס עמדת החפיפה ללא חופף מבית Takara Belmont Japan" מספר לנו שרון שעבן מגדעון קוסמטיקס "עמדת החפיפה החדשנית, בעיצוב מדהים, שמופעלת בטכנולוגיה מהפכנית מדגם Aqua wash מחכה למעצבי הישער יחד עם עשרות דגמים חדשים שנוספו לאולם התצוגה שהוא הגדול והמפואר בארץ. אנחנו מזמינים את כולם לבוא לראות איך אפשר להפוך את המספרה לחדשנית ומודרנית יותר ובמגוון סגנונות עיצוב."

takara-belmont-aqua-6

עמדת החפיפה מוצגת בתערוכה. חדשנות טכנולוגית.

אולם התצוגה של גדעון קוסמטיקס ממוקם ברח' שידלובסקי 5 יבנה. בקומה נוספת של אותו מבנה ממוקם גם הסטודיו של גדעון קוסמטיקס, המשווקת את jul ואת OLAPLEX ובו מתקיימים מדי יום שני הדרכות וסמינרים מקצועיים למעצבי השיער. גדעון קוסמטיקס, היא גם החברה שתארח בספטמבר את מעצב השיער האגדי גיא טאנג בישראל, שגריר אולפלקס. לפרטים ותיאום ביקור באולם התצוגה, ניתן לפנות לשרון 054-4478090 או לסוכני המכירות של גדעון קוסמטיקס.

takara-belmont-aqua-4

החופפת הכי חתיכה שיש. העמדה האוטומטית של טקארה בלמונט יפן לגדעון קוסמטיקס.

takara-belmont-aqua-3

תענוג אוטומטי מפנק. טקארה בלמונט יפן בישראל.

takara-belmont-aqua-1

חתיכה כבר אמרנו?

takara-belmont-aqua-2

ככה זה עובד. עמדת החפיפה האוטומטית. בקרוב אצלכם.

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.