אמביציה, כשרון והרבה סטייל. מרגריטה. תזכרו את השם.

היא החלה את דרכה בעולם עיצוב השיער רק לפני שש שנים וכבר השתלבה בצוותי ההדרכה בשני בתי ספר מובילים. יש לה יותר מ-30 אלף עוקבים באינסטגרם וארגזים של אנרגיות. אם עוד לא הכרתם, זה הזמן: מרגריטה יוספוב.

קשה להאמין שרק לפני שבע שנים, מרגריטה יוספוב היתה בתחום עיסוק אחר לחלוטין, שונה לגמרי מזה שבו היא כיום. אם הייתם מחפשים אותה אז, הייתם מוצאים אותה וודאי במחלקת בקרת האיכות של חברת התרופות "דקסל פארמה", חברת התרופות השניה בגודלה בישראל אחרי חברת "טבע" (זו שמייצרת ומשווקת תרופות כמו "דקסמול" למשל).

מנאוה קולאז' לביה"ס לעיצוב שיער של מוטיה רובין

את הקורס הראשון שלה בעיצוב שיער, עשתה מרגריטה יוספוב, בגיל מאוחר יחסית (לא נגלה לכם בת כמה היא היום. רמז: שלושים וקצת). יוספוב, נשואה ואם לשניים, עשתה מה שהמון אנשים בישראל חולמים לעשות ואין להם את האומץ: הסבת מקצוע. לאחר שסיימה בהצלחה את הקורס בבית הספר של נאוה קולאז', המוביל בתחומו בחיפה ובאיזור, עברה את המבחנים של משרד התמ"ת וקיבלה את התעודה של סוג 1.

מרגריטה-יוספוב-עיצוב-שיער3

מרגריטה יוספוב מעצבת שיער

המדריך הראשי לעיצוב שיער בביה"ס למקצועות היופי של נאוה קול, רן ינאי, דחף את מרגריטה להתחיל לעבוד במספרה ולתת לכשרון שזיהה אצלה בידיים לפרוח ולהתפתח. "אחרי הלימודים בנאוה קולאז' המשכתי ללמוד אצל דקל בן-ציון, שהוא מעצב שיער מוכשר וקיבלתי ממנו המון". מספרת יוספוב. מאז הספיקה להשתלב בלא מעט נקודות מפתח שכל אחת מהן השפיעה על הקריירה שלה. נכון להיום, עם קהל לקוחות גדול ומעגל ממליצים מתרחב, הפכה מרגריטה יוספוב למסרקת כלות שהיומן הפרטי שלה מתמלא במהירות, לצד הכלות הרבות שהיא מסרקת ב"מגונדרות", המספרה המצליחה של טל שילוני.

מרגריטה-יוספוב-עיצוב-שיער4

על הבמה במהלך תסרוקת. מרגריטה.

מי שזיהה את הפוטנציאל והכשרון של מרגריטה יוספוב היה מוטיה רובין, שיחד עם אחיו רומן ורפאל, הצליחו לצרף אותה לשורותיהם וכיום היא נמנית על סגל ההוראה בקורסים שמתקיימים בבית-הספר לעיצוב שיער של מוטיה רובין, לצד העבודה בשלושת הסלונים של רובין, בכיכר המדינה בתל-אביב, בקניון עזריאלי תל-אביב ואקדמיה הממוקמת ברח' יגאל אלון שבעיר.

מרגריטה-יוספוב-עיצוב-שיער8

מרגריטה ורפאל רובין יחד עם תלמידי הקורס בביה"ס לעיצוב שיער של מוטיה רובין

לא רק במוטיה רובין תוכלו למצוא את יוספוב, שלא ברור כיצד היא מספיקה להיות בכל המקומות הללו במקביל: גם אצל חוה זינגבוים ברמת-גן, שם היא אחראית על עיצוב השיער בקורס המאפרות המתקיים לאורך השנה.

לא רק מעצבת שיער – גם סטייליסטית

אם חשבתם שסיימנו למנות את עיסוקיה ופעילותה של מרגריטה, טעיתם. תוך כדי ההכשרה האינטנסיבית שלה בעיצוב שיער וההשקעה שלה ברכישת ידע והדרכה, סיימה יוספוב בהצלחה קורס סטיילינג במכללת קונספט בתל-אביב. מה עושה מעצבת שיער עם קורס סטיילינג? "באופן אישי הרגשתי שזה משהו שיעזור לי להשלים את התמונה המלאה, לבנות טוטאל לוק ובכלל, להעשיר את הידע שלי בעיצוב, שזה עולם שלם" מסבירה מרגריטה "את הכלים שקיבלתי בלימודי הסטיילינג, אני מיישמת בכל יום. כשמגיעה אלי כלה, כשנכנסת לקוחה, אני יכולה עוד קצת לזהות את הטעם שלה ולנסות לקחת אותה למראה שהכי מתאים ונכון לה, כזה שאני מאמינה שהיא גם תאהב. אני ממליצה בחום לכל מעצב שיער לקבל הכשרה בתחום הסטיילינג ואני בטוחה שכל מי שיעבור את ההכשרה הזו יחשוב בסופה כמוני".

מרגריטה-יוספוב-עיצוב-שיער

אחת מעבודות הסטיילינג של מרגריטה. תמונה: מתוך עמוד הפייסבוק.

את הכלים שקיבלה בלימודי הסטיילינג היא ללא ספק מנצלת בצילומי הפקות שונים, גם בעבודתה בבית הספר של מוטיה רובין וגם בהפקות פרטיות שהיא מצלמת "סתם בשביל הכיף וההנאה המקצועית שלי".

יותר מ-30 אלף עוקבים באינסטגרם

אה, כן. אם יש משהו שאנחנו ממליצים לכם לעשות, זה להיכנס לחשבון האינסטגרם של מרגריטה margo_yosef@. נכון לרגע כתיבת שורות אלו, יותר מ-30 אלף איש עוקבים אחריה והחשבון שלה פעיל במיוחד ומספק לא מעט אימג'ים שממחישים את האהבה שלה לעיצוב שיער, לסטיילינג ובמיוחד לאנשים. "התעשיה הזו שאנו עובדים בה, מלאה באנשים מדהימים, מלאי כשרון והיא גם מספקת המון עניין." מסבירה יוספוב "כשאני מקבלת מחמאות מכלה או מלקוחה שיוצאת מרוצה ומתקשרת יום למחרת לספר לי כמה החמיאו לה על השיער, אני מתמלאת באנרגיות להמשיך לעשות את מה שאני עושה. אין סיפוק אישי טוב מזה ולמרות שאני בטוחה שיש לי עוד המון מה ללמוד, אני מרגישה שאני בכיוון הנכון".

מרגריטה-יוספוב-עיצוב-שיער2

מרגריטה וחוה זינגבוים.

מרגריטה-יוספוב-עיצוב-שיער7

יחד עם מעצבת השיער ג'ניה רוזן במסגרת הדרכה פרטית.

מרגריטה-יוספוב-עיצוב-שיער6

יחד עם המאפרת ריקי פרץ.

 

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.