ביוטופ משיקים פעילות במדינות אמריקה הלטינית

המותג הישראלי הבינלאומי "ביוטופ פרופשיונל" חנך לאחרונה פעילות שיווקית באיזור נוסף על הגלובוס – מדינות אמריקה הלטינית. קוסטה ריקה, פנמה, גוואטמלה, אל סלבדור וקולומביה.

מנכ"ל החברה יהודה לוי וסמנכ"ל ביוטופ, אריק סבג, העבירו הדרכה ופרזנטציה של סדרות המוצרים למעצבי שיער ומשווקים במדינות השונות. ראשונה היתה קוסטה ריקה, בה השיקו השניים בסיועו של צוות מקומי והמשווק במדינה את סדרת המוצרים לקהל של מעצבי שיער. משם המשיכו במסעם לכיוון גוואטמלה, גם היא מצטרפת למדינות בהם ניתן יהיה להשיג את המוצרים המקצועיים של חברת ביוטופ פרופשיונל.

ביוטופ-BIOTOP-י-ל-קוסמטיקס7

סמנכ"ל ביוטופ, אריק סבג, מציג את מוצרי החברה

בפנמה, קולומביה ואל סלבדור, נערכו השקות דומות כאשר בכל פעם, מציגים הנציגים הישראליים את המוצרים לקהל של כ-200 מעצבי שיער, לצד סוכנים ומפיצים של המותג. בפנמה משווק המותג כבר למעלה משנה והוא זוכה להצלחה גדולה.

בין הסדרות שהושקו: סדרת קינואה 911, סדרת הזהב 24K וסדרת קרטין 007.

ביוטופ-BIOTOP-י-ל-קוסמטיקס3

מנכ"ל ביוטופ, יהודה לוי נושא דברים בפני מעצבי שיער ומפיצים בהשקת המותג.

המדריך הראשי של החברה בארצות אמריקה הלטינית הוא ג'ובאני פאולו קטלדי, אשר בשנים האחרונות מתגורר בפנמה לאחר שעבד במשך שנים ארוכות באיטליה כמדריך בכמה מחברות הצבעים הגדולות בעולם. "לאחרונה לוקח ג'ובאני חלק פעיל מאוד בכל ההדרכות הנערכות במרכז אמריקה. יש לו חלק גדול בהצלחה של המותג". מספר סמנכ"ל ביוטופ, אריק סבג.

גם המדיה המקומית מחבקת את המותג הישראלי: באל סלבדור למשל, סוקרה ההשקה על-ידי הטלויזיה המקומית שאף הזמינה את ג'ובאני להתארח באחת מתוכניות הבוקר הפופולריות ביותר המדינה.

ביוטופ--י-ל-קוסמטיקס10

במרכז, מדריך ביוטופ במדינות אמריקה הלטינית: ג'ובאני פאולו קטלדי

מכוונים לחשיפה והפצה בינלאומית

"מזה שנים שחברת ביוטופ שמה לעצמה כמטרה, להגיע עם סדרות המוצרים המצויינות שלנו לכל נקודה בגלובוס" מספר סבג ומוסיף: "אנחנו משתתפים באופן קבוע בכל התערוכות הנחשבות בעולם עיצוב השיער המקצועי ובעיקר בקוסמופרוף בולוניה, קוסמופרוף לאס ואגס וקוסמופרוף הונג קונג. מעבר להצלחה המסחרית, יש בזה סוג של גאווה ישראלית, לייצג בכבוד את המדינה עם מוצרים ישראליים שעושים חיל בחו"ל."

מיד עם חזרתם לישראל, ממשיכים לוי וסבג לקנדה, שם ישתתפו בהשקה של המוצרים ובתחילת עבודה עם מפיץ חדש למוצרי ביוטופ פרופשיונל.

"מותג מוצרי השיער הישראלי ביוטופ פרופשיונל מציע מגוון מוצרי טיפוח מקצועיים לכל סוגי השיער אשר זוכים להצלחה גדולה בעולם ובמרכז ודרום אמריקה בפרט" מספר לנו המנכ"ל יהודה לוי "סדרות השיער  שיושקו החודש הינם סדרת הקינואה הייחודית, המכילה אבקת קינואה וקומפלקס שמנים עשיר לשיער יבש, סדרת הקרטין המכילה קרטין צמחי פעיל לשיקום שיער יבש ועבה שעבר טיפולים כימיים וסדרת הזהב המבוססת על שני מרכיבים עיקריים של זהב קולודיאלי פעיל הממריץ את צמיחת השיער, מחזק את השורש ואלסטיות השערה ואבקת זהב 24 קראט המצפה את השערה ומעניקה ברק יוצא דופן."

משווקים בכ-25 מדינות ברחבי העולם

ביוטופ פרופשיונל הינו מותג מבית היוצר של חברת ג'י וי קוסמטיקס הישראלית שנוסדה בשנת 2006 על ידי יהודה וליאת לוי. החברה עוסקת בפיתוח ובייצור של מגוון מוצרי קוסמטיקה לשוק המקצועי. מוצרי החברה משווקים בכ-25 מדינות בעולם ומעל ל- 2500 מספרות בארץ. המוצרים כולם מיוצרים כחול לבן, באישור משרד הבריאות, מבוססים על מרכיבים טבעיים וידידותיים לסביבה ועומדים בתווי התקן המחמירים בעולם. סדרת המוצרים של ביוטופ הינם מוצרים בעלי רמת ביצוע גבוהה אשר פותחו לאחר מחקרים מעמיקים ורבים בכדי להביא את מיטב החידושים האחרונים בתחום השיער תוך שימש דגש על איכות, בטיחות וקלות המשתמש.

ביוטופ-פרופשיונל-בחול-2

ג'ובאני פאולו מדגים

ביוטופ-פרופשיונל-בדרום-אמרי

סדרת קינואה 911 של ביוטופ פרופשיונל

ביוטופ-פרופשיונל-בחול

משיקים את ביוטופ פרופשיונל במרכז אמריקה

ביוטופ-BIOTOP-י-ל-קוסמטיקס1

משקיעים במיתוג ובחשיפת המוצרים ברחבי העולם. ביוטופ פרופשיונל.

ביוטופ-BIOTOP-י-ל-קוסמטיקס4

מנכ"ל ביוטופ, יהודה לוי (משמאל) וסמנכ"ל החברה, אריק סבג.

ביוטופ-BIOTOP-י-ל-קוסמטיקס2

שלוש סדרות מובילות בהשקה.

ביוטופ-BIOTOP-י-ל-קוסמטיקס8

הסמנכ"ל אריק סבג מציג את ביוטופ על הבמה.

ביוטופ-BIOTOP-י-ל-קוסמטיקס9

חיוכים מאוזן לאוזן. הצוות של ביוטופ באמריקה הלטינית.

 

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.