מוטיה רובין אקדמי – נציגים ישראלים על במת תערוכת IBS בניו יורק

צוות מעצבי השיער של מוטיה רובין אקדמי פתח את המופעים על הבמה המרכזית באירוע הביוטי הגדול בניו-יורק International Beauty Show New-York. מוטיה רובין, רפאל רובין ואלון סלזניוב, הציגו ראשונים על הבמה במשך כחצי שעה בתערוכה החוגגת 100 שנה להיווסדה.

תערוכת IBS ניו יורק – מופע היופי הבינלאומי, נערך במרכז הכנסים ע"ש ג'ייקוב ג'אביץ ומארח למעלה מ-500 מציגים מכל העולם. התערוכה נערכת בין הימים 12-14 במרץ ומהווה מקור השראה למעצבי שיער ומקצועני יופי מכל העולם.

תערוכת-היופי-בניו-יורק

תערוכת היופי הבינלאומית בניו יורק

 

אחת הנקודות הישראליות בתערוכה (רמז: ישנם ישראלים נוספים הלוקחים חלק באירוע) היא ההופעה של צוות מוטיה רובין הישראלי על הבמה המרכזית. הצוות הישראלי פתח את יום המופעים הראשון כאשר אחריו עלו צוותים מארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, בריטניה, צרפת ויפן. מוטיה, רפאל ואלון זכו לעמוד על אותה במה שבהמשך עלו עליה שמות גדולים כמו מעצבת השיער טרייסי הודג'ס ומעצב השיער ריצ'רד אשפורת' ממותג SACO.

מוטיה-רובין-5אלון-סלזניוב-

אלון סלזניוב (מימין) ומוטיה רובין על הבמה המרכזית בתערוכת היופי בניו יורק

מופעי שיער על 13 במות, 500 מציגים ו-14 סדנאות מעשיות

תערוכת IBS ניו יורק מציעה למבקרים בה מגוון רחב של תצוגות שיער והמון השראה המתפרשת על שלושת ימי האירוע. יותר מ-500 מציגים מכל העולם הגיעו להשתתף בתערוכה החוגגת מאה לפעילותה. 13 במות פזורות בשטח התערוכה ועליהן מתקיימים לאורך היום מופעי עיצוב שיער והדגמות. 14 סדנאות מעשיות שבהן יכולים להשתתף המבקרים. 4 מאסטר קלאסים, 6 מופעי הדרכה של צבע, 19 טכניקות חדשות העוסקות בשיער וכיתות ללימוד טרנדים בשיער, 6 כיתות של לימודים בנושא תוספות שיער והארכות שיער.

בנוסף לנושא עיצוב שיער, התערוכה כמובן מציעה מגוון רחב של מוצרי טיפוח וקוסמטיקה וכוללת בתוכה גם את תחום הנייל ארט, האיפור והקוסמטיקה המקצועית. המבקרים בתערוכת היופי בניו יורק זוכים להיצע רחב ומגוון של מוצרים במחירים מיוחדים, יכולים להתעדכן בכל החידושים הקשורים למיכשור וציוד למספרות, ריהוט למספרות, כלי עבודה למעצבי שיער ובמקביל לתחומי הקוסמטיקה, הספא, מניקור פדיקור וטיפוח הציפורניים.

מוטיה-רובין-אלון-סלזניוב-IB

המופע של צוות מוטיה רובין – נציגות ישראלית על הבמה

מוטיה-רובין-אלון-סלזניוב7

הקהל בתערוכה שהגיע להצטלם עם הדוגמניות של צוות מוטיה רובין

מוטיה-רובין6-אלון-סלזניוב

פנטזיה ואוונט גארד – יצירות של אלון סלזניוב מצוות מוטיה רובין

מוטיה-רובין-3אלון-סלזניוב

אלון סלזניוב על הבמה בתערוכת היופי בניו יורק International Beauty Show New-York 2017

מוטיה-רובין-2אלון-סלזניוב

מוטיה רובין ורפאל רובין על הבמה המרכזית ב-IBS ניו יורק

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.