מיקי בוגנים ולוריאל פרופסיונל בתצוגות שבוע האופנה בתל-אביב

מותג השיער L'ORÉAL PROFESSIONNEL מעניק את החסות הראשית לעיצובי השיער בתצוגות שבוע האופנה 2017 Gindi TLV Fashion Week. מעצב השיער מיקי בוגנים, המקיים שיתוף פעולה עם לוריאל פרופסיונל, יהיה האחראי לכל עיצובי השיער.

לוריאל פרופסיונל, מותג מוצרי השיער המקצועי המוביל, מעניק חסות לעיצובי השיער בתצוגות שבוע האופנה Gindi TLV Fashion Week 2017, הנערך בקניון האופנה TLV FASHION MALL. לוריאל פרופסיונל מעניק חסות מזה שנים בכל שבועות האופנה המובילים בלונדון, פאריז, מילאנו וניו-יורק. לראשונה, מעצבי שיער ישראלים השתתפו השנה בשבוע האופנה בניו יורק.

שבוע-האופנה-גינדי-תל-אביב

שבוע האופנה גינדי תל-אביב 2017

מיקי בוגנים, מעצב השיער המוביל, המקיים שיתוף פעולה עם לוריאל פרופסיונל יעצב את שיערן של הדוגמניות. בוגנים יעשה שימוש במוצרי העיצוב של לוריאל פרופסיונל המציג את הטרנדים והמוצרים המתקדמים ומציע עיצוב שיער יוקרתי בסטייל זוהר, מדויק ומשוחרר.

במסגרת החסות יציג בוגנים את מראות השיער בתצוגות השונות עם מוצרי העיצוב של לוריאל פרופסיונל, החושפים את מראות השיער הנכונים, העדכניים והעכשוויים לעונת הקיץ הקרובה.

שיער-2017-לוריאל-פרופסיונל

לוריאל פרופסיונל 2017

לוריאל פרופסיונל ידוע כמותג שיער מקצועי ומתקדם, אשר תמיד נמצא צעד אחד לפני כולם בטרנדים, בטכנולוגיות ובעיצובים. המותג משתף פעולה עם כל הסלבריטאיות וה -IT GIRLS הנחשבות ביותר בעולם, ביניהן הפרזנטוריות החדשות היילי בולדווין וטיילור היל, לצד דוגמנית העל אלסנדרה אמברוסיו והשחקנית אווה גרין. בוגנים, שעובד בארץ ובעולם עם כוכבות גדולות כמו בר רפאלי, שלומית מלכה, מריה קארי ועוד, ייתן פרשנות יצירתית משלו לייצור מראות שיער חדשניים לדוגמניות שיופיעו על גבי המסלול בשבוע האופנה, מראות אלו יעניקו לתצוגות את הטוויסט הנכון.

עיצובי השיער יעשו באמצעות מוצרי העיצוב מסדרות טכני.ארט, הוליווד וויבס, אינפיניום אקסטרים, WILD STYLERS 60’s BABE ועוד, אשר נותנים מענה לכל הדרישות המקצועיות של עיצוב שיער: פיסול, הענקת נפח, החלקה והגברת הברק.

מיקי-בוגנים-לוריאל-2

מיקי בוגנים ללוריאל פרופסיונל – צילום: יניב אדרי

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.