נוסעים לתערוכה בלונדון? הנה 7 סיבות למה אסור לכם לוותר על האלטרנטיב הייר שואו.

מבחינתנו, שום תירוץ לא יתקבל. אם אתם מעצבי שיער ונסעתם לתערוכה בלונדון, אסור לכם לוותר על האלטרנטיב הייר שואו. למה? בדיוק בגלל הסיבות שלפניכם.

תערוכת סלון אינטרנשיונל, התערוכה הגדולה של תעשיית עיצוב השיער, תיפתח בעוד מספר ימים בלונדון וכמו בכל שנה (השנה אולי קצת פחות בגלל החג) יבקרו בה כמה מאות מעצבי שיער ישראלים, בין עשרות אלפי המבקרים שבה. התערוכה מתפרשת על פני שלושה ימים ונערכת במתחם התערוכות EXCEL, אך הפעם, אנחנו רוצים להתייחס דווקא לאירוע אחר, שנערך ביום השני של התערוכה, אירוע נפרד אך קשור מאוד לעולם השיער – האלטרנטיב הייר שואו The Alternative Hair Show.

אם אתם עדיין לא מכירים ולא שמעתם על האלטרנטיב הייר שואו, זה בדיוק הזמן לתוודע אליו, שכן מדובר באחד מהמופעים היותר מוצלחים של ענף עיצוב השיער העולמי. לאלה שעדיין לא מכירים, לא נסביר לכם עכשיו בדיוק במה מדובר, אבל נמליץ לכם לעשות חיפוש קצר באתר שלנו ולקרוא על המופע ואולי גם להקליד ביוטיוב Alternative Hair Show ולצפות במאות הסרטונים מהשנים האחרונות.

אם ויתרתם השנה על לשבת בסוכה עם הילדים והחלטתם שבמקום לברך על ארבעת המינים תחת הסכך, תברכו על פיש אנד צ'יפס תחת שמי לונדון, אל תפספסו את האלטרנטיב הייר שואו. פשוט אל! למה? אם כבר שאלתם, אז הנה לכם חמש הסיבות המרכזיות למה אתם חייבים לגשת לדוכן של האלטרנטיב כבר ביום הראשון של התערוכה ולקנות לעצמכם כרטיס:

1.  בגלל רשימת המשתתפים שאתם בטוח מכירים

חוץ מששון SASSOON שאתם בוודאי מכירים, יופיעו גם צוותים אמנותיים של טיגי TIGI, סאקו SACO, מהוגני MAHOGANY, סאנריז SANRIZZ, כל אלה ועוד כמה, מייצגים את בריטניה הגדולה. אבל יש גם כאלה ממדינות נוספות שרוב הסיכויים שהשם שלהם מוכר לכם, כמו למשל ידידנו הוותיק קלאוס פטר אוקס KLAUS PETER OCHS. בקיצור, מצעד של תותחים.

alternative-hair-show2015-2

רשימת המשתתפים השנה בחלק המופעים של האלטרנטיב הייר שואו

2. בגלל רשימת המשתתפים שאתם אולי עדיין לא מכירים והגיע הזמן שתכירו

באופ ן כללי, אנחנו כמערכת, אומרים את זה כל הזמן: בעולם עיצוב השיער יש הרבה יותר מאשר וידאל ששון וטוני אנד גיא. שני אלה, הם מאסט כמובן וכבודם במקומם מונח, אבל היי, יש עולם ענק שם בחוץ, מלא ביצירתיות ובהמון המון טכניקות ושיטות שלא הכרתם, עולם שלם של עיצוב שיער מכל העולם, שכדאי לכם להכיר. בין המשתתפים השנה שחשוב שתכירו: רוברט קרומינס מארצות הברית, פהרינגר מאוסטריה, גוגן מאיטליה, קוסוקה מיפן, אלטה-מודה מאירלנד והרשימה עוד ארוכה.

alternative-hair-show2015-5

ANNE VECK מבריטניה באלטרנטיב הייר שואו 2014

creative_teams_2016_21_3

הצוותים שיופיעו באלטרנטיב השנה

3. בגלל האולם שבו נערך המופע

קצת תרבות לא תזיק אף פעם לאף אחד ואם יש משהו שהאולם שבו נערך האירוע, גורם לצופים להרגיש, זה שהם הגיעו למופע הצץקיים באולם המתאים למופעי אופרה. הרויאל אלברט הול הוא פשוט אולם מדהים המעצים את חווית הצפיה המופע ולא משנה באיזה חלק של האולם אתם יושבים. כמובן, עצה אישית, אל תתקמצנו על עוד כמה לירות שטרלינגים וקחו לכם מקום טוב באמצע. אתם לא חייבים לשבת בשורות הראשונות כמונו (למרות שאם אתם יכולים, אין כמו לצפות באירוע מהשורה הראשונה או השניה), אבל לא כדאי ללכת על הכרטיסים הכי זולים שיש. תפנקו את עצמכם, זה שווה את החוויה.

alternative-hair-show2015-7

רויאל אלברט הול.

 

4. בגלל הנציגות הישראלית שתהיה השנה על הבמה

השנה ישתתף באירוע, אחרי שנים ארוכות של היעדרות, גם נציג ישראלי, רפאל רובין מהאקדמיה לעיצוב שיער של מוטיה רובין יהיה על הבמה וישתתף בחלק הנקרא International Visionary Awards. רפאל יעלה על הבמה עם הדוגמנית שיכין מראש ותעבור את סקירתם של חבר השופטים מאחורי הקלעים ולאחר שיעלו על הבמה כל המשתתפים בתחרות, יוכרזו הזוכים במקומות הראשונים. מיותר לציין שאנחנו מצפים מכם לעמוד ולהריע בכל הכח כשאומרים את שמו של רפאל ואת השם "איזראל" סוף סוף על במת האלטרנטיב. יותר מזה, צלמו לנו בוידאו ושילחו אלינו לווטסאפ את רפאל רובין על הבמה ואנחנו מבטיחים להעלות את זה לאתר עם קרדיט מלא לצלם המהולל (או לצלמת).

rafael-rubinרפאל-רובין-

רפאל רובין – הנציגות הישראלית באלטרנטיב הייר שואו 2016

alternative-hair-show2015-3

הזוכים בשנה שעברה ב-International Visionary Awards

5. בגלל שמדובר בסופו של דבר באירוע צדקה למטרה חשובה

כל ההכנסות מהאלטרנטיב הייר שואו הולכים לצדקה. המופע הוא למעשה אירוע גיוס כספים לחקר מחלת הלוקימיה ולשיפור איכות חייהם של ילדים החולים במחלה ובני משפחתם. הפרוייקט נולד לאחר שטוני ריזו (הבעלים והמייסד של סאנריז) איבד את בנו הצעיר שנפטר מלוקימיה. יחד עם אשתו בסיוע חברים מהתעשיה, ביניהם גם וידאל ששון המנוח ואנתוני מאסקולו יבדל"א, יזמו אירוע שמצד אחד יחגוג את היצירתיות של מעצבי השיער מכל העולם ומצד שני יאסוף כספים לעמותה. מדי שנה לוקחת העמותה עשרות ילדים ובני משפחה לטיול מאורגן בדיסניוורלד. אז כשאתם בוחרים לעצמכם באיזה איזור של האולם תרצו לשבת, תזכרו שגם אם מחיר הכרטיס מעט יותר גבוה, הכסף כולו הולך לצדקה. בשנה שעברה למשל, הצליחו המארגנים לאסוף למעלה מ-200 אלף לירות שטרלינג בערב אחד.

alternative-hair-show2015-1

מגייסים כספים למלחמה בלוקימיה. האלטרנטיב הייר שואו

6. בגלל שמדובר במקור עצום להשראה מקצועית, שיגרום לכם להתרגש

את התחושה שאיתה תצאו מהאולם בסוף הערב אפשר לתאר במילה פשוטה אחת: השראה. כמות היצירתיות שיש על הבמה של האלטרנטיב הייר שואו, החדשנות, האופן שבו מציגים האמנים השונים את הקולקציות שלהם בזמן הקצוב שניתן להם (כמה דקות בודדות לכל מציג), מעוררת בכל מעצב שיער שנוכח באולם תחושה של גאווה בהשתייכות למקצוע. ללא ספק, מדובר באחד האירועים הכי "ממלאים באנרגיות שבהם נפגשנו. תאמינו לנו, אתם תתרגשו. מדובר בחוויה יוצאת מן הכלל.

alternative-hair-show2015-4

לא רק שיער: אפקטים, להטוטנות, אקרובטיקה, תלבושות, ריקוד. מופע שכל אחד יהנה ממנו.

7. בגלל שאתם מעצבי שיער וזה פשוט פשע להפסיד אירוע שכזה

ארזתם מזוודה, קניתם כרטיס ללונדון, טסתם ארבע ומשהו שעות עד לבירת אנגליה. שלושה ימים של תערוכה, קניות בתערוכה וקניות בכלל. לא תפנו שלוש שעות לערב שבו כל המי והמי של עולם עיצוב השיער נמצאים בו ? אם אתם קוראים לעצמכם מעצבי שיער, אסור, פשוט אסור לכם לפספס את האירוע הזה וגם אם הייתם בו בשנה שעברה או בפעם הקודמת שביקרתם בלונדון.

רוצים לרכוש כרטיסים און-ליין? הנה לינק לרכישה מקוונת  http://www.royalalberthall.com/tickets/events/2016/the-alternative-hair-show/

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.