מדריכי אקדמיית ווסטרו מאנגליה יתארחו באקדמיית לוריאל בתל-אביב

האקדמיה של לוריאל פרופסיונל תארח בתל-אביב צוות של שלושה מדריכים מאקדמיית Westrow האנגלית ליום מופע Look & Learn ויום נוסף של עבודה מעשית.

אם אתם שואלים את עצמכם איפה זה ווסטרו בדיוק על המפה באנגליה, אל תטרחו. שמה של הרשת המונה שמונה סניפים ואקדמיה, מורכב משמם של שני המייסדים: סטיב רובוטום ומארק ווסטרמן. השניים הקימו את המותג westrow בשנת 1987. כ- 25 שנה מאוחר יותר, זכו השניים להערכה משמעותית כשקטפו מספר פרסים נחשבים ביניהם "לוריאל קולור טרופי 2012" (the 2012 L’Oréal Colour Trophy) ועוד תארים אחרים הנוגעים לניהול העסק וניהול רשת הזכיינות שבבעלותם.

"הפילוסופיה שלנו היתה ונשארה זהה במהלך כל השנים" אומר לנו מארק ווסטרמן "להעניק ללקוחות את שירותי עיצוב השיער החדשניים ביותר, באיכות הגבוהה ביותר, עם תשוקה אמיתית למקצוע ושפע של יצירתיות".

לדבריו, הדבר שמייחד כל-כך את המותג ווסטרו הוא שימת הלב לפרטים הקטנים: "אנחנו כל הזמן מטפחים את צוות מעצבי השיער המסור שלנו, על-מנת לשמר את הכח הטכני שלנו ואת המוניטין שצברנו בתור אחת מקבוצות עיצוב השיער המובילות בממלכה" אומר ווסטרמן.

westrow-academy-in-israel-1

מופע הדרכה בתל-אביב. אקדמיית ווסטרו.

חיבור למותגים המובילים בעולם עיצוב השיער

בווסטרו מתגאים בכך שבמהלך השנים ידעו לזהות את ה"סוסים המנצחים" ולחבור למותגים המובילים של הענף. יחד, בשותפות עם המותגים הללו, הצוות האמנותי של ווסטרו חותר "להגיע עד הקצה" ולהניח את היסודות לטרנדים של המחר בעיצוב שיער.
האתר של אקדמית ווסטרו מלמד כי היא הובילה במהלך השנים לא מעט סמינרים ותוכניות הדרכה למותגים מובילים כמו לוריאל פרופסיונל, בייביליס פרו, ניוקסין, ghd והמותג sexy hair.

מופע הדרכה באקדמיית לוריאל בתל-אביב

בתאריכים 21-22 בנובמבר, יתארחו באקדמיה של לוריאל פרופסיונל בתל-אביב, שלושה מדריכים של ווסטרו לטובת מופע הדרכה למעצבי השיער הישראלים. המופע יכלול טכניקות גזירות וצבע בהשראת הטרנדים האחרונים והאופנה האחרונה באנגליה, כפי שיציג אותה הצוות האמנותי של אקדמיית ווסטרו.
westrow-academy-in-israel-4

אקדמיית ווסטרו בתל-אביב. לפרטים ולהזמנת כרטיסים: 03-5331555

westrow-academy-in-israel-2

צמד המייסדים: מארק רובוטום וסטיב ווסטרמן

westrow-academy-in-israel-3

הצוות האמנותי שיופיע בתל-אביב. אקדמיית וסטרו.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.