הללויה! נציג ישראלי באלטרנטיב הייר שואו: רפאל רובין

אחרי שנים ארוכות של היעדרות ישראלית מהאירוע הכי מרהיב בעולם עיצוב השיער, סוף סוף גם לישראל יהיה נציג באלטרנטיב הייר שואו הקרוב: מעצב השיער רפאל רובין ישתתף ב- Visionary Award לשנת 2016 באוקטובר הקרוב.

הגיע הזמן! הללויה! סוף סוף! תבחרו אחד מהשלושה. בשורה התחתונה: לראשונה מזה יותר מדי זמן, גם לישראל יהיה נציג על הבמה בערב הכי מתוקשר ומצולם בעולם עיצוב השיער הבינלאומי: האלטרנטיב הייר שואו.

את ישראל ייצג מעצב השיער הצעיר רפאל רובין במסגרת תחרות ה"Visionary Award", שזה בתרגום חופשי ומגושם "פרס החזון". רפאל הגיש מועמדות לתחרות באופן עצמאי, ללא תמיכה כספית או ספונסר מסחרי ובעידוד מלא של שני אחיו מוטיה ורומן, שיחד איתו מנהלים את האקדמיה לעיצוב שיער "מוטיה רובין". ההשתתפות בתחרות היא התנדבותית ולאחר שנבחרו, המשתתפים נושאים על עצמם את הוצאות ההפקה ובכללם גם ההגעה לתרות יחד עם הדוגמנית, כאשר האירוע כולו הוא למטרת צדקה וגיוס כספים למלחמה בסרטן.

רפאל-רובין-אלטרנטיב-הייר2

רפאל רובין. אפשר כבר להגיד כשרון בינלאומי.

מנהלת יחסי הציבור של האלטרנטיב הייר שואו סיפרה למגזין לה ז'ורנל, כי השנה הגישו מועמדות מספר חסר תקדים של מועמדים מ-50 מדינות שונות שיתמודדו בשלוש קטגוריות שונות: גזירה וצבע, אוונט-גארד וגברים. רפאל רובין יתמודד בקטגורית Cut & Color.

זו אינה התחרות הבינלאומית הראשונה שבה משתתף רפאל רובין. לפני מספר שנים ייצג בכבוד את מדינת ישראל בתחרות הטרנד ויז'ן הבינלאומית של וולה, לאחר שעלה לגמר התחרות מבין עשרות עבודות שהתמודדו והעבודה שהציג קיבלה בגמר את הניקוד הגבוה ביותר מחבר השופטים וגברה על ארבעה פיינליסטים נוספים.

רפאל-רובין-אלטרנטיב-הייר

רפאל רובין זוכה לייצג את ישראל בטרנד ויז'ן 2012. צילום: לה ז'ורנל

תחרות שנוסדה על-ידי אנתוני מאסקולו במטרה למצוא כשרונות חדשים

פרס החזון הבינלאומי נוצר על ידי נשיא האלטרנטיב הייר שואו, אנתוני מאסקולו, במטרה לאתר כשרונות חדשים בתחום עיצוב השיער. מטרה נוספת לקיומה של התחרות שנערכת בתחילתו של הערב, לפני מופעי האלטרנטיב המסורתיים, היא לתת במה למספר גדול ורחב יותר של מעצבי שיער להציג את כישרונם על הבמה כחלק מאירוע האלטרנטיב.

אנתוני מאסקולו, שגם עומד בראש חבר השופטים סיפר לנו: "בכל שנה איכות העבודה עולה ומשתפר, כבר בשלב של הגשת המועמדות הראשונית שנעשית דרך האתר שלנו. היה קשה מאוד לבחור את המועמדים שישתתפו בתחרות. השנה הגענו למספר שיא של מדינות שמהן ביקשו מעצבי שיער להשתתף בתחרות. זה היה מרגש לראות כמה פניות הגיעו ממדינות כמו טייוואן, אוסטרליה, ארה"ב, רוסיה, יפן, קנדה, מקסיקו, כמו גם כמעט כל מדינה אירופית וכמובן, בריטניה. אני שמח שהשנה, אחרי הרבה זמן, גם ישראל לוקחת חלק בתחרות."

רפאל-רובין-אלטרנטיב-הייר5

International Visionary Award – Alternative Haie Show

חי על במת הרויאל אלברט הול במופע האלטרנטיב שואו

קהילת מעצבי השיער תחזיק אצבעות לנציג הישראלי, רפאל רובין, שיעלה על במת האלטרנטיב הייר שואו באולם המדהים בלונדון, הרויאל אלברט הול, מול קהל של 5000 איש, ביום ראשון, ה-16 באוקטובר 2016. המועמדים הסופיים בכל קטגוריה יופיעו במהלך חודש ספטמבר על הפלטפורמות הדיגיטליות של האלטרנטיב הייר.

זו השנה ה -34 שבה קרן הצדקה "Alternative Hair" מגייסת כספים באמצעות המופע, לתמיכה בחקר מחלת הלוקמיה ועד כה גייסה סכום עצום העולה על 9.5 מיליון פאונד שהושקעו בחקר המחלה ובטיולים לדיסניוורלד לילדים החולים במחלה ולבני משפחתם.

רפאל-רובין-אלטרנטיב-הייר3

רפאל רובין. צילום: רפאל בן-דור

 

רפאל-רובין-אלטרנטיב-הייר4

רשימת המתמודדים הסופיים בתחרות "פרס החזון" 2016

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.