סדרה חדשה למותג Label.m לעיבוי שיער דליל

מותג טיפוח השיער המקצועי Label.m מהשיק סדרת נפח ועיבוי לעיבוי שיער דליל – Thickening Collection עם קומפלקס מרכיבים ייחודי וטכנולוגיה של שחרור מושהה, כך שהאזורים הבעייתיים יותר מקבלים טיפול ממוקד יותר.

טכנולוגיה זו מנתבת את המרכיבים אל ליבת השיער. מותג טיפוח השיער לייבל אם, שהוא גם מותג טיפוח השיער הרשמי בשבוע האופנה של לונדון, משיק סדרה חדשה שתכליתה לתת מענה מלא וממוקד לבעייה נפוצה בשיער של דלילות.

LABEL-M-Thickening-יניב-שוש

סדרת Thickening Collection של לייבל אם

המלחמה היומיומית של רבבות אנשים הסובלים ממראה שיער דליל ושכיחות גבוהה של התופעה(לשליש יש שיער דק) הביאה את קברניטי מותג לייבל אם ליצור את הסדרה החדשה המושקת כעת בישראל: סדרת  Thickening Collection הכוללת:  שמפו לעיבוי ונפח, מרכך לעיבוי ונפח, קרם עיבוי ונפח ומוס נפח.

מוצרי הסדרה נועדו לשפר את עובי השיער, צפיפותו ונפחו ובנוסף אמורים לסייע בהגנה מפני נזקי הסביבה ומכילים נוגדי חמצון רבי עוצמה. אחד החידושים בסדרת המוצרים הוא שהם מכילים את  NRG ComplexTM, קומפלקס ייחודי וטכנולוגיה העוזרת בשיפור ושמירת עובי ונפח מקסימלי ומראה בריא לשיער בשימוש ממושך, לאורך זמן. מרכיבי הקומפלקס משתחררים שחרור מושהה כך שהאזורים הבעייתיים יותר מקבלים טיפול ממוקד יותר. טכנולוגיה זו נועדה לנתב את המרכיבים אל ליבת השיער.

בנוסף, קיים בסדרה NRG ComplexTM, קומפלקס הבלעדי גם הוא למותג ונועד להמריץ שיער דק ושטוח. הוא מספק תזונה והגנה לשערה. בשימוש ממושך במוצרי הסדרה, איכות השיער משתפרת והשפעת עיבוי השיער ניכרת לעין וגדלה בשימוש לאורך זמן.

מרכיבים עיקריים בסדרת  Thickening Collection של לייבל אם

תאי צמח הפטל – המרכיב העיקרי שאחראי לתזונת השערה ולהגנה נוגדת חמצון. תאי צמח הפטל מגרים את זקיקי שיער והתאים לייצר יותר קולגן ואלסטין וגם להגן על הקולגן הקיים מדלדול. הם עוזרים לתחזק ולשפר את חוזק המתיחה של השיער וגמישותו. התוצאה היא שיער בריא יותר ששומר יותר על הלחות, יחד עם רמות מוגברות של קולגן וגמישות אשר תורמות לאפקט העיבוי.

KONA RED – גרעיני קפה פירות יער – מרכיבי לחות, התפחה ועיבוי מוגבר לשיער. בעלי קולגן ואלסטין לחיזוק, שיפור ושחזור נפח.

סיבי QMILCH – מרכיב עיקרי שאחראי לעיבוי ונפח באמצעות חלבוני בניית השיער. עשיר בחלבונים וחומצות אמינו. מעניק כוח, ברק ועובי ומקדם את צמיחת השיער על ידי גירוי זקיקי חלבונים.

סדרת המוצרים מכילה גם  את הקומפלקס החדשני ENVIROSHIELD, הייחודי למותג Label.m, מגן מפני חימום השיער, מכיל מסנני קרינה ומאיץ ברק מהשימוש הראשון.

LABEL-m-יניב-שושן-לייבל-אם

סדרת Thickening Collection של לייבל אם. יבואן ומשווק בישראל: יניב שושן בע"מ

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.