ושוב איתכם: רודי מוסטרדה חוזר לסמינר נוסף בישראל

מעצב השיער הכי רוק סטאר שביקר כאן בתקופה האחרונה, חוזר לסמינר נוסף: רודי מוסטרדה יגיע בתחילת ספטמבר לישראל ויעביר הדרכות למעצבי שיער בסטודיו של גדעון קוסמטיקס ביבנה.

רודי מוסטרדה, מעצב השיער המוביל מאיטליה, חוזר לישראל ויתארח במרכז ההדרכה של חברת "גדעון קוסמטיקס" ביבנה למספר הדרכות של מותג השיער הבינלאומי jul. זה הוא כמובן אינו ביקורו הראשון של מוסטרדה בארץ ולא מזמן זכו מעצבי השיער לראות אותו עומד על הבמה במרכז ההדרכה של גדעון קוסמטיקס וגם באירוע הדרכה של המותג jul בתל-אביב, יחד עם מעצבי השיער שמואל מיכלסון ואמיר בקשי.

רודי מוסטרדה יחלוק את סודותיו המקצועיים עם מעצבי השיער בתחילת ספטמבר וההרשמה לימי ההדרכה כבר בעיצומה. בתאריך 5.9.2016 יעביר רודי מוסטרדה הדרכה בנושא תספורות ועיצובים לקולקציית 2016-2017 ויום למחרת, יום שלישי ה-6.9.2016, יעביר הדרכה נוספת בנושא טכניקות כימייה מתקדמות.

רודי מוסטרדה בישראל להדרכות נוספות של מותג השיער jul. צילום: יח"צ

מעבר להיותו אחד ממעצבי השיער הבכירים באיטליה ופרזנטור בינלאומי של מותג השיער jul, רודי מוסטרדה הוא הבעלים של רשת מספרות Extrema, אחת מהרשתות הגדולות באירופה והגדולה ביותר באיטליה.

"אנחנו שמחים תמיד לארח את רודי מוסטרדה בישראל ולשמחתנו, גם רודי שמח לחזור לכאן על-פי בקשות חוזרות ונשנות של מעצבי השיער" מספר לנו אבי רחמים, מנהל ההדרכה בגדעון קוסמטיקס. "הביקורים האחרונים של רודי בישראל העניקו למעצבי השיער המון השראה ומעצבי השיער לא הפסיקו מאז לשאול מתי הפעם הבאה שהוא מגיע לארץ. ההדרכות הקרובות שיעביר, בנושא תספורות וטכניקות כימיה מתקדמות לשיער הן חלק מתוכנית שנתית של הדרכות שאנו מעבירים במרכז ההדרכה ביבנה בימי שני".

להשתתפות בהדרכות של רודי מוסטרדה, ניתן להרשם בטלפון מספר 08-9523770. ניתן להרשם ליום הדרכה אחד או לשני ימי ההדרכה יחד. מספר המשתתפים מוגבל.

רודי-מוסטרדה-3

מעצב השיער רודי מוסטרדה

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.