ספטמבר בסנט פטרסבורג – השתלמות מעשית באקדמיית עיצוב השיער אסטל

אחרי לונדון, פראג, אמסטרדם, בוקרשט ומוסקבה – לה ז'ורנל לוקח אתכם לבירת התרבות של רוסיה, אחת הערים היפות בעולם: סנט פטרסבורג. עשרים מעצבי שיער ישראלים יזכו להשתתף בהשתלמות עיצוב שיער מעשית באקדמיה המובילה ESTEL אסטל בתאריכים 16-21 בספטמבר 2016. להבטחת מקומכם ולפרטים, התקשרו 058-6091566

אסטל, האקדמיה המובילה והבינלאומית לעיצוב שיער, הממוקמת בבירתה הצפונית והבוהמית של רוסיה, סנט פטרסבורג המרהיבה, פותחת את שעריה ומזמינה אתכם להצטרף להשתלמות מקצועית – מעשית, מלאת חוויות והשראה.

ההשתלמות היא בחסות מגזין עיצוב השיער המקצועי Le Journal ובליווי מקצועי של אקדמיית Heads שמדריכיה מלווים את הנסיעה. הגיבוי הלוגיסטי לנסיעה, בכפי שנעשה תמיד בהשתלמויות בחו"ל של מגזין לה ז'ורנל, היא של חברת אופיר טורס, המעניקה טיפול מסור, מקצועי עם גב חזק ושירות בלתי מתפשרת לכל נוסע.

סנט-פטרסבורג-השתלמות-שיער-5

תרגום צמוד לעברית ועבודה מעשית בכל יום משלושת הימים באקדמיית אסטל.

אקדמיית אסטל, סנט פטרסבורג – פיתוח היצירתיות למעצבי שיער מתקדמים

המטרה העיקרית של אקדמית Estel היא להעניק ערך מוסף מקצועי למעצבי שיער, לפתח את היצירתיות שלהם ולתת להם כלים נוספים לממש את היכולות שלהם. ידע חדש יהיה התנופה עבור מגוון רחב של עיצובים ורעיונות יצירתיים מקוריים. רשת מספרות Estel נחשבת לאחת הגדולות בעולם בכלל וברוסיה בפרט וההתמחות של האקדמיה היא דווקא בהכשרת מעצבי שיער מתקדמים לרמה של מאסטרים. מדריכי האקדמיה, סטייליסטים רוסים וזרים, מציעים לבאי האקדמיה ידע עצום ונרחב, הזדמנות לחדד דקויות, לעמוד על טיבם של ניואנסים מקצועיים ולהעלות את רמת הידע והכישורים המקצועיים לרמה הבאה תוך מתן דגש על האינדיבידואליות של כל מעצב שיער כאמן.

סנט פטרסבורג – אחת הערים היפות בעולם!

העיר סנט פטרסבורג שבה תתקיים ההשתלמות המעשית של מגזין לה ז'ורנל למעצבי השיער נחשבת (ובצדק) לאחת הערים היפות בעולם. היא העיר השניה בגודלה ברוסיה אחרי מוסקבה ונחשבת לבירת התרבות שלה. העיר נקראה בעבר לנינגרד ותושביה מכנים אותה בקיצור פטרבורג או פיטר והיא שוכנת בצפון מערב רוסיה בשפך נהר הנבה על שפת הים הבלטי. סנט פטרסבורג נחשבת למרכז תרבותי אירופי משמעותי, והיא בעלת מעמד מרכזי כעיר נמל ופתח למסחר עם אירופה.

העיר נוסדה ב-1703 על ידי הצאר פיוטר הגדול ונעדה לשמש כ"חלון לאירופה". סנט פטרסבורג היתה עיר הבירה של רוסיה מ-1712 ועד 1918. לאחר מהפכת אוקטובר, הבירה שבה למוסקבה וסנט פטרסבורג חדלה לשמש עיר הבירה. ב-2016  מנתה אוכלוסיית העיר מעל 5 מיליון תושבים.

אחת הערים היפות בעולם ומוקד התרבות של רוסיה – סנט פטרסבורג.

שלושה ימי לימודים אינטנסיביים

תוכנית הלימודים כוללת שלושה ימי לימודים אינטונסיביים באקדמית אסטל מתוך חמישה ימים של נסיעה. בגדול: ממריאים מישראל ביום שישי בצהריים וביום רביעי בצהריים נוחתים חזרה בבן גוריון. ההשתלמות עצמה מתקיימת בימים שבת, ראשון ושני כך שיום ההגעה (יום שישי) ויום שלישי שאחרי ההשתלמות הם ימים חופשיים שבהם נוכל לראות את העיר, לבקר במוזיאונים, ליהנות מהנופים המדהימים שלה, מהארכיטקטורה הציורית וכמובן, גם משופינג וחיי לילה כמו שיודעת סנט פטרסבורג להציע.

במהלך ההשתלמות המעשית, בכל יום יועברר חומר הלימוד בהדגמה על ידי מדריכי האקדמיה, עם תרגום צמוד לעברית של מדריך עיצוב שיער ישראלי שמתלווה לנסיעה מהארץ, ולאחר ארוחת הצהריים באקדמיה (ארוחת הצהריים באקדמיה כלולה במחיר החבילה) יקבל כל אחד מהמשתתפים דוגמנית לתירגול החומר הנלמד (ביום לימוד תסרוקות התירגול יהיה על ראשי בובה, בשאר הימים, דוגמניות חיות).

סנט-פטרסבורג-השתלמות-שיער-2

השתלמות מעשית למעצבי שיער בסנט פטרסבורג. תרגול על ראשי דוגמניות

יום שישי 16.9.2016 – הגעה לסנט פטרסבורג, צ'ק אין במלון וסיור בעיר.

יום שבת 17.9.2016 – יום ראשון של ההשתלמות – קורס טכניקות תספורות מסחריות ואופנתיות, פיתוח חשיבה ורעיונות לעבודה. תיאוריה + הדגמה מעשית של מדריכי האקדמיה + עבודה מעשית על ראשי דוגמניות (לכל משתתף – דוגמנית לתירגול).

יום ראשון 18.9.2016- יום שני של ההשתלמות – קורס תסרוקות ערב וכלה, בשילוב רעיונות וטכניקות אופנתיות, טקסטורות. תיאוריה + הדגמה מעשית של מדריכי האקדמיה + עבודה מעשית על ראשי בובה (לכל משתתף – ראש בובה לתירגול).

יום שני 19.9.2016 – יום שלישי של ההשתלמות – הדרכה תיאורטית ומעשית בכימיה: טכניקות ויצירתיות בצבע, שילובים והדגשות, טרנדים מסחרים ואופנתיים, פיתוח חשיבה ורעיונות לעבודה בסלון. תיאוריה + הדגמה מעשית של מדריכי האקדמיה + עבודה מעשית על ראשי דוגמניות (לכל משתתף – דוגמנית לתירגול).

יום שלישי 20.9.2016 – יום חופשי – יום חופשי בו ניתן יהיה ליהנות מנופיה הקסומים של בירת התרבות של רוסיה, ארכיטקטורה עוצרת נשימה, מוזיאונים וטיול באתרים ההיסטוריים של העיר.

יום רביעי 21.9.2016 – טיסה חזרה לארץ בבוקר, נחיתה בנמל התעופה בן גוריון בצהריים.

מה כוללת חבילת ההשתלמות לסנט פטרסבורג?

טיסה סדירה תל אביב- סנט פטרסבורג  (הלוך ושוב)

מלון בוטיק מקסים ואיכותי (4 כוכבים) בקרבת אקדמיה במקום הכי מרכזי ותיירותי

ארוחת בוקר במלון (לא ניתן להזמין ארוחה כשרה אך המזנון מציע מגוון מאכלים חלבי וצמחוניים)

העברות נמל התעופה למלון ובחזרה

שלושה ימי לימודים אינטנסיביים כולל עבודה מעשית

דוגמניות או בובות לתרגול מעשי (לפי החומר הנלמד באותו יום) דוגמנית לכל משתתף

ארוחות צהריים בימי לימודים

תרגום צמוד של מדריך עיצוב שיער ישראלי המתלווה לקבוצה

דיפלומה אישית בינלאומית לכל משתתף

ימים חופשיים לטיולים, בילוים, שופינג ועוד.

חומרים מצולמים ותמונות ליח"צ ברשתות החברתיות ובמדיה מודפסת (יועברו במייל בתום הטיול)

טיסות סדירות תל-אביב סנט פטרסבורג ובחזרה

שימו לב, הכרטיסים אוזלים ובהתאם המחירים עולים!  מהרו להבטיח את מקומכם.

לפרטים והזמנות: 03-9693176  מיטש,  058-6091566  שניר

סנט-פטרסבורג-השתלמות-שיער-8

יום אחד מההשתלמות יוקדש לטכניקות צביעה. יום נוסף לגזירה ויום שלישי לתסרוקות.

סנט-פטרסבורג-השתלמות-שיער-1

ידע עיוני לצד תירגול מעשי עם דוגמניות. אקדמיית אסטל.

סנט-פטרסבורג-השתלמות-שיער-9

כל משתתף יבצע תירגול מעשי בגזירה עם דוגמנית אישית.

סנט-פטרסבורג-השתלמות-שיער-4

הדגמה מפורטת בכל יום מהבוקר ועד ארוחת הצהריים.

סנט-פטרסבורג-השתלמות-שיער-6

אקדמיית אסטל סנט פטרסבורג – אחת האקדמיות המובילות בעולם.

סנט-פטרסבורג-השתלמות-שיער-7

להוציא את היצירתיות החוצה – אקדמיית אסטל.

סנט-פטרסבורג-רוסיה-4

עיר מרהיבה ביופיה – סנט פטרסבורג

סנט-פטרסבורג-רוסיה

מלבד שלושת ימי הלימודים – יומיים פנויים לטיול בעיר.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.