תערוכת Cosmprof North America התקיימה, כמדי שנה במקום הכי מזוהה בעולם עם הימורים: לאס וגאס. ואם בהימורים עסקינן, מוכנים להמר כמה מבקרים הגיעו למרכז הכנסים "מנדליי ביי" בשלושת ימי התערוכה?
תערוכת קוסמופרוף צפון אמריקה, COSMOPROF NORTH AMERICA, שהתקיימה ב-24 עד ה-26 ביולי 2016 שוברת שוב שיאי מציגים ומבקרים. האירוע ה-14 במספר הנערך בלאס וגאס הנוצצת, הפנינה התיירותית הממוקמת באמצע מדבר מוהאבי שבמדינת נבאדה ארצות הברית.
אירוע היופי השנתי מהווה נקודת מפגש אולטימטיבית לאנשי העסקים בתחום ולמקצוענים של תעשיית היופי. קרוב ל-34 אלף מבקרים (גידול של 12.5% ממספר המבקרים בתערוכה אשתקד) וכמות שיא של 1,154 מציגים מ-38 מדינות, השתתפו בקוסמופרוף לאס וגאס השנה. מספר המציגים השנה מהווה גם הוא גידול משמעותי של כ-12% ממספר המציגים בתערוכה בשנת 2015 ודומה שקוסמופרוף צפון אמריקה תופסת תאוצה יחסית לתערוכות אחרות בעולם.
גם שטח המציגים בתערוכה גדל השנה: 26 אלף מ"ר של מציגים ובמות הציעו שלל מוצרים, שירותים, חידושים ומופעים לבאי התערוכה.
א. משי, דפני, ביוטופ, ג'נוריס ואחרים – המציגים הישראלים
גם ישראל נמנית בין 38 המדינות המציגות ומבקרי התערוכה יכלו למצוא ייצוג מכובד לחברות ישראליות ולמותגים כחול לבן שהופיעו בקוסמופרוף: מותג מון פלטין של חברת א. משי, מותג ביוטופ של י.ל. קוסמטיקס, מותג הטיפול לשיער ג'נוריס מבית גליקסמן קוסמטיקס ומברשת דפני (שמיועדת יותר לקהל הקצה ופחות לפרופשונל כמו שאר המותגים).
מארגני התערוכה, המבינים היטב את כוחה של הניו-מדיה והעיתונות המכסה תקשורתית את התערוכה, שמו דגש השנה, עוד יותר מבשנים קודמות על טיפוח הקשר עם התקשורת: החל משילוב שוטף של אנשי התקשורת בנעשה, תוך הזנת תכנים למדיות ולרשתות החברתיות ועד סיקור נרחב של המציגים בכלי התקשורת באופן יזום.