לונדון ביבנה: מעצב השיער פול גרסיה בסמינר לגדעון קוסמטיקס

פיפה מידלטון (אחותה הלוהטת של הנסיכה קייט), ויקטוריה בקהאם, השחקנית ופעילות זכויות האדם ביאנקה ג'אגר (כן, היא הייתה נשואה למיק, אי שם בשנות ה-70), אלה רק חלק מהלקוחות המפורסמות של מעצב השיער פול גרסיה, ארטיסטיק דיירקטור וקולוריסט במספרת היוקרה בלונדון 'גילי גרין', שהגיע לישראל להעביר סמינר אולפלקס למעצבי השיער הישראלים.

מעצב השיער פול גרסיה הוזמן מטעם גדעון קוסמטיקס לישראל כדי להעביר סמינר למעצבי שיער ישראלים בנושאי עיצובי שיער, צביעה ותספורות.  גרסייה הוא אחד מאנשי הצוות בסלון היוקרה "גילי גרין" של שי גרינברג ופרד גילי הממוקם בג'ורג' סטריט, רחוב מקביל לאוקספורד, לא הרחק מתחנת המטרו Bond Street. גרסיה, שהקריירה שלו החלה במקסיקו, עבר בהמשך לארצות הברית ונחת בסלון של גרינברג לאחר שהתנסה בפריז, בפארמה ובבלגרד. הוא נחשב למעצב מנוסה עם התמחות בתחום של כימיה בכלל וצבע בפרט ובעל ניסיון עשיר בהדרכה.

pol-garciaשי-גרינברג-גילי-ג

מעצב השיער פול גרסיה Pol Garcia – Artistic Director & Artistic Colourist

גרסיה הדגים למעצבי השיער, במרכז ההדרכה של גדעון קוסמטיקס ביבנה, הדגים של גווני בליאג', אומברה וקווי גיזרה. עוד הציג גרסיה למעצבי השיער הישראלים מראות אופנתיים ועדכניים בשימוש עם קשת המוצרים של המותג JUL בשילוב מותג השיער הבינלאומי OLAPLEX.

גדעון-קוסמטיקס-אולפלקס-5

פול גרסייה מציג בפני מעצבי השיער הישראלים את טכניקות הצביעה עם שימוש באולפלקס

גרסיהסיפר כי הוא בעיקר מתחבר לאופנת שיער שמדגישה את היופי הטבעי של נשים: "חיבור אמיתי לנתוני השיער, תוך יצירת מראה אופנתי נכון יביאו לתוצאות מושלמות. חשוב לי בעיקר שהלקוחה תהיה מסוגלת אחרי שהיא עוזבת את הסלון להסתדר לבדה, גם בבית, להשיג את אותן תוצאות בשיער כמו שקיבלה במספרה ללא כל קושי".

גרסיה מספר כי בכל מה שקשור לצבעי שיער, המלך החדש הוא הבליאז' שתופס את הכותרות. גם כאן, מבחינתו נכון להשתלב עם הקיים וליצור פחות ניגודיות. "אני משתדל להוסיף גוונים עדינים ליצירת מראה אופנתי לכל מצב של שיער בין אם הוא טבעי או צבוע" אומר גרסיה.

olaplex-אולהפלקס-אולפלקס

המותג הבינלאומי OLAPLEX – שיווק בלעדי על-ידי גדעון קוסמטיקס

גדעון-קוסמטיקס-אולפלקס-3

הדוגמניות של גרסיה לאחר תום הסמינר

גדעון-קוסמטיקס-אולפלקס-4

גדעון כהן יחד עם מעצב השיער פול גרסיה

גדעון-קוסמטיקס-אולפלקס-8

גרסיה. הדגים למעצבי השיער הישראלים קווי גזירה אופנתיים

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.