מעצב השיער רובי כהן חונך מספרה חדשה בראשון לציון

כשעמד מעצב השיער רובי כהן בפני ההחלטה כיצד לעצב את המספרה החדשה בראשון לציון, הסוגיה הגדולה ביותר שאליה נדרש, היתה האם לעצב את המספרה כסלון לנשים או כ"ברבר שופ" לגברים. הארה שהיתה לו בטיול האחרון ללאס וגאס, עזרה לו להחליט: גם וגם.

רובי כהן בן ה-30, מעצב שיער כבר 15 שנה, מתוכם כ-13 שנה בסלון הבית שלו. רובי הוא דור שלישי למעצבי שיער: סבו, ראובן כהן ז"ל, שעל שמו קרוי רובי, היה ספר גברים, שרד את השואה ועלה לישראל. יחד עם בנו, דוד, אבא של רובי, ניהלו מספרת גברים בתל-אביב. דודו של רובי, גם הוא מעצב שיער, התמחה דווקא כספר נשים. בפני רובי עמדה התלבטות לא פשוטה. האם לעצב את המספרה החדשה כמתחם לגברים בלבד בסגנון המאוד טרנדי כשלעצמו כיום, או שמא לעתב את המספרה כסלון לנשים?

רובי סיפר לנו על ההתלבטות: "לאחר שנים של ניסיון והתנהלות עם לקוחות, נשים וגברים, הבנתי את המגבלות, החסרונות והיתרנות של עבודה עם שני בני המין. הבנתי שאני לא מסוגל לבחור, כי השאיפה שלי היא לעצב שיער לנשים ולגברים על הצד הטוב ביותר". לפני כחודשיים יצא רובי לטיול עם חברים בלאס וגאס ושם, במהלך הטיול, קיבל את ההחלטה. "כשהייתי בלאס ווגאס זה היכה בי. ראיתי שלט שעליו היה רשום black&white  וקיבלתי הארה: שחור מסמל כוח, לבן מסמל ניקיון ויופי.  גברים מסמלים כוח, נשים מסמלות יופי. החלטתי שאין סיבה לוותר על אחת מההתמחויות ולכן את עיצוב המספרה, בניתי לפי הקונספט הזה".

רובי-כהן-מספרה-בראשון-10

המספרה של רובי כהן בראשון לציון. סלון לנשים.

רובי-כהן-מספרה-בראשון-3

המספרה של רובי כהן בראשון לציון. ברברשו לגברים.

ואכן, כבר מהמבט הראשון במספרה של רובי אפשר להבין את הקונספט: קיר חוצץ במרכז המספרה שהוא למעשה קיר מראות דו-צדדי, מפריד בין שני חללים המעוצבים בשני סגנונות שונים. צד אחד, לגברים, עם קיר שעליו תלויות תמונות בסגנון BarberShop, לצד מספריים, מכונת תספורת ידנית משנת 1939 ששימשה את הסבא בימי מלחמת העולם השניה ומייבש שיער משנות השמונים שאיתו עבד דוד האב, שלאחר 45 שנה כמעצב שיער, יצטרף לצוות המספרה של רובי כמעצב שיער לגברים.

מהצד השני, סלון לנשים, רך יותר ועדין בסגנון העיצוב, עם סטנד מוצרי יוקרה של קרסטס, לוריאל פרופסיונל, מון פלטין ולייבל אם. על הקיר, שלל התעודות המקצועיות שצבר רובי במשך השנים (וביניהן אחת ייחודית וחביבה עלינו במיוחד, תעודה מטעם פטריק קמרון מההשתלמות בפראג בשנת 2008 עם מגזין לה ז'ורנל).

רובי-כהן-מספרה-בראשון-12

מעצב השיער רובי כהן ואביו דוד כהן, אוחזים בתמונה של הסבא, ראובן ז"ל.

רובי כהן אוחז גם בתואר אלוף אירופה לשנת 2010 , מדריך מוסמך למעצבי שיער, מסרק ומעצב שיער לכלות ולאחרונה גם סיים בהצטיינות לימודי עיצוב פנים: את המספרה, כמו גם פרוייקטים פרטיים של עיצוב דירות, משרדים וחללים מסחריים, ביצע רובי בעצמו תחת המותג "רובנס עיצוב פנים" שבבעלותו.

רובי כהן, סלון לנשים וברברשופ לגברים, האלמוגים 22, ראשון לציון.

רובי-כהן-מספרה-בראשון-2

רובי כהן הילד, על ידיו של הסבא ראובן כהן ז"ל. שלושה דורות של עיצוב שיער.

רובי-כהן-מספרה-בראשון-9

החברים הגיעו לברך. רובי כהן וחברים בערב ההשקה של המספרה החדשה.

רובי-כהן-מספרה-בראשון-11

תערים של סבא ראובן ממוסגרים על קיר המספרה של רובי.

רובי-כהן-מספרה-בראשון-8

פיסת היסטוריה: מכונת התספורת הידנית של סבא ראובן כהן ז"ל משנת 1939. שרד את השואה ועלה לישראל.

רובי-כהן-מספרה-בראשון-6

מתמחה בכימיה ובצבעי שיער. כל הטיפולים לנשים. סלון רובי כהן בראשון לציון.

רובי-כהן-מספרה-בראשון-5

מצד אחד מספרה לנשים – רובי כהן עיצוב שיער בראשל"צ

רובי-כהן-מספרה-בראשון-4

מצד שני מספרה לגברים – רובי כהן עיצוב שיער בראשל"צ

רובי-כהן-מספרה-בראשון-7

במספרה לגברים חופפים רק עם ג'ק דניאלס. ברור.

רובי-כהן-מספרה-בראשון-13

וגם אולפלקס, המותג המקורי מארצות הברית, במספרה של רובי כהן בראשון לציון.

רובי-כהן-מספרה-בראשון

רובי כהן. מעצב שיער כבר חצי מהחיים.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.