מעצב השיער עמיר מזרחי משיק מספרה בשילוב קומת טיפוח ויופי

עמיר מזרחי, שגריר לוריאל פרופסיונל בישראל, השיק לאחרונה קומפלקס חדש בכיכר המדינה: מלבד המספרה, מציע מזרחי בקומה העליונה תפריט טיפולי יופי עשיר ושיתוף פעולה עם המנתח המומחה, ד׳׳ר אריק זרצקי.

עמיר מזרחי החל את דרכו המקצועית בגיל 14. כמו רבים אחרים, הוא הלך בעקבות אחד מהוריו, במקרה הזה, אמו שהיתה ספרית ומעצבת שיער מגיל 16 והעבירה את הידע שצברה לבנה, כשרון בפני עצמו. אחרי שנים רבות של עבודה לצידו של שוקי זיקרי, צבר עמיר מזרחי ניסיון רב ופתח את המספרה הראשונה שלו בגיל מאוחר יחסית למעצבי שיער ישראלים, שרצים וממהרים לדרך עצמאית, כאשר הוא בן 29.

חוג הלקוחות שלו עצום ומונה לפי הערכתו כ-10,000 איש בשוטף. תחת ידיו של מזרחי עברו ראשיהן של מפורסמות רבות וביניהן גם ניקול ראידמן, לימור לבנת, שרית חדד ואינספור אושיות אופנה, סטייליסטיות ועורכות מגזינים. הלקוחות מחד ועמיתיו למקצוע מאידך מעידים כי לעמיר סגנון עיצוב ייחודי וכי הוא מצליח להעניק לכל לקוחה את הלוק הזוהר והמתאים בדיוק לה.

עמיר-מזרחי-לוריאל-קרסטס-6

עמיר מזרחי שגריר לוריאל פרופסיונל.

אנטי אייג'ינג במספרה – בין צבע לפן

הקומפלקס החדש שהשיק כעת עמיר מזרחי עתיד לענות על כל צרכי הטיפוח של הלקוחות תחת קורת גג אחת. בין השאר יוצעו במקום טיפולי בוטוקס והזרקת חומצות היאלרוניות כאשר הרופא המבצע הוא ד"ר אריה זרצקי העובד עם עמיר בשיתוף פעולה. לצד טיפולים אלו, תפריט עשיר של טיפולי טיפוח קוסמטיים על ידי קוסמטיקאיות מנוסות ותוך שימוש במותגי קוסמטיקה מובילים כגון ג'רנטיק ודרמלוג'יקה.

שילוב של מתחם טיפולי יופי במספרה אינו דבר חדש, אך ככל הנראה עמיר מזרחי עושה אותו כמו שצריך ולא "על הדרך". קומה שלמה מוקדשת לנושא והטיפולים שינתנו ללקוחות רחבים ומגוונים: טיפולי אנטי אייג׳ינג, השבת לחות לעור, מיצוק העור, טיפולי פילינג, מניקור ופדיקור, הסרת שיער ועוד.

עמיר-מזרחי-לוריאל-קרסטס-3

צוות המספרה ומתחם טיפולי היופי של עמיר מזרחי

עמיר-מזרחי-לוריאל-קרסטס-5

המספרה של עמיר מזרחי

טכניקות צביעה, החלקה ושיקום שיער

היות ועמיר מזרחי נמנה על צוות השגרירים של לוריאל פרופסיונל, קבוצה מובחרת של מעצבי שיער המייצגים את המותג המוביל בישראל ובעולם כולו, טיפולי השיער המוצעים במספרה שלו הם ייחודיים ללוריאל פרופסיונל. בתפריט: החלקות קרטין והחלקות אורגניות שאינן מזיקות לשיער, שימוש בצבעים אורגניים ללא חומרים כימיים מזיקים, אמפולות ויטמין e, חומצות אמינו מעשירות, חומרים משקמים לשיער, שטיפות ומסיכות ללא מלחים וכלל טיפולי השיער המוצעים במספרות מורשות לוריאל.

עמיר מזרחי, כיכר המדינה ה׳ באייר 40 תל אביב.

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.