שוקי זיקרי לא נרצח – לא על-ידי מספריים ולא נעליים. בואו כולנו נירגע.

כתבתה של אדוה דדון, ששודרה ביום שישי האחרון (22/7/2016) באולפן שישי של ערוץ 2, תחת הכותרת "החיים החדשים של שוקי זיקרי" הספיקה כבר לייצר שמועה מרושעת חדשה. אז בניגוד לפרסום שרץ בווטסאפ וברשתות החברתיות, שוקי זיקרי לא נרצח בניו-יורק 24 שעות לאחר שידור הכתבה. בואו נירגע ונאחל לאיש בריאות וחיים ארוכים.

הכתבה ששודרה בליל שישי האחרון, העוסקת בשוקי זיקרי ובחובותיו לשוק האפור, לספקים ולנושים שהשאיר אחריו, עוררה גלים ברשתות החברתיות. אנשים העלו פוסטים בנושא, בין אם הם קשורים ישירות לרשת ולסיפור הנפילה ובין אם לא. לא מעט אנשים הגיבו לפרסומים, חלקם מאחלים לשוקי ולמייק שיצליחו להתאושש במהרה, להחזיר את החובות ולשוב לארץ. החלק השני, היה קצת פחות חיובי וכתב דברים קשים בגנותם של שני האחים והנזק שגרמו לאחרים בנפילתם.

שוקי-זיקרי

שוקי זיקרי. הפרסומים השקריים על מותו הם סגולה לחיים ארוכים.

אחרי שקיבלתי 12 סמסים והודעות ווטסאפ באותו נושא תוך שעתיים, אני חושב שכדאי להפריך לפחות שמועה זדונית אחת: שוקי זיקרי בריא ושלם והידיעה (המרושעת, יש לציין) כי נרצח בניו-יורק, כ-24 שעות לאחר שידור הכתבה, היא שקרית ומצוצה מהאצבע.

ההודעה שהועברה בעיקר בפייסבוק ובווטסאפ, מציינת כי "שוקי זיקרי נרצח על-ידי מספריים!" לצד תמונתו של שוקי, מופיע הכיתוב "לאחר פחות מ-24 שעות מפרסום הכתבה, הספר שוקי זקרי (הטעות במקור) נמצא בדירתו ללא אורך חיים (שוב, הטעות במקור)" בשורה הבאה מזמינה ההודעה את הפתיים והסקרנים שבינינו ללחוץ על לינק שהוא למעשה קישור של "לייק פישינג" – עמוד נחיתה המתחזה לאתר חדשות או לכל דבר אחר שיכול לגרום לנו ללחוץ על כפתור, שהוא למעשה כפתור לייק לעמוד כלשהו בפייסבוק או ברשת חברתית אחרת. אז למה עושים את זה? כי, מי שהפיץ את ההודעה מנסה לצבור לייקים על חשבון ההנחה, שלא נוכל לעמוד בפיתוי ונאמין לבולשיט שהוא מפרסם.

שוקי-זירי-יבדל-לחיים-ארוכים

שוקי זיקרי. יבדל לחיים ארוכים. הפרסום השקרי בפייסבוק. צילום מסך.

ערן זהבי עובר לברצלונה. (ואני מחליף את רונאלדו בריאל מדריד)

אם הייתם צריכים עוד אישור לשיטה של איסוף הלייקים, הרי שגם כותרת אידיוטית שמספרת כי הכדורגלן הישראלי ערן זהבי, עובר לשחק בברצלונה, רצה כמו אש בשדה קוצים בין משתמשי הווטסאפ וגולשי הפייסבוק. לאותה ידיעה אגב, יש את אותו קישור כמו לידיעה השקרית לגבי מותו של שוקי זיקרי.

אגב, נניח לרגע את הסיפור של שוקי ומייק זיקרי בצד. נניח לרגע את כל הפעולות שעשו לפני עזיבתם את הארץ ואת השאלה האם הם פעלו בתום לב ופשוט התרסקו כלכלית או שמא היה כאן אלמנט של חוסר יושר בסיפור. נניח לכל זה בצד. בכל מקרה, האמונה שלי במין האנושי ובבני האדם, גורמת לי להאמין שאף אחד אינו מאחל לשניים מוות חלילה. חמורים מעשיהם ככל שיהיו, אם אכן כך (ואני רוצה להאמין שמדובר במעידה ולא בכוונה תחילה), אינם מצדיקים עונש שכזה. לשוקי, אנחנו רק נציין, שפרסום שקרי על מותו של אדם, הוא סגולה לאריכות חיים. ועשו טובה, אל תאמינו לכל שטות שאתם קוראים ברשת, שוקי חי ובריא, זהבי עדיין בסין וגם הידיעה על זה שביונסה ואני חוזרים להיות ביחד היא לא נכונה.

ערן-זהבי-עובר-לברצלונה

ערן זהבי עדיין בסין וביונסה ואני לא חוזרים להיות זוג.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.