הסלבס הגיעו לפרגן: השקת הסטודיו החדש של מעצב השיער שגיא דהרי

אירוע השקה של מספרה חדשה או סטודיו לעיצוב שיער מארח בדרך כלל את החברים והלקוחות ומאחורי הקלעים, אנשי היח"צ עושים מאמץ להביא אליו גם סלבס שיקשטו את האירוע. אז מה קורה כשהלקוחות והחברים הם בעצמם סלבס? בדיוק מה שקרה באירוע השקת הסטודיו החדש של שגיא דהרי, מעצב השיער של הסלבס.

מעצב השיער המוכשר שגיא דהרי הוא אחד ממעצבי השיער היותר עסוקים בגזרת הסלבס: עשרות דוגמניות, שחקניות, זמרות, מגישות טלויזיה וטאלטים עוברות תחת ידיו המיומנות. אין זה פלא שלמסיבת ההשקה של שגיא, שחנך את הסטודיו החדש שלו לעיצוב שיער במתחם קסטיאל ברח' אבולעפיה בתל-אביב, הגיעו מצעד של מפורסמים ומפורסמות לפרגן ולהגיד מזל טוב.

ברשימת האורחים המכובדת אפשר היה למצוא שמות כמו שרית חדד, אור גרוסמן (שמספרים לנו כי הגיעה במיוחד מלונדון), מלי לוי שדיגמנה גזרה דקיקה ונהדרת (ולא היינו כותבים את זה אילולא טרחו להזכיר לנו שהיא לאחר לידת בנה השלישי), מיה דגו ויעל גולדמן, טהוניה, נטע אלכימיסטר (דוגרי, היינו צריכים עכשיו לעשות עליה גוגל מרוב שאנחנו זקנים), יהודה לוי ההורס, לירן כוהנר, מיכל שפירא, פרזנטורית מותג הקוסמטיקה פרסייס הדוגמנית אנה בול, מיכל שפירא, דניאלה אלטר ה"איט גירל", הזמרת ג'ולייטה, הדוגמנית שני זיגרון ועוד שורה ארוכה של יפים ויפות.

דורית-וידבסקי-נטע-אלכימיסטר

מעצב השיער שגיא דהרי ודורית וידבסקי (במרכז) ללוריאל פרופסיונל. צילום: רפי דלויה

עבודותיו של מעצב השיער שגיא דהרי, הנמנה עם מעצבי השיער המובילים המזוהים עם מותג השיער לוריאל פרופסיונל, מככבות בשערי מגזינים, בהפקות מצולמות בפרינט ובטלויזיה, והוא גם מי שמעצב את שיערן של כלות מפורסמות ביום חתונתן כמו שירי מימון, מרינה מקסימיליאן בלומין ואחרות. שגיא הוא גם מעצב השיער הצמוד של שרית חדד כמעט בכל הפקה ובעונה האחרונה של "the voice" אפשר היה לראות זאת בשיער המתוקתק של השופטת בריאליטי.

יחד עם מצעד הסלבס והחברים, הגיע לברך גם מנכ"ל לוריאל פרופסיונל, מר עמוס פם, שלא עזב לפני שזכה לסלפי עם דהרי ולשיחה צפופה עם מלי לוי.

הסטודיו החדש (והמעוצב בסגנון שקשה שלא לאהוב) ממוקם במתחם קסטיאל בתל-אביב, מותג שהפך בעצמו לשם נרדף לעיצוב וסטייל. המתחם כולל מספר חללים שבהם מגוון רחב של פריטים, ריהוט וחפצי אמנות יוצאי דופן.

צילומים: רפי דלויה ומערכת מגזין לה ז'ורנל. לתמונות נוספות מערב ההשקה – ליחצו כאן.

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.