"הקתדרה" – פרוייקט חדש להדרכת מעצבי שיער של איציק קארו ועמית איפרגן

מעצב השיער איציק קארו ועמיתו למקצוע עמית איפרגן פותחים יחד את "הקתדרה לאומנויות השיער" בנהריה שתציע הכשרה מקצועית בתחום עיצוב השיער מרמת מתחילים ועד רמת מאסטרים.

משהו רענן קורה בצפון הארץ: מיזם חדש של שני מעצבי שיער, איציק קארו ועמית איפרגן, יהווה מקור הדרכה נוסף לקהל מעצבי השיער המעוניינים להרחיב את ידיעותיהם המקצועיות, לשפר טכניקות ולקבל כלים נוספים לעבודה במספרה. "הקתדרה לאומנויות השיער" שתיפתח בנהריה, תהיה "היחידה מסוגה בארץ בשיטה "קואצ' הייר" בינ-תחומי מיוחד למעצבי שיער מתחילים עד מאסטר" כך מסביר איציק קארו ומוסיף: "קואצ' הייר היא למעשה תוכנית המשלבת את תורת המקצוע עם קואצ'ינג אומנותי למעצבי שיער. הקתדרה תהווה במה ליוצרים ושופר להדרכה ואנו רואים בחזוננו כיצד היא תהיה מעיין נובע של ידע והכשרה לכלל מעצבי השיער החולקים ביניהם את התשוקה למקצוע."

איציק-קארו-קתדרה-נהריה

עמית איפרגן (מימין ואיציק קארו ב"קתדרה לאומנויות השיער" בנהריה.

"הקתדרה לאומנויות השיער" תיפתח בקרוב במיקום מרכזי בעיר נהריה ותשמש בין השאר כמספרה גדולה לצד ההדרכות שיתקיימו בה.

קארו, המעיד כי הוא "הקואצ'ר היחידי בארץ למקצועות היופי שבא מהענף" מעצב שיער מזה 30 שנה. עמית איפרגן הצעיר ממנו, שייך לדור המעצבים החדש ויחד משלימים השניים זה את זה לצוות חדור מוטיבציה לשנות את פני הענף ולחלוק את הידע המקצועי שלהם עם עמיתיהם לענף. צוות לה ז'ורנל מאחל בהצלחה ומבטיח לעקוב מקרוב ולעדכן.

איציק-קארו-עמית-איפרגן

איציק קארו ועמית איפרגן

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.