פול מיטשל מציג מראות שיער לקיץ 2016 – תלתלים, מראה טבעי ואביזרים לשיער

מותג טיפוח השיער פול מיטשל מציג את הטרנדים המובילים במראות השיער לקיץ 2016, שיאפשרו לרענן את הלוק ולהתחדש בתסרוקת אופנתית.

רגע לפני שבועות ובעיצומו של גל החום הלוהט של הקיץ הנוכחי, מותג הטיפול לשיער, פול מיטשל, מציע מספר מראות שיער מעודכנים לעונת קיץ 2016: חתונות, נשפים ומסיבות סיום, בפול מיטשל מציעים לך להתכונן ולחגוג את הילדה שבתוכך, זו שתמיד מוכנה לצילומי התקריב שלה ומביאה את המסיבה לאן שהיא הולכת.

מראות השיער של קיץ 2016 על-פי פול מיטשל עוסקים בקבלת המרקם הטבעי של השיער או משפרים אותו בעדינות באמצעות סגנונות פשוטים כמו תלתלים מוגדרים, קשר מסובב  או אביזרי שיער נשיים.

תלתלים מוגדרים

תגידו שלום למראה תלתלים מוגדרים ומלוטשים יותר בקיץ 2016. אך אל תחששו, לעצב תלתלים כמו אלו לוקח מספר דקות בלבד, כך שזה לא יגזול זמן משגרת השיער שלך בבוקר.

 

מראה-קיץ-פול-מיטשל

תלתלים מוגדרים של פול מיטשל לקיץ 2016

מרקם טבעי

הקיץ הזה, מציעים בפול מיטשל לחבק את המרקם הטבעי של השיער. כמובן, מומלץ להצטיידבמוצרי העיצוב המתאימים לסוג השיער הספציפי כדי לשפר את המראה: סרומים לשיער מקורזל, לחות לשיער יבש, מוצרי עיצוב לשיער דק וכן הלאה.

מראה-קיץ-2016-פול-מיטשל

מרקם טבעי של השיער – פול מיטשל קיץ 2016

קשר מסובב

כשהימים חמים ולחים, האם יש משהו טוב יותר מאשר לאסוף את השיער שלך? בעונה זו, קשר נמוך הוא המראה האידיאלי לשיער אסוף בצורה מקרית אך מתוחכמת. זה יהיה המראה שלך לכל אירוע, החל מחתונות קיץ ועד פיקניקים בפרק.

פול-מיטשל-שיער-קיץ-20161

כך תאספי את השיער שלך הקיץ – פול מיטשל לעונה הלוהטת

אביזרים לשיער

אביזרי שיער עושים קאמבק העונה במגוון צורות: סרטים, סיכות, כתרים, ועוד. החליפי את הגומייה הרגילה שלך בסרט לשיער או את הסיכה הבסיסית שלך בסיכת ראש מבריקה על מנת לאבזר את הסגנון היומיומי שלך.

פול-מיטשל-מראה-קיץ-2016-2

אביזרי שיער בהחלט יככבו בעונה הקרובה

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.