האם טרנד הפרילייטס יחליף את האומברה? על-פי מגזין ווג הספרדי, יש סיכוי טוב שזה יקרה

סדרת הפרילייטס של וולה פרופשיונלס היא אחד הדברים המרעננים לקיץ הקרוב. מגזין ווג הספרדי, כבר הכתיר אותם כמוצר הצבע הטוב ביותר לשנה האחרונה.

פסח היה תחילתו של האביב והחום הכבד שהגיע, מבהיר לכולנו שהקיץ הישראלי כבר כאן. אם לדעתכם טרנד האומברה מיצה את עצמו וגם אם לא, אם חשקה נפשכם במשהו קצת שונה, מרענן, שובבי ומטופח, וולה פרופשיונלס מציעה את ה- Freelights. טכניקה ליצירת גווני שמש טבעיים מבלי להשתמש בנייר אלומיניום. נשיקות השמש הזוהרות של סדרת Freelights מבית וולה פרופשיונלס זכו בתואר בחירת המערכת כמוצר הצבע הטוב ביותר לשנת 2015, על ידי המהדורה הספרדית של מגזין Vogue.

4-וולה-פרופשיונלס-wella

פרילייטס, וולה פרופשיונלס, עיצוב שיער וסטיילינג: דימיטרי וינוקורוב Дмитрий Винокуров צילום: אלכס אולחובוי

טרנד האומברה אולי כבש את העולם, אבל לאט לאט נראה כאילו הוא מפנה את מקומו לטרנד חדש: Freelights (פרילייטס). למעשה מדובר בטכניקה לצביעת שיער: Freelights, מאפשרת השגת רמה גבוהה ומדויקת של גווני שמש טבעיים בשיער, בדומה לאלו הנוצרים משהייה ממושכת בשמש, ברוח ובים, יש המכנים את המראה הזה "נשיקות שמש זוהרות". כל זאת מתבצע ללא שימוש בנייר אלומיניום.

קברניטי הטרנדים כבר מנבאים כי "פרילייטס", טרנד השיער הבולט, שמככב בעמודי הכרומו של המגזינים הנחשבים, עוד יתפוס את מקומו של ה"אומברה", המתאפיין בשורשים כהים וגוונים בהירים מקו הלסת ומטה. והם מסבירים: "שיער בעל מראה טבעי של גווני שמש הוא אחד המראות שנשים אוהבות יותר מכל. זאת מכיוון שיש לו את המגע הצעיר והשובב של צבע רב ממדי, המעניק מראה שיער רענן ומטופח." את התוצאות אפשר לראות בעיצובי השיער של מעצב השיער הרוסי דימיטרי וינוקורוב ממוסקבה שפתח לאחרונה סניף דגל של המותג גם בלונדון.

עופר טורג'מן, מנהל ההדרכה של "וולה פרופשיונלס" ישראל, מסביר על הטכניקה: "טכניקת צביעת השיער Freelights פותחה על מנת להקל על הלקוחה בתהליך צביעת השיער, מדובר בטכניקת צביעה חופשית המעניקה לשיער גוון של נשיקת שמש, ללא צורך בשימוש בנייר אלומיניום במהלך הצביעה. בעוד שבצביעה עם נייר אלומיניום, קבוצות השיער שנצבעו נעטפות בנייר אלומיניום ותוצאת הצביעה יוצרת מראה של "פסים" בשיער, בתהליך הצביעה החופשית, הקווצות שנצבעו במוצר נשארות חשופות לאוויר במשך הצביעה, מה שמאפשר למעצב השיער ליצור צביעה עדינה ומדורגת לשערה, המעניקה תוצאה של גווני שמש טבעיים יותר. בשיטה זו, של צביעה ללא שימוש בנייר אלומיניום, מעצב השיער יכול להחליט במדויק היכן ליצור ניואנסים בהירים או כהים יותר, בהתאם לכיוון ומידת צמיחת השיער."

סדרת BLONDOR FREELIGHTS של וולה פרופשיונלס מאפשרת למעצב השיער ליצור שינוי של גוון הצבע עד ל-7 דרגות הבהרה, ליצור גוונים מדוייקים גם תוך שימוש בטכניקה חופשית ותוך כדי כך, הם מאפשרים גמישות בערבוב ובפיזור התערובת במהלך ההבהרה.

3-וולה-פרופשיונלס-wella

פרילייטס, וולה פרופשיונלס, עיצוב שיער וסטיילינג: דימיטרי וינוקורוב Дмитрий Винокуров צילום: אלכס אולחובוי

פרילייטס,-וולה-2-wella

פרילייטס, וולה פרופשיונלס, עיצוב שיער וסטיילינג: דימיטרי וינוקורוב Дмитрий Винокуров צילום: אלכס אולחובוי

פרילייטס,-וולה-פרופשיונלס-w

פרילייטס, וולה פרופשיונלס, עיצוב שיער וסטיילינג: דימיטרי וינוקורוב Дмитрий Винокуров צילום: אלכס אולחובוי

מגזין-ווג-ספרד-וולה-פרופשיו

מגזין ווג ספרד – מוצר השיער הטוב ביותר לשנת 2015

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.