הזמר פרינס, בן 57, נמצא ללא רוח חיים בביתו.

עצוב. אני חייב לכתוב עליו. אבל איך לעזאזל אני מנציח אותו במגזין שעוסק בשיער? אולי אני אאסוף תמונות שלו מכל הזמנים שיסקרו את השינויים במראה שלו וגם בשיער? רעיון לא רע… רק שחיפוש מהיר מגלה שיש כבר מי שעשה את זה וממש לא מזמן.

הזמר פרינס הלך לעולמו והוא רק בן 57. הידיעה הזו קפצה לי פתאום בפיד של הפייסבוק. האמת היא שהראשונה שצייצה בנושא הייתה אליסון, מנהלת יחסי הציבור של תערוכת סלון אינטרנשיונל. היא כתבה ואני מצטט: "איזה יום נוראי. כל-כך עצובה על מותו של הנסיך". לאליסון יש מבטא סקוטי כבד ואוטומטית חשבתי שקרה משהו לבן מלוכה בריטי. ועוד ביום ההולדת ה-90 של המלכה אליזבת'. חיפוש מהיר בגוגל הסביר לי שאני טועה.

prince_gif_prince-hair.gif

פרינס רוג'ר נלסון שהיה ידוע בשם הבמה שלו "פרינס" ואחר כך, "האמן שנודע בעבר בתור פרינס" ואחר כך ויקטור ולתקופה קצרה גם "וי" (עזבו, סיפור ארוך של סיכסוך עם חברת התקליטים) היה יוצר מדהים והביא לעולם שירים בני אלמוות כמו "גשם סגול" (בעבורו זכה באוסקר בשנת 1984), "כשהיונים בוכות", "KISS", "זמן" והרשימה ארוכה. פרינס היה אחד בדורו. הוא דורג על ידי המגזין רולינג סטון, בצדק, כאחד מ-30 האמנים הגדולים בכל הדורות. מעבר ליכולות הווקליות שלו, האיש היה מוכשר כמו שד, ידע לנגן בעשרות כלי נגינה והיה כותב ומלחין בחסד עליון. ילדי שנות השמונים שבינינו רקדו את הסלואוים הראשונים לצלילי אחד משיריו.

פרינס נמצא ללא רוח חיים בביתו במיניאפוליס, מיניסוטה, בה נולד. בעת פרסום הידיעה, סיבת המוות עדיין לא היתה ידועה. האמת שזה גם לא כל-כך משנה. ענק מוזיקלי ופרפורמר ענק הלך מאיתנו.

איך לעזאזל אני מנציח אותו במגזין שעוסק בשיער? מה הקשר? אולי אני אאסוף תמונות שלו מכל הזמנים שיסקרו את השינויים במראה שלו וגם בשיער? רעיון לא רע… רק שחיפוש מהיר מגלה שיש כבר מי שעשה את זה וממש לא מזמן. קריקטוריסט בשם גארי קארד אייר את כל עיצובי השיער של פרינס משנת 1978 ועד 2014. האיורים הופיעו לראשונה ב-Juice magazine. לי רק נותר לשתף את היצירה המדהימה של הבחור המוכשר.

Prince_hairstyles_chart10

"האין זה טיפשי?

כשחללית מתפוצצת וכולם עדיין רוצים לטוס,

אך יש האומרים שאדם אינו שמח עד אשר הוא מת באמת,

הו, למה?

זמן"

פרינס 1958 – 2016

 

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.