ההחלקה של לוריאל פרופסיונל – X–TENSO Moisturist

L'ORÉAL PROFESSIONNEL מציעה למעצבי השיער את החלקת השיער X–TENSO Moisturist, החלקה ללא פורמלין המאושרת על ידי משרד הבריאות ומוגדרת כמותאמת לאקלים הישראלי.

החלקת השיער של לוריאל פרופסיונל מביאה עמה בשורה טכנולוגית: טכנולוגיית נוטרי–קטיאונית השומרת על בריאות השערה תוך שימוש בפורמולות מרככות. החלקת אקסטנסו מכילה רכיבים אנטי קטיאונים פעילים הפועלים לריכוך סיב השערה, מתמקדים באזורים חלשים ומעניקים לשיער חיות, מראה טבעי ומלא ברק.

אקס-טנסו-החלקה-לוריאל

החלקת אקס טנסו לוריאל פרופסיונל. צילום: לוריאל אקדמי תל-אביב

אקסטנסו מויסטוריסט של לוריאל – החלקה לפי סוגי שיער

ייחודה של החלקת אקס טנסו של לוריאל הוא בכך שמדובר בטיפול ממוקד על-פי סוג השיער. קיימים שלושה קרמי החלקה ייעודיים לפי סוג ומצב השיער. החלקה לשיער רגיש, החלקה לשיער צבוע והחלקה לשיער טבעי. שלושת הקרמים מותאמים לצרכי השיער ונבחרים בקפידה לאחר אבחון שמבצע מעצב השיער. לראשונה, במהלך טיפול ההחלקה ניתן לצבוע את השיער בגוון על גוון ובנוסף, ההחלקה אפשרית גם על שיער שהוא עם עד 30% גוונים. הטיפול בהחלקת אקסטנסו ניתן אך ורק במספרות מורשות לוריאל פרופסיונל ובייעוץ מעצבי השיער בלבד.

החלקת אקסטנסו מויסטוריסט של לוריאל פרופסיונל עשירה בפורמולות מרככות המחליקות את סיב השערה ובזכותה השיער זוכה למראה טבעי ומלא ברק, הופך לרך, גמיש ובעל מגע קטיפתי.

"ההחלקה לוריאל פרופסיונל נועדה ל"שחרר" את הנשים מהתלות לפן ומציעה פתרון אידיאלי לשיער חלק במראה טבעי." מסבירים מדריכי האקדמיה של לוריאל פרופסיונל "להשגת מראה חלק במיוחד לאחר ביצוע ההחלקה, ניתן לעשות פן ב-2 דקות ולהראות כאילו עכשיו יצאת מהמספרה.

החלקה מקצועית וטבעית לכל סוגי השיער

הפעולה הכימית המתבצעת בזמן ההחלקה משנה את המבנה הבסיסי של סיב השערה שבזכותה מתקבל מראה שיער חלק. אקסו – טנסו מויסטוריסט מאפשרת קבלת מראה שיער חלק וטבעי הודות לרכיבים המעשירים את סיב השערה בחיוניות שולטים בנפח השיער, מזינים לעומק השערה ומעניקים אפקט ברק יוצא דופן.

טכנולוגיית נוטרי קטיאונית עשירה במולקולות מרככות

טכנולוגיית NUTRI – CATIONIC TECHNOLOGY עשירה במולקולות מרככות ומחליקות מעניקות טיפול אינטנסיבי תוך שימוש ברכיבים אנטי קטיאונים פעילים המתמקדים באזורים חלשים של השערה ומטעינים אותה מחדש. קומפלקס המרכיבים מרככים את השערה והופכים את השיער לחלק ובריא מאין כמוהו, עשיר בברק יוצא דופן ועטוף בניחוח ניטרלי.

בסיום ההחלקה, סיב השערה מוזן ברכיבים חיוניים והשיער נעטף בשכבת הגנה מבריקה השומרת עליו מפני נפח ופותחת את התלתלים, מעניקה מראה חלק ועם זאת טבעי ורך ומנטרלת את החשמל הסטטי.

החלקת אקס טנסו מעניקה תוצאות לאורך זמן

הטכנולוגיה החדשנית והטבעית של החלקת השיער של לוריאל מאפשרת החלקת שיער לתקופה של 3 חודשים (בהתאם לקצב צמיחת השיער). תהליך ההחלקה פשוט למעצב השיער ולוקח פחות זמן במספרה. ההחלקה מאושרת על ידי משרד הבריאות הישראלי ובטוחה לחלוטין לשימוש.

X-tenso-לוריאל-פרופסיונל

החלקת אקס טנסו של לוריאל פרופסיונל – חלוקה לפי סוגי שיער.

למעוניינים בהדרכה אודות החלקת השיער של לוריאל פרופסיונל – ניתן לפנות למנהלי ההדרכה ולמנהלי לוריאל אקדמי בתל-אביב, המקיימים באופן שוטף הדרכות למוצרי לוריאל פרופסיונל בימי שני.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.