חיים סיבוני הוא לא רק סוכן המכירות של שוורצקופף. הוא גם אחד הצלמים הכי מוכשרים שאתם מכירים.

את חיים סיבוני, סוכן המכירות הוותיק של שוורצקופף פרופשיונל אתם אולי מכירים מימי השבוע בהם הוא רץ בין מספרה למספרה, מעניק למעצבי השיער שירות מסור, תמיד עם חיוך על הפנים. אך כשמגיע יום שישי, חיים אורז את העדשות, לוקח איתו את המצלמה, את הבן ועוד כמה חברים ויוצא לצלם את נופי ארץ ישראל, האהבה הגדולה שלו.

את סוכני המכירות של חברת שוורצקופף פרופשיונל מכירים לא מעט מעצבי שיער. בטח ובטח האלפים הרבים שעובדים עם מוצרי החברה. אחד מהסוכנים הוותיקים והמנוסים של שוורצקופף הוא חיים סיבוני. כל מעצב שיער שתשאלו יספר לכם שחיים הוא מקצוען אמיתי וירעיף עליו שבחים בלי סוף. מה שהרבה לא יודעים (טוב, אולי אלה שחברים של חיים בפייסבוק כן יודעים) זה שהתשוקה האמיתית של חיים, כשהוא לא דואג לכם לצבעי איגורה או פייברפלקס, היא האהבה שלו לצילום טבע ונופי ארץ ישראל.

חיים-סיבוני-שוורצקופף12

ים המלח. צילום: חיים סיבוני

כמעט בכל יום שישי, אורז חיים בתיק המצלמה את העדשות, המצלמה וציוד הצילום שלו ויוצא יחד עם קבוצה של חובבי צילום לטייל ולצלם. גם בנו של חיים שכבר נדבק בחיידק הצילום מצטרף והקבוצה שכוללת חברים ובני משפחה עושים דרכם, כל פעם למקום אחר במדינה, לחפש את הפריים המושלם.

חיים סיבוני בן ה-47 גדל למעשה בתוך חנות צילום של דודו ז"ל, פוטו אונר בשכונת רמת הנשיא בבת-ים. כבר אז התאהב חיים באמנות הצילום. הוא עבד בחנות בתור ילד, עוזר בחופשים ובזמנו הפנוי. "את המצלמה הראשונה שלי קיבלתי במתנה מדוד שלי. גם את השניה ואת השלישית בהמשך. הייתי עוזר לו לפתח תמונות בשחור לבן בחדר החושך והוא לימד אותי המון. הייתי הילד שמצלם את בני הדודים והילדים במשפחה והכל כמובן במצלמה עם פילם לפיתוח, הרבה לפני תקופת הדיגיטליות" מספר חיים.

האהבה לצילום תמיד היתה שם וחיים אף פעם לא הפך אותה למקצוע, למרות שצילומים שהפיקה המצלמה שלו תמיד זכו לשבחים. לפני כשלוש שנים, התחביב קיבל "זריקת עידוד" רצינית כשחיים רכש לעצמו מצלמה דיגיטלית מתקדמת והחל מקדיש יותר ויותר מזמנו הפנוי לתחביב שמלווה אותו כל חייו. ההנאה האמיתית שלו היא בצילום נופי הארץ ותמונות מהטבע. "יש כל כך הרבה מקומות מדהימים בארץ שניתן לטייל בהם ואני נדהם כל-פעם מחדש מהיופי שנמצא כל-כך קרוב אלינו, לפעמים במרחק שעה נסיעה. יחד עם זאת, הלב נחמץ כשאני רואה שכל המבקרים באתרים השונים, אם יש כאלה, הם תיירים מחו"ל. נראה כאילו מעט מאוד ישראלים יוצאים החוצה, מניחים לרגע את מסך הטלפון ומרימים את הראש לראות איזה טבע נהדר יש סביבנו" אומר חיים. "אחת התגובות הכי שכיחות מצד אנשים שרואים את הצילומים שלי היא: וואו, איפה זה? פה, בארץ? ואני עונה, כן, כן בארץ!".

חיים-סיבוני-שוורצקופף19

אוהב בעיקר לצלם טבע ונופי ארץ ישראל. צילום: חיים סיבוני

גם העבודה בשוורצקופף נהנית לא פעם מהיצירתיות והכישרון של חיים שמלווה לפעמים הפקות צילומים של החברה, לפעמים כצלם שני ולפעמים סתם כמי שמצלם מאחורי הקלעים. את התמונות שלו הוא מעלה לרוב לעמוד הפייסבוק או לאינסטגרם. כששאלנו אותו מתי נזכה לראות את אחת מהתמונות שלו משתתפת בתערוכה או מוצגת במגזין צילום, חיים מצטנע ועונה: "מי יודע, אולי עוד יגיע הפריים שיצליח לשכנע אותי לשלוח את התמונה לתחרות או למגזין כמו נשיונל ג'יאוגרפיק. בינתיים אני בעיקר נהנה מהצילום ומהטיול עם המשפחה והחברים".

חיים-סיבוני-שוורצקופף1

חיים סיבוני

חיים-סיבוני-שוורצקופף9

כל שישי בנקודה אחרת על המפה. צילום: חיים סיבוני

חיים-סיבוני-שוורצקופף4

גדל בחנות לצילום. צילום: חיים סיבוני

 

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.