מעצב העל פיליפ סטארק מרהט לכם את המספרה

המעצב התעשייתי הצרפתי פיליפ סטארק היה אחד הראשונים שהרים את הכפפה ועיצב ריהוט למספרות עבור חברת מאלטי האיטלקית. ההצלחה של הקולקציה שינתה לחלוטין את החשיבה בנוגע לעיצוב מספרות. את העיצובים שלו, כמו גם ריהוט למספרות שעוצב על-ידי מעצבים תעשייתיים בינלאומיים אחרים, תוכלו לראות באולם התצוגה המרהיב של גדעון קוסמטיקס.

בשנת 1989 עיצב פיליפ סטארק Philippe Starck, אחד מעצבי המוצר הנודעים בעולם, את הקולקציה הראשונה של ריהוט מקצועי למספרות עבור חברת מאלטי האיטלקית. מאז אותו רגע היסטורי, הצורה שבה נתפס כל נושא העיצוב של חללי מכוני היופי והמספרות השתנה באופן קיצוני. עידן המראות הפשוטות והמראות נטולות הסגנון, עבר מן העולם ופינה מקום לעולם שלם של אמנות ועיצוב. מוצרים חדשים תפסו את מקומם בהיכל התהילה של עיצוב המספרות, כשהמעצבים האמונים על עיצובם מתארים אותם כמוצרים בעלי נשמה של ממש. המספרה חזרה להיות מקום מפגש בין הקריאטיביות של מעצב השיער ללקוחותיו.

starck-logo

המעצב התעשייתי הצרפתי פיליפ סטארק

פיליפ סטארק, המעצב התעשייתי בן ה-67, נולד בצרפת ופעיל בכל העולם. הוא שיתף פעולה עם מעצב האופנה האיטלקי פייר קרדן בסוף שנות ה-60 אך זכה לתהילה דווקא בשנות ה-80, לאחר שבשנת 1982 עיצב את דירתו הפרטית של פרנסואה מיטראן, נשיא צרפת באותה תקופה. הסגנון של סטארק מתאפיין בעיצובים הכוללים צורות אורגניות מחד ושילוב של חומרים בלתי שגרתיים מאידך. אחד מהמוצרים שבזכותם הפך לאייקון בתחום העיצוב התעשייתי הוא דווקא מסחטת לימונים שעיצב בשנת 1990. מעבר לקשר שלו לחברת מאלטי האיטלקית ולעובדה שבישראל יש לא מעט מספרות יוקרה המרוהטות בשלל עיצוביו, הוא מוכר בארץ גם בשל מעורבותו בעיצוב הרעיון של פרוייקט YOO בתל-אביב.

מאז אותה קולקציה ראשונה של ריהוט למספרות, עיצב המעצב הצרפתי עוד שלוש קולקציות מושלמות לחברת מאלטי וקיבל הכרה בינלאומית גם עבור יצירותיו אלה, לא רק בעולם עיצוב השיער אלא גם בעולם האמנות שהביע את הערכתו לשינוי שעבר ענף המספרות ולהשקעה הניכרת בעיצובי החלל והריהוט במספרה.

Philippe-Starck-maletti-4

עיצוב של פיליפ סטארק למאלטי

העיצובים של פיליפ סטארק שופעים אלגנטיות, זוהר ותיחכום ומצליחים להציג מספרה באופן מתוחכם ועם זאת נגיש ונוח ללקוחות. הקולקציות שעיצב סטארק עבור חברת מאלטי וקולקציות נוספות שעוצבו בידי מעצבים בינלאומיים גדולים כמו רוס לאבגרוב, דידייה גומז ואחרים, מיובאים לארץ באופן בלעדי על-ידי גדעון קוסמטיקס. אולם התצוגה של גדעון קוסמטיקס ביבנה הוא אחד המפוארים והגדול ביותר בארץ (ויש לומר, אחד המוערכים והיפים שיש לנציגויות מאלטי ברחבי העולם). רגע לפני שמחליטים על שיפוץ המספרה, על שינוי בעיצוב, על החלפת הריהוט, שווה לבקר באולם התצוגה, שאגב כולל בתוכו ריהוט מחברות פרימיום נוספות לצד פתרונות נוחים יותר לתקציבים בטווחים שונים.

Philippe-Starck-maletti-1

עיצוב של פיליפ סטארק למאלטי – יבוא על-ידי גדעון קוסמטיקס

Philippe-Starck-maletti-2

עיצב את דירתו של פרנסואה מיטראן, מסחטת לימון אייקונית ואת מגדלי YOO בתל-אביב. סטארק.

Philippe-Starck-maletti-3

עיצוב של פיליפ סטארק למאלטי – יבוא על-ידי גדעון קוסמטיקס

Philippe-Starck-maletti-5

פריטים נוספים בעצובו של פיליפ סטארק ואחרים באולם התצוגה ביבנה של גדעון קוסמטיקס.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.