פייברפלקס של שוורצקופף פרופשיונל – כיצד זה בדיוק עובד?

"שוורצקופף פרופשיונל" השיקה לאחרונה את  את ערכת הפייברפלקס FIBREPLEX, המאפשרת להבהיר ולצבוע את השיער מבלי לקבל אפקט של "שבירת שיער". "מדובר במוצר מהפכני" אומרים בשוורצקופף ומציינים כי השימוש בפייבפלקס מותיר את השיער רך וחלק למראה. לרגל ההשקה, הנה מספר שאלות שעליהן ענה ד"ר מתיאס שווינסברג, מומחה מחקר ופיתוח ב"שוורצקופף פרופשיונל".

עד 94% פחות שבירת שיער – זו התוצאה, שעל פי הבדיקות, תתקבל בהבהרה עם פייברפלקס לעומת הבהרה רגילה. הנתונים הללו שמציגים מומחי שוורצקופף פרופשיונל בהחלט מעוררים התפעלות. ה-FibrePlex מיועד להגן על השיער מפני הנזק שנגרם לו במהלך תהליך הצביעה. באמצעות טכנולוגית Fiber Bond ערכת FibrePlex מגנה על סיב השערה מפני שבירה במהלך טיפול צביעת שיער. הערכה מגנה על סיבי הקראטין כשהיא אוטמת את משטח השיער עם שכבת מגן,  באמצעות החומר המחמצן שפועל ומותיר את השיער רך וחלק למראה. (לתמונות פייברפלקס לפני ואחרי – ליחצו כאן) לפניכם מספר שאלות עליהן השיב ד"ר מתיאס שווינסברג, Dr. Matthias Schweinsberg – Manager R&D – Henkel AG & Co., מנהל מחקר ופיתוח בקונצרן הנקל.

שוורצקוף-פרופשיונל-פייברפלק

מפחית משמעותית את שבירת השיער – פייברפלקס של שוורצקוף פרופשיונל

כיצד ערכת Fibreplex משנה את תהליך צביעת השיער?

ערכת Fibreplex נוצרת למטרת הגנה על השיער מפני הנזק שנגרם בתהליך הצביעה. שימוש בערכה על שיער טבעי שטרם נצבע בעבר, מה שאנחנו קוראים בעגה המקצועית, שיער בתולי, ישאיר את השיער בסוף התהליך חזק, כאשר שבירת השיער פוחתת בשיעור של עד94% לעומת הבהרה רגילה. בנוסף, שיער שכבר נצבע בעבר, יהיה רך וחלק יותר לאחר הצביעה מאחר שיהיה מוגן על ידי Fibreplex. בהתאם לזאת, שינויי צבע קיצוניים בשיער מצבעים כהים לבהירים, יהיו פחות מזיקים לשיער מאשר היו בעבר. המשמעות היא שהלקוחות הנוהגות לשנות בקביעות את צבע שיערן, אלה שאוהבות להתנסות בצבעי שיער שונים, יאהבו במיוחד את Fibreplex, שיעניק פתרון מצויין לנזק העלול להיגרם כתוצאה מצביעת שיער תכופה והן בהחלט ירצו להגן על שיערן עם ערכת המוצרים החדשה.

 מדוע שיער "נשבר"? מה בדרך כלל קורה בתהליך צביעת השיער?

החומר האלקאלי בצבעי שיער כימיים "פותח" את השיער. החומר המחמצן חודר לתוך השערה "הפתוחה" ושובר את הפיגמנטים של צבע השיער הטבעי, המלנין. הפיגמנטים של הצבע החדש נשארים בתוך השערה. כיוון שקיים תמיד נזק מחימצון, הן לשיער עצמו והן לשכבת הקוטיקולה החיצונית של סיב השערה, שאגב, אף פעם לא נסגרת לחלוטין לאחר הצביעה – שיער בלתי מוגן או כזה שעבר תהליכים כימיים רבים הופך לרגיש ופגיע יותר ל"שבירת שיער" והוא פחות גמיש משיער בתולי.

שוורצקופף-פרופשונל--פייברפל

ערכת Fibreplex נוצרת למטרת הגנה על השיער מפני הנזק שנגרם בתהליך הצביעה

כיצד מגנה ערכת Fibreplex על השיער?

ערכת Fibreplex כוללת בתוכה טכנולוגיה שמגנה על סיב השערה מפני שבירה ונזק במהלך צביעת השיער ובמקביל גם מגנה על סיבי הקראטין כאשר החומר המחמצן פועל, ואוטמת את משטח השיער עם שכבת מגן. טכנולוגיה ו נקראת טכנולוגיית Fiber Bond. אטימת משטח השיער עם שכבת מגן מסייעת למניעת שבירת השיער ומותירה אותו הרבה יותר רך וחלק. טכנולוגיה זו מתאפשרת הודות לשלושת הטיפולים של ערכת Fibreplex, הפועלים באופן משולב להזנת המעטפת החיצונית של השערה וזאת תוך הגנה על השיער מפני נזק פנימי.

מהו תהליך העבודה עם ערכת Fibreplex וכיצד פועלת הערכה?

ראשית נשתמש ב- Fibreplex N°1 BOND BOOSTER. חומר זה יבצע חיזוק קשרי סיב השערה כאשר הוא מעורבב עם הצבע או ההבהרה. כמות קרם הצבע והתחליב המפתח תהיה זהה לכמויות שבעבר היה נעשה בהן שימוש ללא Fibreplex ואת הצבע נמרח על השיער כרגיל. טכנולוגיית Fiber Bond מספקת חיזוק והגנה לקשר הכימי במבנה סיב השערה בתהליך זה. עם זאת, הוספת N°1 BOND BOOSTER  לא תשפיע על זמן הפיתוח של צבע השיער ולא תשנה את תוצאות צביעת השיער. בשלב השני, לאחר חפיפת השיער, נמרח N°2 BOND SEALER  סילר נעילה על השיער כמסכה טיפולית. תכשיר טיפול ההמשך N°2 BOND SEALER מבטיח כי שטח השיער נאטם וכי הקשרים הכימיים שחוזקו בשלב 1 מיוצבים. בשלב השלישי, תכשיר N°3 BOND MAINTAINER הינו תכשיר הוספת לחות וטיפוח לשיער בין טיפולי צביעה והוא מיועד לשימוש בבית.

האם מדובר במוצר בלעדי למספרות, או שניתן להשתמש בערכת Fibreplex גם בבית?

ערכת Fibreplex מיועדת לשימוש במספרות בלבד. עם זאת, השלב השלישי בערכת Fibreplex הוא טיפול המיועד לשימוש ביתי על ידי הלקוחה. תכשיר N°3 BOND MAINTAINER  שמגן על השיער מפני נזק מכני, משמר את התוצאות של פעולת ערכת Fibreplex לאורך זמן. יש להשתמש בתכשיר זה פעמיים בשבוע על שיער מיד לאחר החפיפה. הוראות השימוש לשלב השלישי של פייברפלקס הן "השאירו את התכשיר על השיער למשך 2-3 דקות ואז שטפו היטב. כך ניתן להבטיח שיער בריא למראה וחזק עד לטיפול הצביעה הבא." את תכשיר N°3 BOND MAINTAINER  ניתן לרכוש במספרות המורשות של "שוורצקופף פרופשיונל".

שוורצקופף-פרופשיונל--פייברפ

פייברפלקס – ניתן לרכוש במספרות המורשות של "שוורצקופף פרופשיונל".

האם ערכת Fibreplex מתאימה לכל סוגי השיער?

התשובה היא כן, ערכת Fibreplex ניתנת לשימוש על שיער לא צבוע וצבוע כאחד. אם נעשה שימוש בערכת Fibreplex במהלך טיפול הצביעה הראשון, השיער יהיה גמיש יותר ומוגן מפני שבירה מאשר ללא Fibreplex . זו בדיוק הסיבה שהטיפול בערכת Fibreplex אידיאלי דווקא ללקוחות שמעולם לא העיזו להתנסות בצביעת שיער קודם לכן. לקוחות שכבר התנסו בצביעת או הבהרת שיער יגלו כי ערכת Fibreplex מסייעת להגן על השיער מפני נזק נוסף תוך שמירת מבנה שיער חזק.

מהם היתרונות של Fibreplex לעומת מוצרים דומים אחרים?

בעת שימוש בערכת Fibreplex אין צורך לשנות את כמות קרם הצבע או את עוצמת התחליב המפתח. למעשה, בעת שימוש בערכת Fibreplex מעצבי שיער יכולים לפעול על פי תהליך צביעת השיער הרגיל שלהם. כל שעליהם לעשות הוא להוסיף N°1 BOND BOOSTER  לתערובת הצביעה הרגילה שלהם. בשלב השני, תכשיר N°2 BOND SEALER נמרח ישירות על השיער לאחר החפיפה. אין צורך לייבש קודם את השיער. זהו אחרד היתרונות המשמעותיים של Fibreplex –  מעצבי שיער אינם צריכים להוסיף עוד שלבים לתהליך העבודה שלהם בצביעת שיער.

matthias-schweinsberg-2-sch

ד"ר מתיאס שווינסברג, מנהל מחקר ופיתוח בקונצרן הנקל. פייברפלקס. Dr. Matthias Schweinsberg – Manager R&D – Henkel AG & Co

שוורצקופף-פרופשיונל--דוגמני

Fibreplex – מעצבי שיער אינם צריכים להוסיף עוד שלבים לתהליך העבודה שלהם בצביעת שיער.

 

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.