רפאל וסיון שגרירים – מעצבי השיער רפאל טפלוב וסיון מדמוני מונו לשגרירים של "שוורצקופף פרופשיונל"

מעצבי השיער המוכשרים רפאל טפלוב וסיון מדמוני מונו לאחרונה לתפקיד שגרירים של מותג "שוורצקופף פרופשיונל" בתפקידם האחרון שימשו השניים כמדריכים מוסמכים של החברה. המינוי החדש אושר לאחר שהשניים עברו בהצלחה סדרת מיונים, הדרכות ייעודיות וסמינרים ייחודיים לשגרירים, במטה ההדרכה של החברה בגרמניה.

את מעצב השיער רפאל טפלוב ומעצבת השיער סיון מדמוני כמעט ואין צורך להציג. השניים מוכרים היטב, במיוחד לרבבות מעצבי השיער בישראל שעובדים עם מוצרי מותג שוורצקופף פרופשיונל. השניים, שימשו עד לאחרונה כמדריכים מוסמכים של החברה וככאלה, העבירו הדרכות רבות, באופן פרטני ועל במות מול מאות מעצבי שיער, בהן הדגימו את הטרנדים החדשים בעיצוב השיער, המוכתבים על ידי קברניטי שוורצקופף פרופשיונל העולמית ועל-ידי חוזי הטרנדים של החברה.

 

_רפאל-טפלוב--סיון-מדמוני-

רפאל טפלוב וסיון מדמוני למותג שוורצקופף פרופשיונל

רפאל טפלוב, בעל מספרה מצליחה במודיעין הנושאת את שמו במודיעין וסיון מדמוני, בעלת מספרה מצליחה בחיפה הנושאת את שמה, לא מונו כלאחר יד לשגרירים של המותג, תואר שלו זוכים רק מתי מעט ממעצבי השיער בעולם. רפאל וסיון עברו סדרה ארוכה של מיונים, הדרכות אישיות, חניכה על-ידי מעצבי השיער הטובים בעולם ובכירי שוורצקופף פרופשיונל, ביניהם לסלי לאוסון וטיילר ג'ונסון, סמינרים ייחודים יחד עם מקביליהם בתפקיד ממדינות העולם השונות וימים ארוכים של הכשרה.

רפאל-טפלוב2

מעצב השיער ושגריר שוורצקופף פרופשיונל, רפאל טפלוב על הבמה

סיון-מדמוני

מעצבת השיער ושגרירת שוורצקופף פרופשיונל, סיון מדמוני על הבמה

לאחר שעמדו טפלוב ומדמוני בדרישות ועברו בהצלחה את המבחנים (היי, אף אחד לא אמר שלהיות שגריר זה קל), קיבלו השניים את המינוי הנכסף. במסגרת תפקידם החדש כשגרירים, ידריכו רפאל טפלוב וסיון מדמוני את קהל מעצבי השיער בישראל במגוון נושאים מקצועיים של עולם השיער: כימיה, חומרי עבודה, מוצרי טיפוח, טכניקות מתקדמות של גזירה וצביעה, טרנדים שנתיים ועוד. יחד עם זאת, טפלוב ומדמוני יזכו להופיע על במות ענק בחו"ל, עם הזמנתם, בתצוגות השיער של שוורצקופף פרופשיונל Schwarzkopf Professional ולהדריך סדנאות מקצועיות. מגזין לה ז'ורנל מבטיח לעקוב מקרוב ומוסר המון בהצלחה.

רפאל-טפלוב-סיון-מדמוני2

סיון מדמוני ורפאל טפלוב בביקורם באקדמית ASK של Schwarzkopf Professional

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.