יש דבר כזה: Phair – צבע מבהיר צבע עד 7 טונים בתהליך אחד.

אחת הבעיות הידועות לכל מעצב שיער היא שלא ניתן להבהיר שיער צבוע מבלי לפגוע בשיער. הדרך הנהוגה היא בדרך כלל לבצע הבהרה או להשתמש ב"מחק צבע" ולאחר מכן לבצע שטיפה. מוצר חדש שהוצג לראשונה בתערוכת קוסמופרוף 2014 ואף זכה בפרס החדשנות באותה תערוכה הוא PHAIR (פייר) – צבע מבהיר צבע עד 7 טונים.

Phair הוא רק אחד מהמוצרים של חברת Mowan האיטלקית ששמה מעיד על התכונות שלה: השם Mowan מורכב משלוש מילים: more- well-new. את מוצרי החברה מייבאים לישראל מעצבי השיער הוותיקים חי מיכאלי ורוברט גולדפלד. השניים החלו בהשקה שקטה של המוצר בסוף שנת 2015 והמוצר זוכה לתגובות נלהבות מצד מעצבי השיער שאימצו בחום את השיטה ואת הפתרון שמעניק הצבע.

Phair הוא צבע מבהיר צבע עד 7 טונים. הוא עושה זאת מבלי לגרום נזק לשיער ותוך שמירה מקסימלית על סיב השיערה. המשמעות היא לדוגמא: ניתן באמצעות Phair, המגיע בטיובה של 100 מ"ל וב-14 גוונים, לעבור מגוונים כהים מדרגה 1 או 2 לגוונים בהירים מדרגה 7 בתהליך אחד. הטכלוגיה של הצבע החדש מבית Mowan היא שהחומר יודע לשלב בין חומר מבהיר שהוא אלקלי, מתכתי, לבין פיגמנטים של צבע, שהם חומצתיים ולעבוד בסימביוזה. דבר שעד היום היה בלתי אפשרי. Phair מבהיר ומנטרל פיגמנטים בו זמנית ובנוסף גם צובע את השיער בצבע המבוקש. פייר מכיל בתוכו קרם מבהיר, פיגמנטים של צבע חומר שמגן על השיער, קרטין ושמנים נוספים.

פייר-צבע-מבהיר-צבע-phair1

Phair – צבע מבהיר צבע – שובר מוסכמות בעולם הכימיה של השיער

למרות שלא מדובר בצבע זול ומחירו עולה על צבעים רגילים שאין להם את היכולות של פייר, Phair מעניק יתרון עצום למעצבי שיער שבחרו להשתמש בו: לקוחות המבקשות לבצע שינוי דרסטי בשיערן ובעבר מעצב השיער היה חושש לבצע את התהליך או שהיה מוותר על הלקוחה, כיום יכולות לקבל תוצאות מצויינות כאשר משתמשים ב-Phair לטובת הנושא.

חי ורוברט מקיימים הדרכות מדי שבוע ומדגימים את היכולות של הצבע על ראשה של דוגמנית. "מעצבי השיער נותרים פעורי פה" מסביר חי מיכאלי ומוסיף "המוצר מקצר באופן משמעותי את זמן העבודה ופשוט עוזר למעצב השיער לייצר יותר הכנסה במספרה. ההדרכות שאנחנו מבצעים מוכיחות כל פעם מחדש למשתתפים את היכולות המדהימות של phair".

"אחד החוקים הראשונים שמלמדים בבתי הספר לעיצוב שיער בשיעורי כימיה הוא שצבע לא יכול להבהיר צבע. Phair מצליח לשבור את החוק הזה ומוכיח שזה אפשרי כאשר משתמשים בטכנולוגיה פורצת הדרך שלו" מוסיף רוברט גולפלד. "ל-phair שימושים רבים, החל בשינויים קיצוניים בצבע הישער של הלקוחה, עבודה בשורש השיער לקבלת בלונד מושלם ועד ביצוע גוונים וקבלת הגוון הרצוי ללא שטיפה".

שיער-פייר-צבע-מבהיר-צבע-phair

Phair – צבע מבהיר צבע עד 7 טונים. טיובה של 100 מ"ל

לפרטים נוספים ולהשתתפות בהדרכה של phair ניתן ליצור קשר עם חי 050-3399635, או עם רוברט: 054-4946444

הדרכת-שיער-פייר-צבע-מבהיר-צבע-phair1

מעצב השיער רוברט גולפלד מדגים את Phair – צבע מבהיר צבע

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.