אורן אור מזמין אותך להצטרף לקורס מתקדם למעצבי שיער

אורן אור מזמין אותך להצטרף ל-Artistic team: קורס בן שישה מפגשים, 4 שעות כל מפגש, במהלכו יעביר אורן אור מהידע הרב שצבר בשנותיו כארט דירקטור בטוני אנד גיא בלונדון.

מעצב השיער אורן אור, המוכר מהצמד OrenOrKobi מציע למעצבי השיער קורס משולב שבו הוא מרכז ידע רב שצבר במהלך השנים בהם עבד ברשת Toni&Guy בלונדון. אורן היה חלק מהרשת העולמית בין השנים 1997 ועד 2005 אז שב לארץ והקים יחד עם שותפו קובי בן חיים את המותג אורן אור קובי. "מי שהעביר לי את ההסמכה לארט דירקטור, לאחר שלוש וחצי שנים ברשת היו שניים שמאוד מוכרים לקהל מעצבי השיער הישראלים" מספר אורן "מדובר בלא אחרים מאשר אנתוני מאסקולו, שאז עוד היה חלק מהרשת וגארי פראנס שהופיע בישראל לא מעט פעמים". אורן אור היה לישראלי הראשון שהתמנה לארט דירקטור ברשת טוני אנד גיא וזכה לעמוד על במות לצידם של פראנס וקוס סאקס שמגיע בקרוב להופיע בתל-אביב.

אורן אור קובי - חולק את הידע שצבר במשך שנותיו כארט דירקטור בטוני אנד גיא

אורן אור קובי – חולק את הידע שצבר במשך שנותיו כארט דירקטור בטוני אנד גיא

"הקורס הינו למעשה פתרון עבור מעצבי שיער מנוסים, שיש להם לא פחות משנתיים של ניסיון בגזירה" מסביר אורן. "התוכן המוצע הינו על בסיס של הקורסים וההכשרה שעברתי בעצמי בטוני אנד גיא בלונדון במשך 8 השנים הם הייתי חלק מהרשת. במהלך ששת המפגשים המחולקים לשני מפגשים של חלק 01, שניים של חלק 02 ושניים של חלק 03, אלמד את מעצבי השיער טרמינולוגיה של הקאטינג בסגנון המודרני, קווי גזירה, אחיזה נכונה, בודי פוזישן, אנליזה של השיער, אבחון ראש לקוחה ועוד המון דברים שיכולים להעשיר את יכולותיו של כל מעצב שיער. כחלק מהקורס נעבוד על קווים חדשים אנדר קאט ואסימטרי בסגנון טוני אנד גיא מובהק".

מי שיסיים את ששת המפגשים מהם מורכב הקורס יוכל להשתתף בחלק 04 שבו יושם דגש על החלק האמנותי של בניית קולקציה. "בשיתוף עם אנשי מקצוע מובילים מתעשיית היופי, מאפרים, צלמי אופנה וסטייליסטים נלמד איך בונים קולקציה, איך מסתכלים נכון על אופנת שיער, איך משלבים כוחות בצורה אופטימלית בין אנשי מקצוע בכדי להגיע לתוצאות הרצויות. כל אחד מהמקצועות יסביר את הסגנונות, ינחה  את מעצבי שיער מה הוא מצפה מהם, למשל, כיצד הוא רואה את השיער מעבר לעדשת המצלמה. כל האינפורמציה וסיעור המוחות היצירתי יהיה בכדי שבתום הקורס מעצב השיער יוכל להיות מוביל ולא מובל בתהליך של יצירת קולקצית שיער". מסביר אורן.

הדרכה מתקדמת למעצבי שיער בעלי ניסיון של לפחות שנתיים בגזירה

הדרכה מתקדמת למעצבי שיער בעלי ניסיון של לפחות שנתיים בגזירה

ההדרכות יערכו בסטודיו וולה פרופשיונלס בראש העין כחלק משיתוף הפעולה של אורן אור עם חברת וולה ומתוקף היותו אחד הפרזנטורים המובילים שלה. יחד עם זאת, אורן מדגיש כי הקורס פתוח למעצבי השיער כולם, גם אלו שעובדים עם חברות מתחרות. "הייתי צריך בית ולכן בחרתי באקדמיה של וולה שהם הבית הטבעי שלי לדבר שכזה. עדיין, אין מדובר על הדרכה של מוצרים אלא טכניקות והקורס מתאים ומיועד גם למי שעובד עם צבעים ומוצרים של חברות אחרות."

הקורס הינו במתכונת אינטימית של עד 8 משתתפים וכולל עבודה מעשית על ראשי בובה. לפרטים נוספים אודות השתתפות בקורס, ניתן לשוחח ישירות עם אורן אור בטלפון 052-641-7641.

Oren Or Wella professionals4

אורן אור – Artistic team by Oren OR – חלק 01

Oren Or Wella professionals5

אורן אור – Artistic team by Oren OR – חלק 02

Oren Or Wella professionals6

אורן אור – Artistic team by Oren OR – חלק 03

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.